Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Opprinnelig skrevet av tilt
    Sånn som kampen var i går der motstanderne stresser oss ved å presse høyt og agressivt hadde det vært bra å kunne legge om litt ?

    Hva med å bruke Søgård og Gislasson sammen som dype midtbanespillere ? Justere til en 4-2-3-1 ? Klart det må trenes inn, men på sikt tror jeg at Rånern og Gislasson sammen vil være et helvete å komme seg forbi, og vil styrke det defensive som nå plutselig har blitt vår store svakhet.

    Mener at Berg spilte enkelte kamper med denne formasjonen i Liiin ?

    Sånn f.eks ? Eventuelt bytte MB med BBS og sette NI litt ut mot venstre ?

    ----- S L -------
    KE - SP -FK - SR
    ---ES ---SG---
    --NS - NI - MB--
    ------ AU------
    Ble noe misunnelig på formasjonen til Brann igår. Med fem midtbanespillere kunne de virkelig variere i spillet, og det merket vi. Ujah kan lett være en alenespiss, og den formasjonen der tror jeg ville fungert ypperlig mot ræv.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7080

      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
      At folk belaste LKE for et mål som var tydelig nok Logi sin feil (han skrekk for ballen) og LKE stoppet opp med en gang er helt på bærtur.
      Hva baserer du det med at Logi skrek etter ballen på? LKE bedriver ballwatching av absolutt høyeste kvalitet. Du ser hvordan han skvetter til når han plutselig ser Guastavino snappe ballen til høyre for seg. Logis kroppsspråk tyder ikke på at han skrek etter ballen idet pasningen kom i det hele tatt. Han må gripe inn, men rekker ikke bort til ballen før Guastavino er forbi. LKEs mål, og det samme på 1-4, da han er 30 meter ute av posisjon.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        - I denne kampen var Brann bedre enn oss, det må vi innrømme. Følelsesmessig er dette som å gå fra himmelen til helvete, men vi har mange unge spillere som fremdeles lærer og sånn kan det gå noen ganger.

        Synes det er pussig å skylde på de unge når det er den eldre garde som sviktet.

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          Nå skal det sies at jeg bare fikk sett andre omgang, så det kan meget godt hende at Nosa totalt sett gjorde en god kamp. Ut fra det jeg så irriterte jeg meg imidlertid grønn over valgene han gjorde den halvdelen jeg så.

          - hvis drømmen er å spille for Barcelona, så må han begynne å terpe på at der spilles ballen på ett og to touch, ikke elleve og tolv. Å drible bør være krydderet for en playmaker, ikke hovedingrediensen.
          - når man spiller for Nigeria er det lurt å begrense seg til å sentre til nigerianere. Når man spiller for LSK er det ikke like smart nesten utelukkende å spille til Ujah, uansett hvor hardt markert han er og hvor fri andre medspillere er.

          Jeg talte hvertfall fem potensielt store muligheter vi kunne ha fått i andre omgang, hvis Nosa hadde hatt øyne for andre pasningsvalg enn Ujah eller egne soloforsøk.
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2505

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Hva baserer du det med at Logi skrek etter ballen på? LKE bedriver ballwatching av absolutt høyeste kvalitet. Du ser hvordan han skvetter til når han plutselig ser Guastavino snappe ballen til høyre for seg. Logis kroppsspråk tyder ikke på at han skrek etter ballen idet pasningen kom i det hele tatt. Han må gripe inn, men rekker ikke bort til ballen før Guastavino er forbi. LKEs mål, og det samme på 1-4, da han er 30 meter ute av posisjon.
            Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.

            Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.

            Kommentar

            • Rune
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2008
              • 1229

              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.

              Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.
              Han følger ihvertfall Guastavino inn i midtsirkelen. Jeg kan ikke så mye fotball, men jeg vil tro at det er et dårlig/feil valg av en venstreback.
              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7080

                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.
                "Vekk" betyr bare èn ting, og det er ikke "stå stille og se på, så går jeg ut og snapper ballen"!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                  Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.
                  Og i så fall er han full av piss. Se gjerne på høydepunktene på www.lsk.no. 10 av 11 LSK-spillere ligger i posisjon. LK Eriksen befinner seg inne i midtsirkelen når pasningen spilles mot Sævarsson, 15 meter foran midtstopperne våre.

                  Skandalekamp av LKE, og han bør være mann nok til å innrømme det selv.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7080

                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                    BBS ut?? wtf? Hørte noen argumenter om at det var for å spare han for ett gult kort, men den kjøper jeg ikke.
                    Deg om det. Se nærmere på taklingen hans av Austin, så tror jeg du kjøper den. Den var mørkegul, for å si det mildt.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      Dårligste aktører i denne kampen: Nosa, Lars Kristian Eriksen og Brage Sandmoen.

                      Foreslår å vrake Nosa til fordel for Espen Søgård til neste kamp.
                      Espen vinner ballen, Nosa gir den mest bort.

                      Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Dårligste aktører i denne kampen: Nosa, Lars Kristian Eriksen og Brage Sandmoen.

                        Foreslår å vrake Nosa til fordel for Espen Søgård til neste kamp.
                        Espen vinner ballen, Nosa gir den mest bort.

                        Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.
                        Vrake Nosa?? Var du full igår? Han var jo eneste som spilte en god kamp!

                        Kommentar

                        • rælingen kanaris
                          Kaptein Reketråler
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 1446

                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Dårligste aktører i denne kampen: Nosa, Lars Kristian Eriksen og Brage Sandmoen.

                          Foreslår å vrake Nosa til fordel for Espen Søgård til neste kamp.
                          Espen vinner ballen, Nosa gir den mest bort.

                          Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.
                          Nosa?? Så vi samme kamp? Nosa var vell den eneste som leverte i nærheten av bra igår!
                          Custodes
                          I med og motgang

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6079

                            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.

                            Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.

                            Tror kanskje LKE er en av de få forsvarerne i eliteserien som ikke spiller soneforsvar.

                            Kommentar

                            • flisbyen
                              Utestengt
                              • Sep 2010
                              • 305

                              Nosa var vår Dagens Kanarifugl i går, jobber begge veger og viser et mye større ansvar og en helt annen moral enn tidligere.

                              LKE spiller hverken fugl eller fisk. Ikke markerer han. Ikke vet han hvilken sone han skal være i. Ikke tackler han. Han bare rygger, og håper på feil fra motstander. Hans offensive bidrag er en vits.
                              Mannen hadde ikke fått plass på Flisbyen engang. Vandrende skandale!

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                Klarte ikke helt å legge fra meg dette: Her ser vi plasseringen til spillerne idet pasningen til 1-4 kommer. Noen som har tilgang til måleredskapet i Google Earth kan kanskje måle opp hvor mange kilometer ute av posisjon LKE befinner seg. Det er latterlig hvis han prøver å legge skylda på Mathis Bolly:



                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Hadde han vært på do?

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1081

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Hadde han vært på do?
                                    Jepp, måtte smøre seg med brunkrem

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Opprinnelig skrevet av tilt
                                      Sånn som kampen var i går der motstanderne stresser oss ved å presse høyt og agressivt hadde det vært bra å kunne legge om litt ?
                                      LSK sleit akkurat like mye i fjor og året før mot lag som stresser dem. Å legge om formasjonen blir i beste fall som å smøre brunkrem på hudkreften. Dette er noe mentalt.
                                      Jeg har en følelse av at Fugla i år kan få til noen meget gode kamper mot lag som søker å spille fotball, og ditto merkelige resultater mot innsatslag.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2505

                                        Her er teksten om 1-4 fra papir-RB:

                                        Eriksen var også involvert i det siste målet, men der føler han at Mathis Bolly burde ha hjulpet han.
                                        - Jeg fulgte Guastavino inn i banen, mens Bolly slapp Sævarsson. Det var ikke midt mål.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          - Jeg fulgte Guastavino inn i banen, mens Bolly slapp Sævarsson. Det var ikke midt mål.
                                          Spiller jo soneforsvar. Hvorfor i all verden skal han følge Gustav inn i midtsirkelen? LKE må ta hovedskylda for den. Om alle backer fulgte vingene over hele banen hadde det blitt mange mål.

                                          Kommentar

                                          Working...