Henning Berg kan ikke lastes for dette. Rävva fokus fra flere av våre mest erfarne, og en pinlig forestilling av Lars Kristian Eriksen. Vi fikk små omen om hans udugelighet i Stabäk-kampen, og KIL kampen var etter sigende horribel. Fy fasiken, det er en av de dårligste opptredenene jeg har sett av en LSK spiller. Under Uday var det flere som var på det nivået, men Eriksen spiller tross alt på et lag som henger noenlunde sammen. Når Steinar hadde sine horror-kamper i 2008, så var jo det for et lag i total opplösning. Det beste er når Eriksen gjenvinner ballen på 30-35 meter etter en dödball, og istedet for å sette opp for et nytt innlegg, så tenker han:
"Hei! Jeg er jo en teknisk begavelse. La gå at jeg ikke har putta et eneste mål noensinne i min 5-6 år lange tippeligakarriere, denne her setter jeg i vinkelen!"
Din jävla dust! Du tenker jo faen ikke på laget. Utover i andre omgang så begynner han også å slacke i defensivt arbeid etter å ha fet-missa markeringer eller taklingsforsök. Sjarmerende. Virkelig.
Edit: 5-6 år var jo helt på jordet. My bad. Mannen har jo värt med i gamet lengre enn som så.
"Hei! Jeg er jo en teknisk begavelse. La gå at jeg ikke har putta et eneste mål noensinne i min 5-6 år lange tippeligakarriere, denne her setter jeg i vinkelen!"
Din jävla dust! Du tenker jo faen ikke på laget. Utover i andre omgang så begynner han også å slacke i defensivt arbeid etter å ha fet-missa markeringer eller taklingsforsök. Sjarmerende. Virkelig.
Edit: 5-6 år var jo helt på jordet. My bad. Mannen har jo värt med i gamet lengre enn som så.
Kommentar