Den meget spennende serieinnspurten

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Opprinnelig skrevet av Ola
    Våre konkurenter(Lyn, Viking, Brann, VIF, Start) skal møte "hverandre" i 7 oppgjør før sesongslutt. Noe som betyr at det vil bli gitt fra seg en god del poeng. Og hvordan påvirker Champion League Vålerengas innsats? Kan VIF eller Start rakne?
    Viktige problemstillinger. Et spørsmål til i samme gate: Klarer Fugla å fortsette det gode spillet/trykket fra kampene mot Start, Viking og Rbk eller - Gud forby - snubler vi mot antatt lettere motstandere, jf. Odd på lørdag ? Matchen mot Odd blir ingen parademarsj. Men: Forutsatt at Uwe klarer å nullstille laget, og den massive støtten fra fansen fortsetter, bør vi hente 3 nye poeng på lørdag. Når vi nå endelig er med i medaljekampen, håper jeg på 10 000 på Åråsen mot Odd !

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av HSft
      Vi har en del spillere som kan brukes på midtbanen, og kan nok spare hvilken som helst midtbanespiller i en kamp og fortsatt ha et godt lag.
      Rambekk kan erstatte wehrman selv om det ikke er ønskelig. Og de tre offensive plassene kan besettes av Sundgot, Riise, Koren, Søgård, Strand, (Mouelhi?), (radulovic) , (Powell).

Om vi vil spare Koren kan vi bruke sundgot eller kanskje mouelhi? uten at laget av den grunn blir svakt. Om vi vil spille uten strand kan vi spille med powell på venstrevingen, riise på høyre og søgård på venstre eller 352 med stefanutto uten at laget blir direkte svakt, det gikk jo greit i starten av sessongen. Wehrman er vel den det er vanskeligst å være uten, men rambekk kan vel gjøre en grei jobb på plassen, har duelstyrken som skal til.
      Nå er Mifsud sannsynligvis skadet resten av sesongen. Mykle kan selvsagt ta hans plass på topp, men han "holder" ikke hele matcher. Så kommer andre skader, karantener osv. Det er helt klart at vi må kjøpe/låne/leie inn minst to gode spillere resten av sesongen. Alle husker hvordan VIFs sommerkjøp i fjor styrket de.

Når det gjelder midtbanen, så har vi noen spillere, men per dags dato er det bare tre som holder mål: Koren, Kasey og Strand.

Jeg hadde stor tro på Mouelhi og Riise, men det er kun sistnevnte som har fått vist seg litt frem. Mener forøvrig han bidro stort til seier mot Viking, og han burde få høyre kantrolle.

Søgård har vært en katastrofe på kant. Ingen initativ fremover, knapt et innlegg og ingen mål/asssist sier sitt. Jeg rangerer han kun som konkurrent på sentral. Da rangert som nummer 4, etter Koren, Kasey og Mouelhi.

Jeg vil faktisk heller ha Winsnes på kant enn Søgård. Han har OK touch, fine innlegg og scorer iblandt. Problemet er fart og passivitet.

Sasa håper jeg aldri å få se i LSK drakt igjen.

Kort oppsummert trenger vi nå en ny spiss og en midtbane for å kunne kjempe om gullet!
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

Det er godt ikke bare jeg er optimist.... Håper ikke MIfsud blir lenge ute, men topp 3 er jeg ganske sikker på!

Kommentar

• *LILLESTRØM SK*
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 166

Nå trenger gutta et jævla bra publikum, syng som faen!

Ellers tror jeg Powell og Mykle vil gjøre en god jobb, men en erstatter hadde gjort seg.
          Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

Kommentar

• vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

for å helde kaldt vann i troen(aldri optimist før kampen er slutt)så lå vi på 3.samme tid i fjor med mye bedre målforskjell.Vi lå foran enga.så slo vi rbk i kvarten før det starta å butte.Nå er kanskje vår viktigste spiller ute for resten av sesongen ,men håper gutta gir alt i hver kamp så bør det bli en brukbar plassering og cupfinale må det være lov til å drømme om.
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7131

Miffes skade er et kjempeminus foran resten av sesongen. Mykle er fortsatt uferdig som spiller og bør ikke være et førstevalg. Med Powell blir vi duellsterke, men helt uten løpskraft helt på topp og flere alternativer har vi ikke per dags dato. Eller kunne Riise eventuelt prøves som spiss?

Dersom vi skal kjempe helt inn om Royal League / medaljer må en erstatter for Mifsud på plass omgående. Håper ikke Per Berg sparer på skillemynten akkurat nå...
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Anders_Bakken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 542

Jeg ville drilla inn Riise som spiss...han er den spiller'n som er mest lik Mifsud...sammen med Myklebust. Men han har litt mer rutine enn Mykle..så derfor ville jeg prøvd han.

Kommentar

• Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

Sånn som jeg ser det nå er vi nødt til prøve suksessfaktoren fra forige sommer, nemlig 4-3-3.

Kasey sentralt som i dag, Søgård og Koren som indreløpere, Strand og Riise som "vinger" og Sundgot i midten. Jeg er ganske sikker på at dette er den rette start-XI på lørdag og videre i sesongen:

Reitmaier
                  Andersson-Andresen-Kippe-Rambekk/Stefanutto
                  -------------Søgård-Wehrman-Koren---------------
                  Riise-----------------Sundgot-----------------Strand

Siden vi fortsatt har Myklebust og Powell som joker kan vi eksperimentere litt utover i kampen, ved behov.

DET VAR SOM FXXX AT MIFSUD SKULLE MÅTTE BLI SKADET! (Og til dere optimister som tror han kommer tilbake med det første; gutten skal opereres!!)

Kommentar

• christoffer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 326

Opprinnelig skrevet av Ola
                    Sånn som jeg ser det nå er vi nødt til prøve suksessfaktoren fra forige sommer, nemlig 4-3-3.

Kasey sentralt som i dag, Søgård og Koren som indreløpere, Strand og Riise som "vinger" og Sundgot i midten. Jeg er ganske sikker på at dette er den rette start-XI på lørdag og videre i sesongen:

Reitmaier
                    Andersson-Andresen-Kippe-Rambekk/Stefanutto
                    -------------Søgård-Wehrman-Koren---------------
                    Riise-----------------Sundgot-----------------Strand

Siden vi fortsatt har Myklebust og Powell som joker kan vi eksperimentere litt utover i kampen, ved behov.

DET VAR SOM FXXX AT MIFSUD SKULLE MÅTTE BLI SKADET! (Og til dere optimister som tror han kommer tilbake med det første; gutten skal opereres!!)
                    Tviler veeeeldig på at Uwe rokkerer på hele laget pga Mike, nå får nok POwell sin sjanse.

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6099

Tipper vi enten får se powell og riise eller myklebust og søgård i neste kamp. Om Powell spiller må vi ha en rask spiller på vingen og en som kan komme til innlegg. Har troa på at myklebust kan gjøre det ggodt mens mifsud er borte også. mulig vi får se lsk i 532 om powell kommer inn, for å skape mer bredde og komme til innlegg mot panserspissene.

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av trigz
                        Dersom vi skal kjempe helt inn om Royal League / medaljer må en erstatter for Mifsud på plass omgående. Håper ikke Per Berg sparer på skillemynten akkurat nå...
                        Det gjør han nok ikke, penga er der for den rette spilleren. Så spørs det om man finner ham da og om han vil til Fugla...
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Opprinnelig skrevet av Rønnern

Det gjør han nok ikke, penga er der for den rette spilleren. Så spørs det om man finner ham da og om han vil til Fugla...
                          Noen som vet når vinduet stenger?
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Den spissen har de lett etter i snart to år nå, skal vel litt til at de finner han før utgangen av August...

Jævlig synd med Mifsud, men slik er det når man har en så tynn stall. Myklebust er dessverre ingen verdig erstatter.
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Skulle virkelig ønske at avslutningen på sesongen hadde blitt så spennende som dere ønsker, men sånn blir det ikke. Dette blir plankekjøring for Lsk med 8 seire og 1 uavgjort på de siste 9 kampene med 27-4 i målforskjell.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

Opprinnelig skrevet av BennyLem

Noen som vet når vinduet stenger?
                                31. august kl 24.00.
                                Knurr...

Kommentar

Working...