Nyheter april 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #41
    RB


    TILBAKE TIL VENSTRE: Nosa Igiebor spilte en del av fjorårssesongen til venstre på midtbanen. Mot Rosenborg kan han være tilbake der, selv om det ikke er favorittposisjonen. FOTO: SCANPIX


    Dytter Nosa ut til venstre

    ÅRÅSEN: LSK-trener Henning Berg gjør antakelig forandringer før møtet med RBK.

    Per Morten Sødal
    Publisert 08.04.2011 kl 22:00 Oppdatert 09.04.2011 kl 23:48

    Ut fra gårsdagens trening tyder mye på at Nosa Igiebor starter til venstre på midtbanen, mens Stefan Gislason og Espen Søgård vil utgjøre den sentrale.
    – Vi prøvde det nå, så får vi se om dette er en oppstilling vi vil bruke, enten fra start eller mot slutten.

    LIVE: RBK – LSK søndag klokka 20.00!

    Bolly ut
    Dermed tyder mye på at Mathis Bolly blir vraket.
    – Det er selvfølgelig ikke noe morsomt, men jeg føler meg så sikker på meg selv nå at jeg skal takle det. Jeg får forberede meg på et innhopp.
    Nosa Igiebor er klar på at venstrekanten ikke er ønskerollen hans.
    – Jeg spiller der treneren mener det er best, men alle spillere har sin favorittposisjon, sier han.

    Trolig LSK-oppstilling (4-4-2):
    Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Erling Knudtzon, Stefan Gislason, Espen Søgård, Nosa Igiebor – Bjørn Bergmann Sigurdarson og Anthony Ujah.

    FØR AVSPARK: Se LSK-magasinet!

    – Mye kontringer
    Nigerianeren venter en kamp hvor romerikingene kan få kjørt en del kontringer, akkurat som mot Stabæk.
    – Ja, mulighetene er absolutt til stede for et slikt kampbilde. Kanskje det er en fordel for oss å spille på bortebane, undrer han.
    Espen Søgård tror også det er mulighet for et bra resultat. Etter å ha blitt vraket sist, virker det som om trener Berg ønsker mer løpskraft i midtbaneleddet.
    – Der jeg ønsker å være. Vi pleier å få mye rom på Lerkendal. Dette tror jeg blir moro, sier Søgård.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #42
      Folkebladet

      LSK-fans røykla sentrumsgate

      Politiet rykket ut etter flere sterke smell i Trondheim sentrum.

      Publisert: 10.04.2011 kl. 16:41 , endret: 10.04.2011 kl. 17:13
      Av: Anders Ruud og Camilla Sun Kilnes

      Politiet fikk i halv fire-tiden søndag ettermiddag melding om at Lillestrøm-supportere hadde røyklagt Søndre gate.
      - En tilfeldig forbipasserende ringte inn og sa at hele gata var røyklagt. De knuste også flasker mot asfalten. Flere av supporterne hadde dekket til ansiktet, sier operasjonsleder Arve Vagnild.

      Supporterbluss ble også smelt av ved Nova kinosenter. Politiet drotil stedet og fant 10-15 Lillestrøm-supportere som de snakket med.
      - De fikk kontroll på situasjonen, og det er rolig på stedet nå, sier operasjonslederen.

      Politiet har foreløpig ikke oversikt over hvem som har gjort ugjerningen.
      - Det blir åpenbart en reaksjon hvis vi finner ut det, sier Vagnild.

      Ragnar Anders Kant var vitne til skadeverket.
      - Jeg kom fra Carl Johans gate, og var på vei til Søndre da jeg nesten ble truffet av et bluss. Hele gata var full av gul røyk, sier han til adressa.nos reporter på stedet.

      Like etter at politiet kom til Søndre gate smalt det på nytt, denne gang ved fotballpuben Three Lions i Brattørgata.

      Politiet rykket i retning smellene, og intervjuet folk i nærheten av fotballpuben uten at noen ble pågrepet eller bøtelagt.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #43
        lsk.no

        - TROR KAMPBILDET PASSER OSS

        LSKs høyreflanke, Erling Knudtzon, har tro på tre poeng i Trondheim.

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #44
          lsk.no

          NOSA BER FOR LSK-SEIER

          - Det blir en tøff kamp mot Rosenborg, men jeg ber for seier. Alt er mulig nå, sier Nosa Igiebor om RBK-LSK klokka 20:00 på Lerkendal.

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            #45


            - DEILIG Å FÅ DEN FØRSTE SCORINGEN
            Både før og etter scoringen var turbovingen Erling Knudtzon blant LSKs klart beste på Lerkendal

            http://lsk.no/no/sportslig/a-laget/n...n.9UFRDM2b.ips.

            Kommentar

            • KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

              #46


              - FANTASTISK FOTBALLKAMP
              Henning Berg roste LSK-gutta etter 4-4 på overtid mot Rosenborg. Offensivt satt spillet. Defensivt er det likevel litt å ta tak i.

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #47
                RB

                Overtidshelten: – Må være fornøyd

                TRONDHEIM: (Rosenborg – Lillestrøm 4-4). Frode Kippe var brukbart fornøyd med poengdelingen mot Rosenborg, selv om Lillestrøm ga fra seg en 3-1-ledelse.

                FREDRIK VESTGÅRD
                Publisert 10.04.2011 kl 22:56 Oppdatert 11.04.2011 kl 07:35

                – Da de snudde til 4-3 mistet jeg nesten håpet, men det var veldig godt å få utligningsmålet, sier Kippe til TV 2.
                Han lot seg imponere av sine offensive lagekamerater.
                – Det er bare å nyte angrepsspillet om dagen. Det er virkelig gøy å se på.
                LSK-kapteinen fikk også se Rade Prica briljere offensivt. Svensken scoret tre på rad da Lillestrøm ga fra seg 3-1-ledelsen.
                – Jeg skulle gjerne sett at vi stod bedre i mot og var flinkere til å bruke ballen i den perioden, men vi må si oss fornøyd.

                – Vi koster en tidel
                Lillestrøm-trener Henning Berg var også godt fornøyd med 4-4.
                – Det laget vi har koster en tidel av Rosenborgs. Gutta kjempet og stod på, selv om vi kom under. Vanligvis vinner man kamper nå man scorer fire mål, men vi må likevel være fornøyde med poeng, sier Berg til TV2 etter kampen.
                Vertenes Rade Prica scoret alle trøndernes mål. Han var veldig skuffet etter kampslutt.
                – At jeg scorer hjelper lite når vi ikke vinner, sier svensken.
                Lillestrøm står nå med fire poeng etter sesongens tre første kamper. Fjorårets seriemester står med ett.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #48
                  RB: Børsen RBK - LSK

                  Publisert 11.04.2011 kl 07:30 Oppdatert 11.04.2011 kl 07:30

                  Rosenborg – Lillestrøm 4-4 (1-1)

                  Lerkendal stadion.
                  Mål: 0-1 (16) Erling Knudtzon (Björn Bergmann Sigurdarson), 1-1 (27) Rade Prica. 1-2 (46) selvmål, Trond Olsen 1-3 (50) Nosa Igiebor (Björn Bergmann Sigurdarson), 2-3 (str. 52) Rade Prica, 3-3 (70) Rade Prica, 4-3 (89) Rade Prica, 4-4 (90) Frode Kippe.
                  Gult kort: Mikael Dorsin, Rade Prica, Trond Olsen og Markus Henriksen, RBK. Karim Essediri, Lars Kristian Eriksen og Steinar Pedersen LSK.
                  Tilskuere: 11.717.
                  Målsjanser: RBK 9, LSK 7.
                  Cornere: RBK 6, LSK 7.
                  Kampkarakter: 9
                  Stadionstemning: 6

                  LSK 4-4-2:

                  STEFAN LOGI MAGNUSSON 6
                  Lite å gjøre med Pricas fulltreffer. Traff ikke helt med utspillene før pause. I full strekk da Olsen forsøkte seg rett før pause. Hjulpet av tverrligger da Dorsin fyrte løs, men sikker på Henriksens markkryper. Sikker i feltarbeidet. Uheldig på 3-3, men flere gode redninger mot slutten.

                  KARIM ESSEDIRI 3
                  Pådro seg et helt unødvendig gult kort allerede før ti minutter var spilt. Varierende dødball- og innleggskvalitet og noe smårusk defensivt. En smule heldig da han slapp Olsen på blindsiden. Snudde ryggen til istedenfor å ta ut Prica da han utliknet. Sprer usikkerhet defensivt.

                  STEINAR PEDERSEN 7
                  Svært viktig brytning da Bakenga var på vei gjennom tidlig. Gjorde som vanlig ting enkelt og brukte også rutinen til å være på rett sted til rett tid før pause. I småtrøbbel på et par innlegg, men stor blokkering på Bakengas sjanse. Gigantisk mot slutten, ryddet opp for mange.

                  FRODE KIPPE 5
                  Sterk i duellene og brøt også foran Prica et par ganger i åpningsminuttene. Rettet opp for medspillernes feil og var sjef i den bakre fireren før hvilen. Valgte trygge pasningsløsninger de få gangene LSK trillet ball. Større problemer etter pause. Lurt før 4-3. Kriget inn utlikningen.

                  LARS KRISTIAN ERIKSEN 3
                  Lå feil og parkert av Bakenga og laget frispark på 16-meterstreken. Noen slurvete pasninger spilte også på laget problemer. Støtet ikke i Prica før 1-1-målet. Problemer også etter pause. Tatt ut etter han pådro seg kort. Trenger definitivt en pause. Svak defensivt og bidrar lite framover.

                  ERLING KNUDTZON 6
                  Helt usynlig helt til Bergmann Sigurdarson spilte han gjennom. Det første målet i LSK-trøya betød enormt mye for den sterkt kritiserte kantspilleren, og han vartet opp med en flott detalj rett i etterkant. Fortsatte med selvtillit etter pause. Litt uoppmerksom før Dorsins kanonskudd.

                  STEFAN GISLASON 4
                  Fått en verdifull treningsuke til, men klarte ikke å styre kampen før pause. Brukte for lang tid med ball og kom ikke tett nok opp i RBK-spillerne, som i forkant av 1-1. Holdt i Høiland som ga Rosenborg straffesparket. Klarte ikke å prege LSK offensivt. To avslutninger som var ufarlig.

                  ESPEN SØGÅRD 5
                  Tilbake med Bergs tillit etter Brann-vrakingen. Kontant fra start. Stort sett trygge pasningsløsninger og la ned mange meter da LSK knapt lånte ballen før pause. Solgte seg – og var i kontakt med Lustig – da vertene ville ha straffe. Sterk jobbing uten ball. God kamp.

                  NOSA IGIEBOR 6
                  Flyttet ut til venstre mot offensive Lustig. Sterk og involvert i alt LSK skapte i åpningsminuttene. Forsvant litt utover omgangen. Tok de fleste løpene tilbake. Holdt for lenge i ballen noen ganger før pause. Men på 1-3 ble alt gjort riktig. Hans avslutning traff stolpen før Kippe utliknet.

                  BJÖRN BERGMANN SIGURDARSON 7
                  Står uten LSK-mål siden i fjor sommer. Nydelig stikker til Knudtzons ledermål. Mye jobb som bindeledd og nesten ren midtbanespiller før pause. Meget sterk i forkant av 1-2, selv om han kunne spilt Ujah tidligere. Avslutningen hans satte Olsen i mål. Strålende foran 1-3.

                  ANTHONY UJAH 5
                  Mye feilvendt i starten, men startet den glimrende overgangen som ga 0-1. Ble mye alene og mislyktes med ballen i beina de første 45. I likhet med Nosa slet han med glatte sko før pause. Ga til Sigurdarson før 1-2 og spilte flott vegg før 1-3. Skaffet frispark som fikk LSK høyere i banen.

                  SUM 11 MANN: 57

                  INNBYTTERE:

                  STIAN RINGSTAD
                  (15 min. for Eriksen).
                  Grunnlurt av Henriksen, men rettet opp med en solid takling av Lustig. Bør starte neste kamp.

                  MATHIS BOLLY
                  (12 min. for Knudtzon)
                  Holdt for lenge på ballen og spolerte en overgang som han selv satte i gang med sine raske bein.

                  RUBEN GABRIELSEN
                  4 min. for Sigurdarson). Inn i hektiske sluttminutter i en rolle bak Ujah. Rakk å oppleve både nedtur og opptur på minuttene han fikk.

                  DOMMER:

                  KRISTOFFER HELGERUD 7
                  Måtte roe ned RBK-spillerne allerede etter to minutter. Så ut til å ha en fin tone med spillerne og flott bruk av fordelsparagrafen da Dorsin fikk gult. Ikke straffe og ikke filming da Lustig ville ha straffe, men blåste korrekt da Gislason holdt Høiland. Riktige kort. Sterk kamp.

                  ANALYSEN
                  Hvor gode er egentlig LSK? Etter de to første seriekampene var det ikke greit å bli klok på kanarifuglenes nivå. Romerikingene la seg lavt allerede fra start og lot vertene ha ballen mye. Det ga overganger og ledermålet var en praktkontring tatt rett ut av læreboka. Kampbildet fortsatte imidlertid etter scoringen og det ble etter hvert et spørsmål når utlikningen ville komme. De første fem etter pause var magiske. Etter det ble LSK altfor redde for ledelsen. Passiviteten straffet seg. På vei til å rote bort alt, men Kippe berget poenget på overtid. Begge lag fortjente poeng etter festen.

                  Vurdert av Per Morten Sødal, Per Kristian Torvik og Morten Svesengen

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #49
                    lsk.no

                    De små marginers kveld

                    - Et litt kaldere LSK hadde vunnet på Lerkendal, tror Stefan.

                    Kommentar

                    • KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

                      #50
                      LSK.no



                      NOSA HAR TROA PÅ EN BEDRE SESONG
                      Nosa scoret nok en gang og har nå scoret flere ganger enn hva han gjorde i hele fjorårets sesong. Nosa har troa på at han skal klare seg bedre i år.

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        #51
                        - Jeg er sterkt imot filming



                        Åtte mål, utlikning på overtid og Mikael Lustig med slengkyss til Henning Berg.

                        LERKENDAL (Nettavisen): Det ble etter hvert høy temperatur i søndagens hovedkamp på Lerkendal.

                        55 minutter ut i kampen var Lerkendal Stadion nær kokepunktet da Mikael Lustig gikk i bakken innenfor 16-meteren. TV-bildene viser at det var kontakt, men at Lustig muligens hjelper til noe. Svensken har samme oppfatning av situasjonen.

                        - Det er ingen tvil om at han tar beinet mitt. Jeg innrømmer at jeg kanskje hjelper til litt, men jeg mener det er klar straffe så lenge det er kontakt, sa Lustig til Nettavisen etter kampen.

                        - Han skriker at jeg filmer
                        På sidelinjen var Henning Berg illsint og gestikulerte med hendene og la ikke skjul på at han mente at den svenske landslagsspilleren forsøkte å filme seg til straffe.

                        - Jeg synes det er unødvendig av en så god spiller å holde på sånn. Fra min posisjon ser det ut som han kaster seg veldig, sa Berg.

                        Da Rade Prica satte inn sitt tredje for dagen og utlignet til 3-3, løp Mikael Lustig bort til LSK-benken og sendte i vei et slengkyss i retning Berg.

                        - Han står og skriker til meg at det er filming. I kampens hete blir det litt sånn. Man gir og tar, var svenskens kommentar til gestikuleringen.

                        Feiret foran LSK-benken
                        Da Rade Prica sendte Lerkendal til himmels med sitt 4–3-mål tok Lustig, nok en gang, turen bort til Lillestrøms benk. Denne gangen jublet svensken vilt og fektet med hendene.

                        - Det så ikke jeg. Han må få feire akkurat som han vil. Men det er filmingen det bør slås ned på. Jeg har vært forsvarsspiller selv og er sterk motstander av folk som prøver å lure til seg frispark og straffer, sa LSK-treneren.

                        Ikke overraskende får Henning Berg støtte av sin trofaste midtbanekriger Espen Søgård.

                        - Han bør prøve å holde seg mer på beina. Lustig detter veldig lett der, sa Søgård etter kampen.

                        Søgård har spilt for Lillestrøms A-lag siden 1999 og har møtt mange forskjellige utgaver av Rosenborg. Til tross for at trønderne kun har tatt ett poeng på de tre første rundene, vil ikke 31-åringen avskrive Jan Jönssons menn.

                        - Jeg synes de trøkker oss bra i perioder. Vi forsvarer oss brukbart og tar dem på kontringer.

                        - Byr på oss selv
                        Etter tre serierunder har Lillestrøm vært gjennom noen ordentlige seervennlige kamper. Espen Søgård forklarer 7-0, 1–4 og 4–4 slik:

                        - Vi byr på oss selv. Dette må da ha vært en ordentlig morsom kamp å sitte og se på hjemme i stua, smiler Søgård.

                        31-åringen hadde også fått med seg Daniel Fredheim Holms lille utbrudd mot Lillestrøm.

                        - Jeg synes det er helt topp. Det blir bare en ekstra motivasjon og det er jo sånn det skal være. Jeg har jo mine fiender jeg og, sier Søgård lurt.

                        Neste motstander for Lillestrøm er erkerivalen Vålerenga. Rosenborg reiser til Fredrikstad i jakten på årets første trepoenger.

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          #52
                          LSK:no



                          RUBEN SERIEÅPNER MED LSK2 I DAG
                          Klokka 18:00 sparkes årets 3. divisjon i gang for LSKs del. Motstander er Romsås, gamlelaget til Ruben Gabrielsen.

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #53
                            Lsk-tv



                            Høydepunkter RBK-LSK

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #54
                              Hva i all verden har skjedd med Lillestrøm?

                              Fra støy og bråk til festfotball og åpenhet.

                              De siste årene har det vært mye negativitet rundt Lillestrøm med trenersparkinger, lukkede dører, og dårlige resulter.
                              Men i år har sesongkortene gått unna, klubben har åpnet dørene for media og sesongens tre første kamper har vært et fyrverkeri.
                              Se reportasje i videovinduet over!

                              TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5563525.ece

                                – Det har vært tungt i perioder

                                ÅRÅSEN: Erling Knudtzon snakker ut etter sin første LSK-scoring. Se det ferske LSK-magasinet, som også har tatt tempen på LSK-supporterne.

                                LSK-magasinet møtte mandag formiddag LSK-troppen på Åråsen etter hjemreisen fra Trondheim.
                                Gårsdagens kalas av en fotballkamp endte med poengdeling og stillingen 4-4 etter at LSK hadde ledet 3-1 etter en times spill.

                                Se LSK-magasinet etter RB-kampen øverst i artikkelen!

                                Fornøyd med poeng

                                – Vi hadde nok av overganger, og vi kunne like gjerne lagt på til både 4-1 og 5-1 i den perioden, som vi gjorde mot Stabæk, men Rosenborg klarte å hente seg inn på en tvilsom straffe. Og de satset alt, sier Henning Berg til LSK-magasinet.
                                Treneren er imidlertid fornøyd med poengdeling:
                                – Det å score fire mål på Lerkendal er fantastisk, konkluderer han.
                                Mistet ti kilo – la på seg seks

                                Erling Knudtzon scoret sitt første LSK-mål søndag kveld. Det var en lettelse for høyrevingen:
                                – Det føltes som jeg ble 10 kilo lettere etter den scoringen. Det var godt, nå håper jeg på å gjenta bedriften på Åråsen, sier Erling Knudtzon.
                                Men det stemmer ikke – siden fjorårssesongen har LSKs nummer 11 blitt seks kilo tyngre:
                                – Det kjennes bra. Jeg er fortsatt lett i kroppen, det er ikke bare kebabkjøtt. Jeg kjenner meg sterkere, sier han.
                                Tunge opplevelser

                                Han erkjenner at fjorårssesongen til tider var tung med kritikk både fra media og egne supportere:
                                – I perioder var det mye. Det var tungt, jeg skal ikke legge skjul på det, men det var vel stort tjent fortjent, sier han og drar på smilebåndet.
                                – Hvilke endringer har du gjort?
                                – Jeg har jobbet mye med meg selv. Jeg har snakket mye med Petter (Belsvik, red anm.) om spesifikke ting som jeg har jobbet med. Også har jeg forsøkt å legge ting bak meg, sier han.

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #56
                                  Nettavisen

                                  Det beste fra tredje serierunde

                                  EGIL SANDE
                                  Publisert 12.04.11 07:14

                                  Rundens Nettavisen-lag:
                                  Nosa Igiebor (Lillestrøm) - Denne gangen spilte han i en rolle til venstre på LSK-midtbanen, og er periodevis veldig god. Har en kombinasjon av styrke og eleganse med ball mange kan se opp til. Scorer et flott mål.
                                  Rundens eksempel til etterfølgelse:
                                  Henning Berg i forkant av RBK - LSK. Lillestrøm-bossen utbroderer for hele nasjonen hvordan LSK skal spille mot RBK. Det gjør han med et smil og en taktikktavle. Det var både spennende og lærerikt å høre hvordan en trener tenker før en av årets vanskeligste bortekamper. Hadde flere vist slik åpenhet hadde ligaen blitt enda morsommere.
                                  http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3129979.ece#

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #57
                                    3. divisjon: LSK 2 - Romsås 2-2

                                    Fra LSK2-tråden:
                                    Opprinnelig skrevet av JFNash
                                    Slapp serieåpning for andrefugla i dag. Romsås tok ledelsen halvveis ut i første omgang. Ohi utliknet et kvarter ut i andre. Romsås tok på nytt ledelsen ti minutter senere, men på overtid utliknet vi igjen ved Simen Rustadbakken. Mest oppsiktsvekkende var likevel Romsås' tre (!) røde kort. To av deres gutter begynte å sloss fem minutter før slutt, og ble begge utvist. Ved ordinær tid skallet enda en spiller ned Sesay, og ble også utvist.

                                    Vi mønstret:
                                    Nadj
                                    Tanfi - Amundsen - Andresen - Ringstad
                                    Ohi - Ruben - Sesay - Bolly
                                    Solberg - Gulbrandsen

                                    Fem minutter før pause måtte Marius ut etter en i overkant brutal duell med en Romsås-spiller. Inn kom Simen, og Ruben ble flyttet ned som midtstoffer. Etter en time gikk Ringstad ut, jeg tipper pga gårsdagens kamp, og inn kom Victor Grodås (tror jeg). Ti minutter før slutt ble til alt overmål Nadj byttet ut, etter først å ha rotet det til sammen med Pål Steffen på 1-2, og så nesten blitt utvist.

                                    Ringstad så grei ut i dag, men ikke klart nok til egentlig å kunne si noe om han holder mål for førstelaget helt ennå. Uansett, han skal jo erstatte en som per nu ikke holder mål i det hele tatt.
                                    I Nadj tror jeg vi besitter den andrekeeperen i Tippeligaen som er lengst unna førstelaget. Virker håpløs i mine øyne.
                                    Andresen fortsatte der han slapp i fjor, og er milevis fra god nok for andrelaget. Gjør tellefeil på tellefeil, og virker å være helt ute av det. Kom ikke draende med "tredje div inspirerer neppe". PSA har ikke levert på tre år nå. Jeg tviler veldig sterkt på at han engang kommer til å heve seg til Adecco-nivå.
                                    Solberg leverte godt, det samme gjorde Fredrik og Ohi. Ruben viser også gode tendenser, både som midtbane og som stopper.
                                    Bolly har mye, men det blir ofte tull når han skal legge inn. Jeg registrerer at enkelte argumenterer med at Ringstad må spille pga venstrebeinet, og poengterer samtidig at vi med han og Bolly får to venstreben. Hvilket venstreben?
                                    lsk.no om samme:

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #58


                                      BILLETTSALGET TIL VIF-LSK HAR STARTET
                                      Søndag spiller LSK mot VIF på Ullevaal stadion klokka 20. LSK.no gir deg guide til billettsalget.


                                      Kommentar

                                      • RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

                                        #59
                                        lsk.no

                                        ÅRETS SUPPORTEROPPGJØR PÅ SØNDAG

                                        LSK-gutta hadde egentrening tirsdag, men onsdag starter oppkjøringen mot søndagens kamp mot erkerivalen på Ullevaal.

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #60
                                          lsk.no

                                          INGEN FILMING PÅ ÅRÅSEN, TAKK!

                                          Du kan hjelpe til med å fylle Åråsen mot Haugesund andre påskedag. Last ned kampplakaten og heng den opp der du bor, jobber, og alle andre steder der du ferdes.

                                          Kommentar

                                          Working...