Skal vi sette ny medlemsrekord i KFL?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

Skal vi sette ny medlemsrekord i KFL?

Ja, for nettopp det er opp til meg, deg og resten av bønda her "på" Lillestrøm og omegn. Jeg sakser fra LSK-lista, skrevet av medlemsansvarlig i KFL, Jan E. Jensen:

"Kunne de som var medlemmer i fjor og som av en eller annen grunn ikke har betalt for sitt medlemskap i år gjøre dette ville KFL sette en "all time high" rekord når det gjelder medlemstall. Vi har i år fått ca: 1000 nye medlemmer og det setter vi selvsagt pris på, men jeg sender denne uken ut en "påminnelse" til de overnevnte og håper de tar den på alvor"

Jeg har allerede tatt en runde med nærmere venner av meg, og det viser seg at minst fire stk har "glemt" seg bort i år. Dette er sikkert ganske normalt, og derfor må alle "her inne" pushe medlemskap til venner som dessverre har forglemt seg. Det er fort gjort for mange å ta en liten telefonrunde og skaffe KFL et nytt medlem eller to.

Det beste med denne evt. medlemsrekorden er at den ikke kommer av sportslig suksess og masse pr-piss (som sikkert ville vanna ut KFL litt), den kommer som følge av at Kanari-Fansen holder det ekte, synger og støtter laget sitt bedre enn noen sinne. Ser for meg greie innslag både i RB og på TV-Romerike (ups, hva sa jeg om pr...) etter at den forrige rekorden er sletta.

En liten intern en for de alle de lykkelige på bussen til og fra til Trondheim: Den smått fantastiske Scooter-låta som blei spilt nok ganger fanger egentlig essensen av KFL om dagen: "Yeah, yeah, yeah, yeeeeeeeeah we're still hard core. Yeah, yeah, yeah, yeeeeeeeeah always hard core" he he.
    TS05 - Felt C
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

I skrivende stund har vi også 910 medlemmer her på forumet. Jeg mener vi bør klare å værve noen flere aktive kverulanter, slik at vi passerer 1000 medlemmer innen sesongen er over. :mrgreen:
    www.kfl.no/debatt

Kommentar

• christoffer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 326

Nå har jeg fixa mitt andee 8)

Kommentar

• iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

Hva er det offesielle medlemstallet da?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

Opprinnelig skrevet av iL
          Hva er det offesielle medlemstallet da?
          Det er styremøte i kveld, så da skal vi oppdateres på det, legger det ut her når jeg er tilbake

Petter

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Styremøte ja Er det noe spesielt som står på agendaen? Blir det evt. lagt ut et lite referat her inne?

Kommentar

• sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

Opprinnelig skrevet av veiron
              Styremøte ja Er det noe spesielt som står på agendaen? Blir det evt. lagt ut et lite referat her inne?
              Kan godt gjøre det jeg.

Ikke noe spes på agendaen, men det samme gamle.

Petter

Kommentar

• rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3933

Hva er det samme gamle?
                www.kfl.no/debatt

Kommentar

• andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

Opprinnelig skrevet av rEPPA
                  Hva er det samme gamle?
                  Ikke veit jeg (og aner jeg en spøk fra rEPPAs side her?), men det kan sikkert petter fortelle alle andre mer om i en annen tråd etter at referatet er ferdig skrevet!

Det jeg veit er at denne tråden skal handle om å pushe flere medlemmer til KFL! Det du gjør er veldig enkelt: Jan E. Jensen, Arild Myklebust og resten av gjengen har sånne "oppsamlingsskjemaer" hvor du som initiativtaker fører opp navn, adresse og telefonnummer på de nye medlemmene (eller de du vekker fra dvalen), får inn 200,- fra hver person du fører opp (eller 400,- hvis det skulle være en hel familie), og leverer skjemaet og pengene på LSK-kafeen lørdag 20 aug., standen til KFL på Martin's før cupmatchen mot Stabæk søndag 21. aug. eller standen på Åråsen samme dag.

Går sikkert an å ringe Jan Jensen på 41020689 hvis du ønsker et slikt skjema, eller har andre spørsmål vedrørende medlemskap.

Det er over tusen (1000!!!) 2004-medlemmer som ennå ikke har betalt for 2005! Disse har garantert ikke forsvinni, og noen av dem er sikkert gode venner av nettopp deg. Gå i deg sjøl, og vær litt "gestapo" overfor venna dine!
                  TS05 - Felt C

Kommentar

• Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

Det skal nevnes at det er mange "kjente" folk som fortsatt er med og er ivrig nå som ikek har meldt seg inn. Hvorfor skal man ikke melde seg inn i år når vi er 10* så bra som vi var ifjor?

Kommentar

• KFL109
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1958

Og i år så har vi vel _virkelig_ tro på cupfinale? Uwe har jo satt det som målsetting for året.

"Alle" veit jo at det er alt for få supporterbilletter i omløp i forhold til interessen for en cupfinale. Da må man jo være idiot om man ikke er medlem i KFL, når man veit at man havner blant de som blir prioritert når billettene skal fordeles.

Undertegnede er selvfølgelig medlem av både KFL og LSK!
                      Vidar Evje

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

ja, kan bli spennende å se hvor mange som melder seg inn hvis vi slår Stabæk i kvarten..

Kommentar

• andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

Målet må jo være å få inn flest mulig før matchen mot Stabæk, så kan heller alle cupfinalestrebera komme som en bonus! Men hvorfor er det så lite trøkk i denna "rekordtråden"? Har kanskje ikke alle kverulantene her inne reint mjøl i påsan sjøl? :wink:

Kom igjen, folkens! Vi som er betalende medlemmer skal ikke la alle free rider'a nyte godt og gratis av flott tifo, billigere øl, billigere turer, billigere inngangsbilletter og alt annet KFL betaler for! Fyll opp listene deres!
                          TS05 - Felt C

Kommentar

Working...