Treningskamp: LSK - KIL, 26. mars kl 1400, LSK-hallen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det sto igår at de skulle vise LSK - Kongsvinger. Skuffende dersom dette ikke stemmer. Det er vel da en overhengende sannsynlighet for at det skjer det samme med Bryne - Haugesund i morgen, noe som i såfall ville vært en skandale.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Senest i går var det også et playsymbol etter kampen på tv2Sumo, som tyda på at den skulle vises. Dette er plutselig borte i dag...Kommentar
-
Senest i dag tidlig sto kampen markert som at den skulle vises live. Skuffa over at dem ikke sender den da jeg var veldig innstilt på å se den i hallen, men sitter forkjøla hjemme...Kommentar
-
Kommentar
-
Rolig nå. Er ikke muggen landskamp når vi kan denge danskepakket og Drillo er trener. Det er helligbrøde å si sånt da.
Hadde det vært tre år siden med Hareide, jepp. Men ikke med Egil. Han er hellig.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Klarer de å vise samtlige kamper samtidig på sumo klarer de og sende ett kamera og en kameramann til LSK-Hallen.
Hadde vært artig å sett målet til Nico og denne "Kyllingdansen"Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Høydepunktene kommer på lsk.no etter hvert så er en kameramann. hvorfor i helvete de ikke kan vise kampen ev. uten kommentator har jeg ingen anelse om.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar