Treningskamp: LSK - KIL, 26. mars kl 1400, LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #61
    Hvorfor i alle dager spiller Adem Güven fortsatt i Adeccoligaen??? Det er meg et enormt mysterium at det tilsynelatende ikke finnes én klubb i Tippeligaen som har bruk for en smart, dribblesterk, utholdende og målfarlig høyrekant. Kan ikke se annet enn at han måtte være en drømmespiller for mange trenere.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #62
      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Høydepunktene kommer på lsk.no etter hvert så er en kameramann. hvorfor i helvete de ikke kan vise kampen ev. uten kommentator har jeg ingen anelse om.
      Kanskje de ikke har live forbindelse? Mulig de ikke har noen til å kommentere.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #63
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Kanskje de ikke har live forbindelse? Mulig de ikke har noen til å kommentere.
        Som jeg skrev i innlegget er det bedre med en komentatorfri kamp enn ingen kamp.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Som jeg skrev i innlegget er det bedre med en komentatorfri kamp enn ingen kamp.
          Når det gjelder tv2 så er en komentatorfri kamp alltid det beste...
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #65
            Jeg spurte dem hvorfor i hælv.. kampen ikke ble sendt og fikk et svadasvar;

            Hei!

            Denne kampen skulle sendes på Sumo.

            Som nevnt ble den avlyst i siste liten, så det var ikke slik at vi visste om dette i forkant.

            Beklager på det sterkeste for det.
            Vennlig hilsen
            Admir

            TV 2 Sumo brukerstøtte
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              #66
              3-2 Bolly!
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • rulfi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 982

                #67
                Ut i fra live på RB/Nettavisen har Bolly sett HEIT ut i dag. Kroner det med en scoring også

                Kommentar

                • junior
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 492

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av mooph
                  Jeg spurte dem hvorfor i hælv.. kampen ikke ble sendt og fikk et svadasvar;
                  for ett tullingsvar. Har du sendt noe tilbake?
                  ------- Forza Fugla! -------

                  Kommentar

                  • mo-bjer58
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Nov 2010
                    • 73

                    #69
                    Bra med 3 scoringer i denne kampen, men ikke å slippe inn 2. Kan ikke forstå hvorfor ikke Henning gir Pål Steffen min. 30 min i denne kampen. HB sa i vinter at Steffi trenger kamptrening, da må vel dette være rett kamp. Hvordan skal han få bevist at han er en utfordrer til Steinar når han ikke slipper til?

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av junior
                      for ett tullingsvar. Har du sendt noe tilbake?
                      Nei, sendte inn klagen mest for å få ut litt eder å galle. En ting er at de ikke skal sende, men når de annonserer blir forb. Dersom den ikke er der når jeg logger på.

                      Jeg betviler at apene på brukerstøtte veit noe om årsaken. Jeg antar det har noe med dagens andre kamp å gjøre. De regner vel den som viktigere. Jeg bruker heller kvelden på Dizzie (skal se Skarnesklovnen).
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #71
                        Bolly!!!!!!!! Tredjescoringa oste det klasse av, bare å glede seg til bildene kommer. Tar ned ballen på midtbanen, vender, løper ifra med ball og plasserer et skudd akkurat passe hardt i keepers venstrehjørne. Solberg scorer og viser utenom scoringa at han blir en spiller vi kan forvente oss mye av. Masse positivt fremover. Vi har mye ball, spiller i all hovedsak langs bakken, og skaper sjanser nok. Men forsvaret var shaky så til de grader, spesielt i andreomgang.

                        Det LKE presterte utpå der var ekstra syltynt, minner fra den famøse Follokampen kom tilbake for undertegnede.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5916

                          #72
                          Noen som har kommet seg hjem fra kamp og kan si noe om Gislason? Han stilte fra start i dag, gjorde han ikke? Har ikke fått fulgt kampen og det er lite å hente fra liveoppdateringene.[/quo
                          Last edited by sparwasser; 26.03.2011, 17:25.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3208

                            #73
                            Kampen ble litt prega i starten av KILs mål og da først Ujah og deretter Søgård var ute for skadebehandling et par minutter hver, etter sedvanlig rått KIL-spill (Agnar Førsund, selvfølgelig, på Ujah, med fortid i gjett hvilken klubb).

                            Det sier mye om stallen at med Pål Steffen og Arild som de eneste som var igjen ubrukt i stallen, og sju A-lagsspillere borte på landslagsoppdrag, stilte vi likevel med noe som fort kan være en første-11'er. (De som er på oppdrag gjør det også bra, med skåringer på både Björn og Ohi - hittil.) De tre som spilte fra start nå, og ikke mot Stabæk, Bolly, Gislason og Solberg, var (som venta) blant de mest positive, særlig Mathis og Nico.

                            Mathis var god hele kampen igjennom, med flere tekniske finesser, og jobbing også bakover, og mange (om ikke alle) gode raid, innlegg og avslutninger: Fullt fortjent at han ble matchvinner (pluss målgivende til Ujahs utlikning). Gislason balanserte og duellerte godt på midtbanen, men er kanskje ennå litt forsiktig offensivt - han mangler vel en del kamptrening, men det kommer.

                            Nicolay Solberg fortsetter å imponere, med smarte løp og pasninger, og er skuddvillig og skuddsterk, med et par forsøk både før, og flere etter, 2-1-målet. Jeg er spent på hvor lenge han holder dette nivået; når han kommer fra 2. divisjon bør vi være forberedt på at han neppe holder hele sesongen på det nivået han hittil har overraska med. Selvfølgelig vil han også utvikle seg, og han vil sikkert kompensere for antatt manglende kondis og stayerevne gjennom en tippeligasesong med at han opplagt har et godt fotballhode og er en smart spiller.

                            Enkelte av spillerne mangla litt konsentrasjon og presisjon, som en ofte ser mot antatt svakere lag; en detter ned på det nivået en spiller mot. Til min overraskelse synes jeg det gjaldt for eksempel Steinar Pedersen, som hadde flere uheldige valg og svake pasninger. Samspillet mellom Karim og Erling på høyresida fortsetter å utvikle seg. Det var oppløftende å se hvordan vi i dag hadde to meget aktive sider å spille på, med Bolly (og Lasse). Selv om jeg som kjent gjerne ser Stian oftest mulig på banen og fra start, er det ingen tvil om at vi fikk en ekstra dimensjon i angrepsspillet med Bolly på venstre kant (slik alle venta).

                            gilbert

                            PS: Klokt at jeg skreiv "hittil" om de på landslagsoppdrag, siden Nosa nå har putta to for Nigerias U-23.
                            Last edited by gilbert; 26.03.2011, 21:14. Begrunnelse: Landslagsmål fra Nosa - i tillegg til fra Björn og Ohi.

                            Kommentar

                            • sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

                              #74
                              Stefan Gislason:

                              Briljerte ikke, men spilte en helt OK kamp. Virker trygg i det han foretar seg. Flink til å plassere seg i banespillet. Et par utsøkte pasninger, men også noen grove balltap/feilpasninger. Lenge siden han har spilt kamp? Kan bli god å ha som back up i kampene som kommer. Foreløpig er Espen Søgård et bedre valg, men det kan endre seg fort.
                              Gislason burde for øvrig ha scoret 1 mål i andre omgang, men sklei på ballen da han skulle putte den inn med bredsida.

                              (Til katta: Jeg beklager at jeg posta innlegget sammen med ditt. Ser ut som jeg fått noen nye rettigheter som jeg må lære meg å håndtere fortest mulig.)

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                #75
                                Fikk ikke med meg hvilke som satt på benken i dag, men synes uansett det er litt snodig å kjøre en hel treningskamp uten ett eneste bytte...

                                Kommentar

                                • sparwasser
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3185

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Fikk ikke med meg hvilke som satt på benken i dag, men synes uansett det er litt snodig å kjøre en hel treningskamp uten ett eneste bytte...

                                  Var det i hele tatt noen fra A-lagsstallen på benken i dag? Kjente igjen juniorene/rekruttene Sesay, Tanfi og Fjeldstad..........

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5916

                                    #77
                                    Benken: Andreas Fjeldstad, Marius Amundsen, Steffen Hjelmtvedt, Mohamed Sesay, Simen Rustadbakken, Aleksander Tanfi, Pål Steffen Andresen
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6079

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                      Var det i hele tatt noen fra A-lagsstallen på benken i dag? Kjente igjen juniorene/rekruttene Sesay, Tanfi og Fjeldstad..........
                                      Ifølge okb/lsk.no satt disse på benken:

                                      Benken: Andreas Fjeldstad, Marius Amundsen, Steffen Hjelmtvedt, Mohamed Sesay, Simen Rustadbakken, Aleksander Tanfi, Pål Steffen Andresen

                                      PSA og Gilbert er altså a-lagsspillerne. Hjelmtvedt og Sesay synes jeg burde fått muligheten. Disse er ikke så langt unna å inneha nivået. Sesay har kanskje ikke noen fremtid i klubben pga utenomsportslige grunner, men etter rapportene om LKE så synes jeg det er rart Hjelmtvedt ikke fikk muligheten på vestrebacken.

                                      Men, nå har jeg ikke sett kampen, så jeg uttaler meg på et fryktelig tynt grunnlag. Har heller ikke sett Hjelmtvedt i år.

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Benken: Andreas Fjeldstad, Marius Amundsen, Steffen Hjelmtvedt, Mohamed Sesay, Simen Rustadbakken, Aleksander Tanfi, Pål Steffen Andresen

                                        PSA og Gilbert er altså a-lagsspillerne.
                                        Leser du noe mellom linjene, som vi andre dødelige ikke får med oss?

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Bolly!!!!!!!! Tredjescoringa oste det klasse av, bare å glede seg til bildene kommer. Tar ned ballen på midtbanen, vender, løper ifra med ball og plasserer et skudd akkurat passe hardt i keepers venstrehjørne. Solberg scorer og viser utenom scoringa at han blir en spiller vi kan forvente oss mye av. Masse positivt fremover. Vi har mye ball, spiller i all hovedsak langs bakken, og skaper sjanser nok. Men forsvaret var shaky så til de grader, spesielt i andreomgang.

                                          Det LKE presterte utpå der var ekstra syltynt, minner fra den famøse Follokampen kom tilbake for undertegnede.
                                          Enig at Bolly var stor denne kampen og han bør inn på laget mot Brann. La ikke merke til at LKE var veldig svak, men Steinar var dog til tider horribel. Merkelig at PSA ikke fikk sjansen i dag, Steinar bør kjenne pusten hans i nakken etter denne treningskampen.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...