Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion
Collapse
X
-
- Gladsaker i aviser og tv.
- Fokus på sesongkort
- Nye matchplakater
- Bilklistremerker
- Åpning av ny butikk
I tillegg har landslagsfuglene gjort det veldig bra på sine respektive landslag og det legger folk merke til.
Alt dette i kombinasjon med den fantastiske stabækmatchen gjør at jeg mener at LSK ikke kunne fått en bedre inngang mot kampen på mandag.
At Brann ikke stiller med buss kan ingen i LSK lastes for og jeg tror ærlig talt ikke det vil utgjøre så stor forskjell uansett. Vi mister nok ikke mere enn ett par hundre på tribunen uansett.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Men igjen, masse bra som har hendt rundt denne kampen. Måtte det fortsette!Kommentar
-
Kjenner det kribler helt bort til Bergenstraktene..
Men kampen blir jo en helt annen match enn Stabæk..
Og jfr ovennevnte innlegg så bekreftes det som har vært signalisert tidligere (men det vil jo vise seg om det er spill for galleriet): Men mye tyder på at vi møter et lavtliggende Brann..
Skulle det mot formodning komme 1 mot først, blir det i alle fall et Brannlag
som vel knapt vil bevege seg mer enn 20 meter fra egen keeper.
Derimot får vi hull på byllen først kan mye være gjort..
Men hvordan får vi det til?Kommentar
-
Ville vært idioti av Brann å ikke ligge lavt i denne kampen. Jeg har tillit til Skarsfjords taktiske evner, han har vist seg i stand til å oppnå akseptable resultater så lenge spillerne har giddet, og endogtil skapt litt underholdning på hjemmebane. Det vil bli overraskelser i Branns laguttak, spesielt offensivt,skarsfjord vil dekke rommet foran eget forsvar og på kantene, samt kanskje markere ut Nosa. Med Nosa eliminert og ingen mulighet til å utnytte farten på kantene eller på topp blir dette rimelig sjansefattig. Brann har gode skyttere på midtbanen og trenger ikke å risikere så mye for å sette opp disse. Er en god sjanse for at de kan putte et fra distanse eller komme igjennom en mot en når vi blir nødt til å presse stadig høyere.
Vår sjanse er et tidlig dødballmål.Kommentar
-
Heder og Ære!!
Ville bare bruke ett innlegg på og berømme alle som har vært med på og skape denne fantastiske rammen rundt 2.serierunde 2011. Spesielt vil jeg trekke frem A.K gate, kjørte selv igjennom ved 0230 tiden inatt, og måtte bare snu i rundkjøringen ved Åråsen og ta en runde til. Stående applaus fra min side. Det er ikke og nekte på at vi har Norges desidert råeste match gate, i tilegg til Norges flotteste julegate.
Også går det rykter, i indre kretser i Bergen, at Birkir Mar Sævarsson har fått en kraftig oppblomstring av hemorider og unktelig vegrer seg for og sklitakle. Dette gir rom for ett noe sensjasjonelt comback av Geirmund Brendesæter
God 1.april til alle fugler der ute!!!Last edited by perrern80; 01.04.2011, 16:33.Kommentar
-
Ville bare bruke ett innlegg på og berømme alle som har vært med på og skape denne fantastiske rammen rundt 2.serierunde 2011. Spesielt vil jeg trekke frem A.K gate, kjørte selv igjennom ved 0230 tiden inatt, og måtte bare snu i rundkjøringen ved Åråsen og ta en runde til. Stående applaus fra min side. Det er ikke og nekte på at vi har Norges desidert råeste match gate, i tilegg til Norges flotteste julegate."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nosa er en spiller som ikke har noen store problemer med å bli pressa. Han er suveren med motspiller i kroppen og han blir ingen enkel mann å ta ut av kampen. Om de ligger for lavt og er redde for farta til Erling vil det trolig gi noe rom for Essediri, om da Ujah er like god i boksen som sist match kan det være en grei løsning. Bolly trenger ikke så ekstremt mye bakrom for å gjøre sakene sine, han trives minst like godt med å trekke innover.
Ikke umulig at vi får en vanskelig kamp på mandag, men det er ikke så lett å forsvare seg mot lsk som du prøver å få det til å høres ut.Last edited by HSft; 01.04.2011, 17:25.Kommentar
-
Derfor tar Brann poeng på Åråsen
MØTES MANDAG: Lillestrøm og Björn Bergmann Sigurdarson kommer fra storseier mot Stabæk til kampen mot Brann. Her representert ved Bjørnar Holmvik og Rodolph Austin. Foto: Astrid M. Nordhaug
De ti siste gangene et lag i eliteserien har vunnet med fem mål eller mer, har de avgitt poeng i neste kamp.
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle196647.eceKommentar
-
Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.
1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.FerdigskåraKommentar
-
Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.
1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.Kommentar
-
Stefan går nok inn for Søgård. Håper Bolly går inn for Eriksen, og at Ringstad flyttes ned på backCustodesI med og motgangKommentar
Kommentar