Billettbørsen 2011
Collapse
X
-
-
Jeg ville sett Espen Søgård og Arild Sundgot i en stand på torvet på formiddagen i dag som hadde pusha billetter. Tror mange hadde kjøpt billetter på impuls på en solfyllt dag hvis det hadde vært tilgjengelig.
Eventuelt kunne man også sendt yngre avdelinger fra dør til dør de siste 14 dagene, der en del av salgssummen f.eks 10% hadde gått direkte til laget selgeren spiller på. Ikke noe man gjør hver kamp, men kanskje 2-3 kamper i sesongen. Man kunne da kjørt en "salgskonkurranse" der laget/spilleren som selger flest billetter hadde blitt premiert for å skape enda mer engesjement rundt dette.
Jeg synes forøvrig at LSK har tatt ett kjempesteg ift å være mer synlig i år, og håper vi byr på festfotball i kveld også, slik at folk kommer tilbake neste gang.Kommentar
-
Det er kampdag idag og spillera skal ha fullt fokus på det sportslige.
Men på disse roadshowene så bør man selge billetter. Andre stunts kan også utføres. Som f.eks din ide, men ikke på kampdag.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
hmmm..hadde nesten regnet med at det hadde gått enda flere billetter nå, kun 4 timer før kampstart.
Men det faller vel bort en del når Brann fansen boikotter kampen.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Dessverre er det slik at mange må få en billett i hånda for å komme seg på kamp, og med pent vær og mulig serieledelse har vi ett godt produkt å selge til nølerne. Impulskjøpere er det nok av der ute, men de må se varen i kassa mens de venter på å betale for å legge på den ekstra sjokoladen.Kommentar
Kommentar