dette er bare helt forjævlig! og Sandmoen blåser jo faen meg på alt og deler ut kort som det skulle vært russekort! Nå er det bare å kjøre på!! det er bare en måte dette er å gjøres på, og det er å løpe de i senk!
Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion
Collapse
X
-
-
Feilpassninger på egen halvdel, slipper markeringer i egen 16, roter det til gang på gang. så inni helvetes dårlig! detKommentar
-
Kortet til Nosa er latterlig!Kommentar
-
Kommentar
-
Ser ut som vi brukte opp all flaksen vår i gymsalen. Vi mangler hele tiden bare noen få centimeter, og ballen spretter utrettelig Branns vei. Brann er flinke til å stresse, og vi er dumme nok til å la oss stresse. Ikke like mange LSK-spillere som har dagen i dag, og i tillegg er LKE en ren skjær skandale.Kommentar
-
ikke enig at brann har scoret på alt, for dem har hatt flere muligheter dem og kunne hatt ende noen mål til, er vi som egentlig ikke er bedre tror jeg desverre..... la oss håpe dem kan motbevise det i 2 omgang.Kommentar
-
Helt enig. Dette har jeg ment helt siden han kom til klubben. Han er sikkert en veldig hyggelig fyr på privaten, for all del, men det han beviser senest i dag er bare rææva. Blir det ikke skjerpings i påfølgende omgang så legger jeg han i god Benny-stil ut på finn.no, til en særdeles hyggelig pris sammen med en brukt kaffekopp fra Starbucks.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jøss. Merkelig at målet kom på Eriksens side. Stolpe.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
Fordi det er Henning Berg, bedre å sikre inn et 3-1 tap vet du enn å risikere å slippe inn flere mål, selv om det alltid skjer det også. "Gode, gamle" LSK som vi alle har vært så glad i de siste årene er tilbake, 2 i fleisen før de i det hele tatt skjønner at kampen er begynt, usikre på dødball, rot, misforståelser og feilpasninger opp i mente.Kommentar
-
-
Kan ikke si annet enn at jeg er ekstremt imponert over Brann. Helt rått å se måten de jobber for hverandre og ikke gir seg i én eneste duell. At det er Torp som dominerer midtbanen er like lite overraskende som at vi tror vi er seriemestere etter én kamp. I skrivende stund er han seriens beste midtbanespiller, noe han vel strengt tatt var i store perioder i fjor også. Uten ham ville ikke KIL tatt ett eneste poeng. Muligens er dette i det lange løp positivt, for nå får vi noe å revansjere mot Bart i stedet for å dra opp dit med altfor mye selvtillit. Når alt kommer til alt ble vi ofre for en trenerprestasjon i verdensklasse her, og Skarsfjord burde strikke seg genser av filmrullen fra denne kampen og bruke den til han dør. Et taktisk mesterverk.
Så til sinnatid. Lars Kristian Eriksens tid som førstevalg på vb bør være over etter dette. Slurver i markeringene gang på gang, er uoppmerksom og sløv. Det samme gjelder Pedersen(selv om han må spille), mens Karim vel spiller sin dårligste kamp i drakta noensinne. Kippe... Jeg tror han møtte sin overmann i dag. Ojo er et jævla monster, hverken mer eller mindre. Så fysisk komplett at jeg knapt har sett maken, i alle fall ikke i Norge. Nosa spiller en god kamp, Knudtzon gjør det han skal, Bolly hadde ingen marginer, og Bergmann trodde tydeligvis at én god kamp betydde at han kunne ha sexytid igjen. Ujah gjør det han skal, men det sa jo seg selv at han kom til å bli markert ekstremt tett og ville få det vanskelig. Uansett scora han og gjorde dermed det han skulle.
Husk på at vi faktisk skapte mange sjanser og strengt tatt ble ofre for egen medisin her. Æsj, ekle bieffekter.
Sum: Ut med Eriksen, Gislason må ha mer kamptrening, Bolly kan være glad for at han er ferdig med ligaens raskeste back, og hele det bakre leddet må bli mye mer effektive i ballbruk.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar