Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion
Collapse
X
-
-
Hva baserer du det med at Logi skrek etter ballen på? LKE bedriver ballwatching av absolutt høyeste kvalitet. Du ser hvordan han skvetter til når han plutselig ser Guastavino snappe ballen til høyre for seg. Logis kroppsspråk tyder ikke på at han skrek etter ballen idet pasningen kom i det hele tatt. Han må gripe inn, men rekker ikke bort til ballen før Guastavino er forbi. LKEs mål, og det samme på 1-4, da han er 30 meter ute av posisjon.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
- I denne kampen var Brann bedre enn oss, det må vi innrømme. Følelsesmessig er dette som å gå fra himmelen til helvete, men vi har mange unge spillere som fremdeles lærer og sånn kan det gå noen ganger.
Synes det er pussig å skylde på de unge når det er den eldre garde som sviktet.Kommentar
-
Nå skal det sies at jeg bare fikk sett andre omgang, så det kan meget godt hende at Nosa totalt sett gjorde en god kamp. Ut fra det jeg så irriterte jeg meg imidlertid grønn over valgene han gjorde den halvdelen jeg så.
- hvis drømmen er å spille for Barcelona, så må han begynne å terpe på at der spilles ballen på ett og to touch, ikke elleve og tolv. Å drible bør være krydderet for en playmaker, ikke hovedingrediensen.
- når man spiller for Nigeria er det lurt å begrense seg til å sentre til nigerianere. Når man spiller for LSK er det ikke like smart nesten utelukkende å spille til Ujah, uansett hvor hardt markert han er og hvor fri andre medspillere er.
Jeg talte hvertfall fem potensielt store muligheter vi kunne ha fått i andre omgang, hvis Nosa hadde hatt øyne for andre pasningsvalg enn Ujah eller egne soloforsøk.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Hva baserer du det med at Logi skrek etter ballen på? LKE bedriver ballwatching av absolutt høyeste kvalitet. Du ser hvordan han skvetter til når han plutselig ser Guastavino snappe ballen til høyre for seg. Logis kroppsspråk tyder ikke på at han skrek etter ballen idet pasningen kom i det hele tatt. Han må gripe inn, men rekker ikke bort til ballen før Guastavino er forbi. LKEs mål, og det samme på 1-4, da han er 30 meter ute av posisjon.
Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.Kommentar
-
Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.
Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
"Vekk" betyr bare èn ting, og det er ikke "stå stille og se på, så går jeg ut og snapper ballen"!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Skandalekamp av LKE, og han bør være mann nok til å innrømme det selv.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Dårligste aktører i denne kampen: Nosa, Lars Kristian Eriksen og Brage Sandmoen.
Foreslår å vrake Nosa til fordel for Espen Søgård til neste kamp.
Espen vinner ballen, Nosa gir den mest bort.
Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.LSK Norges beste lagKommentar
-
Dårligste aktører i denne kampen: Nosa, Lars Kristian Eriksen og Brage Sandmoen.
Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.Kommentar
-
Og det er kanskje ikke vakkert å se hva Søgård gjør alltid, men fakta er at laget tar mere poeng med han på banen, enn uten.CustodesI med og motgangKommentar
-
Jeg har ikke papir-RB foran meg nå, men jeg mener det var der jeg leste at Logi ropte "Vekk!", men at Lars Kristian Eriksen ikke hørte hva han ropte, og siden han var usikker, skulle han bare måkt ballen vekk. I følge Eriksen selv.
Han mener ellers at 1-4 ikke er hans skyld, siden han fulgte Guastavino inn i feltet, og at det var Bolly som skulle tatt seg av Sævarsson.
Tror kanskje LKE er en av de få forsvarerne i eliteserien som ikke spiller soneforsvar.Kommentar
-
Nosa var vår Dagens Kanarifugl i går, jobber begge veger og viser et mye større ansvar og en helt annen moral enn tidligere.
LKE spiller hverken fugl eller fisk. Ikke markerer han. Ikke vet han hvilken sone han skal være i. Ikke tackler han. Han bare rygger, og håper på feil fra motstander. Hans offensive bidrag er en vits.
Mannen hadde ikke fått plass på Flisbyen engang. Vandrende skandale!Kommentar
-
Klarte ikke helt å legge fra meg dette: Her ser vi plasseringen til spillerne idet pasningen til 1-4 kommer. Noen som har tilgang til måleredskapet i Google Earth kan kanskje måle opp hvor mange kilometer ute av posisjon LKE befinner seg. Det er latterlig hvis han prøver å legge skylda på Mathis Bolly:
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg har en følelse av at Fugla i år kan få til noen meget gode kamper mot lag som søker å spille fotball, og ditto merkelige resultater mot innsatslag.Knurr...Kommentar
-
Her er teksten om 1-4 fra papir-RB:
Eriksen var også involvert i det siste målet, men der føler han at Mathis Bolly burde ha hjulpet han.
- Jeg fulgte Guastavino inn i banen, mens Bolly slapp Sævarsson. Det var ikke midt mål.Kommentar
-
Spiller jo soneforsvar. Hvorfor i all verden skal han følge Gustav inn i midtsirkelen? LKE må ta hovedskylda for den. Om alle backer fulgte vingene over hele banen hadde det blitt mange mål.Kommentar
Kommentar