Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Alsaker sier under rævbk-stabæk at det meldes om et utsolgt åråsen i morgen, men LSK melder selv om 5000 solgte billetter (oppdatert på lørdag..)
Weather pro spår at det blir +11 så betongen blir god og varm og så stå på.
Tipper 8367 tilskuere.
Det er det vel med stor sannsynlighet ikke, da man ikke får kjøpt diss på nett. Men er langtfra sikker.
Tipper det er inklusiv feltet, men uten borteseksjonen. Hvis du ser på sesonkortene er de inklusiv, men uten bortefeltet. I hvertfall det jeg mener å ha forstått.
Tipper det er inklusiv feltet, men uten borteseksjonen. Hvis du ser på sesonkortene er de inklusiv, men uten bortefeltet. I hvertfall det jeg mener å ha forstått.
LSKs satsing på personmarkedet er en skam. Det hjelper ikke å si at man skal ha 10.000, når man ikke tar konsekvensen av målet man har satt seg. Høy målsetning + dårlig arbeid = fiasko.
Fortsatt lov å håpe. Alle ring venner/familie! Sjøl drar jeg med meg et par uinteriserte folk som ble lokket av 10k gulsvarte folk og fine gater... Må bikke over grensa i dag. Når ellers skal folk komme?!
Sånne tilskuertall kommer den dagen klubben tar sesongkortsalget på alvor. Hadde man løftet en finger eller to for sesongkortsalget de siste 10 sesongene, hadde man garantert hatt en base på minst 5000 i dag. I stedet selger man patetiske 2000 sesongkort, og flakser inn 1000 til takket være en once in a lifetime-kamp mot Stabæk.
LSKs satsing på personmarkedet er en skam. Det hjelper ikke å si at man skal ha 10.000, når man ikke tar konsekvensen av målet man har satt seg. Høy målsetning + dårlig arbeid = fiasko.
Jeg synes faktisk man har gjort mye nytt og bra før årets første hjemmekamp. Synes faktisk dem fortjener litt skryt.
Og de beste til å selges sesongkort er fortsatt den dag i dag: de som spiller fotball og treneren. Med resultater kommer sesongkortsalget. Og resultatene har de siste åren vært jevnt over lite å juble for...
En skam at romerikinger ikke kjenner sin besøkelsestid, men de er vel kloke av skade. Hj-kampene har vært under båten siste årene. Det er ingen som lenger kommer for å se Eriksen-Pedersen-Søgg-Knutte-Sundgot, aka Fabulous Five.
Hjelper ikke å personmarkedere, det må leveres. I dag!
..legger til kjeppes måte å spille seg ut på.
Last edited by Yellow-not-jella; 04.04.2011, 10:35.
Begrunnelse: kippe
En skam at romerikinger ikke kjenner sin besøkelsestid, men de er vel kloke av skade. Hj-kampene har vært under båten siste årene. Det er ingen som lenger kommer for å se Eriksen-Pedersen-Søgg-Knutte-Sundgot, aka Fabulous Five.
Hjelper ikke å personmarkedere, det må leveres. I dag!
Sånn sett så er det kanskje bra at kampen i dag går på TV, hvis vi leverer en god kamp vel og merke
Tror dessverre tilskuertallene også reflekterer at eliteseriefotball er litt vanskeligere produkt å selge enn det har vært de siste årene. Et eksempel: 12 000 tilskuere på Lerkendal i første kamp mot Stabæk i går; 4 000 under snittet for i fjor.
Uten brakseier mot Stabæk er jeg redd vi hadde luktet på 5 000-tallet i dag. LSK var dessverre i ferd med å bli "venneløse" - til og med "vi" gamle travere som alltid har hatt kribling i magen før sesongstart, hadde mistet gløden.
Nå er "vi" nyfrelst igjen (forhåpentligvis for en lengre periode enn èn kamp); men å snu de store "massene" tar sannsynligvis ganske mye lenger tid.
Derfor tror jeg det eneste som gjelder er at Berg, Bjarman & co sørger for at "produktet" blir bra (gode fotballresultater, positivitet og omtale som skaper og vedlikeholder interesse).
Så skal selvsagt markedsavdelingen jobbe skjorta av seg; men å skyte markedsavdelingen (nå), synes jeg blir feil.
Tror dessverre tilskuertallene også reflekterer at eliteseriefotball er litt vanskeligere produkt å selge enn det har vært de siste årene. Et eksempel: 12 000 tilskuere på Lerkendal i første kamp mot Stabæk i går; 4 000 under snittet for i fjor.
Uten brakseier mot Stabæk er jeg redd vi hadde luktet på 5 000-tallet i dag. LSK var dessverre i ferd med å bli "venneløse" - til og med "vi" gamle travere som alltid har hatt kribling i magen før sesongstart, hadde mistet gløden.
Nå er "vi" nyfrelst igjen (forhåpentligvis for en lengre periode enn èn kamp); men å snu de store "massene" tar sannsynligvis ganske mye lenger tid.
Derfor tror jeg det eneste som gjelder er at Berg, Bjarman & co sørger for at "produktet" blir bra (gode fotballresultater, positivitet og omtale som skaper og vedlikeholder interesse).
Så skal selvsagt markedsavdelingen jobbe skjorta av seg; men å skyte markedsavdelingen (nå), synes jeg blir feil.
Om det blir ca 8000 på en mandagskamp som vises på tv og som blir boikotta av motstanderens fans så synes jeg det er veldig sterkt.
Fortsetter klubben å prestere så kommer det flere fremover.
Det eneste jeg kan komme på å sette fingeren på anngående markedsføringen av kampen er at jeg personlig nok hadde valgt å putte Ujah på kampplakaten og ikke Kippe. Tror en Ujah som putta 4 i sist match, har fått mye oppmerksomhet i mediene i det siste og er i ferd med å bli noe så sjeldent som en hypa LSK-spiller hadde solgt flere billetter enn gode gamle Frode Kippe.
Jeg har selv akkurat bestilt billetter for 4 kolleger som jeg har klart å overtale til å være med. 10 000 er vel en våt drøm, men det kommer nok mange røde supp fra Oslo området så bikkes det over 8000 er det greit nok. Vinnes denne kampen har vi nok fort noen nye medlemmer og nye besøkende utover vårsesongen
Kommentar