Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Treningskamp: LSK - KIL, 26. mars kl 1400, LSK-hallen
Ingenting vil glede meg mer enn at Arild kommer i gang. Men han satt vel ikke engang på benken mot Stabæk, så det er vel kanskje mye å forlange at han starter kampen mot KIL?
Edit: Akkurat som Skinke, så må jeg lese først, skrive etterpå. Artig med Arild fra start.
Last edited by McGuffy; 22.03.2011, 15:46.
Begrunnelse: les først, skriv etterpå.
Mener å huske at jeg leste i papirutgaven av RB at Arild og Gislason skal spille fra start på lørdag.
Opprinnelig skrevet av McGuffy
Ingenting vil glede meg mer enn at Arild kommer i gang. Men han satt vel ikke engang på benken mot Stabæk, så det er vel kanskje mye å forlange at han starter kampen mot KIL?
Virker ikke usannsynlig ref *46*
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Dette er vel en fin anledning for Henning til å vise at han står for det han sa i vinter, at Pål Steffen trenger kamptrening og han skal få det. Denne kampen bør Frode og Steinar spille en omgang hver ved siden av Pål Steffen.
Synd ikke Ringo er med her. Er neppe helt klar for u-21 ennå. Oste ikke sjøltillit og trøkk av han i på Fornebu heller. Men herregud, lykke til. Du skulle ha spilt deg inn på laget som møter Brrrrann isteden. Denne ene gangen.
Lasse kommer til å gjøre poengtap-feil omgående dvs så snart han har mulighet å surre seg inn i noe. Løpe inn i feltet med arma opp f.eks. Fyren har rett og slett ikke kontroll. Litt uflaks og litt dommerkukkeri - og Eriks hadde forsvinni ut i første mot Stabb.
Vis dem når du går inn, så får du dem kryssa av med kulepenn. Mine to er alt brukt opp, for dette formålet, men spar på dem til skjerf og hva annet det nå var i premie for tidlig "sign-on".
Kommentar