Hvorfor???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Hvorfor???

    Sitter å funderer over noen rare ting som trenerduon gjør. Har sett alle kampene til LSK bortsett fra kampen mot Viking. Når Powell blir skada i kampen mot vif, så setter Erlandsen inn en midtbane spiller på topp(eller som hengende spiss). Hvorfor ikke prøve en av de unge spissene(mato eller eirik). Satt å så kampen mellom Stabæk og Brann der brann ledet 1-0 til pause. Stabæk setter inn en ung gutt som har putta mye for 2laget. Det går nøyaktig 5 minutter så skorere han og stabæk vinner 2-1. Det som er med disse ung-gutta er at de er sultne,lysten til å vise seg frem er der. Powell er kanskjeen sterk og kjempende spiss, men skorer kanskje 5 mål iløpet av en sesong. Vi har en kjemper allerede i Fetsund. Har sett både Mato og Eirik. Mato er sterk på hode, kjapp og ålreit teknisk... Eirik er kjapp og kan true bakrommet. LSK har spilt ok i alle kampene bortsett fra kampen mot "bylaget". Håper på andre takter mot Sogndal. Spill ikke med hengende spiss, kjør inn med yngre soldater!!!

    Tipper vi vinner 2-0
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    Det er jo dette som er hele problemet med Erlandsen, og hovedårsaken til at jeg vil ha ham vekk! Hva spillera gjør på trening har ikke noe å si! La de unge få prøve seg, og ikke ship dem ut etter fem minutter som reserve som med Hejazi, det blir jo rett og slett for dumt.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      hvorfor

      Hejazi er et bra eksempel her. Leser i RB at gutten har skoret en del og at han takker for tilitten. Fotball er rein psykologi. Gutta må føle gleden ved å spille, få selvtillit. Håper Mac kommer tilbake som en ekte goalgetter.

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Problemet til Erlandsen er at han aldri slipper til unggutta. Han ser hvordan de gjør det på trening, men alle vet jo at man ofte presterer bedre i kamp, det er Wehrman et prakteksempel på!

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3500

          #5
          Er helt enig i alt det som blir sagt her! Irriterer meg grønn over at Erlandsen aldri gjør disse byttene! Selv da vi leder med noen mål, setter han heller inn Einarsson som hengende spiss(ikke noe vondt om Einarsson fordi han er en jævlig god fighter på midtbanen) men da trenger de unge få sjansen! Ikke 5 minutter... Kan ikke forvente at Ronaldinho skal prestere noe særlig på 5 min engang. Og la de få ha det gøy de 5-10 minuttene de får spille i slike kamper. HUsker godt i siste kampen ifjor når Kenneth Andreassen fikk ca.10 min på slutten og vi ledet en del. Han blei skjelt ut av Einarsson fordi han prøvde å utfordre 1 mot 1 istedenfor å spille på han. Og det hjelper ikke akkurat på selvtilliten til en ung spiller.

          Og Mato scorer masse mål i 2 divisjon, og bør få noen sjanser nå som Powell er ute med skade.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            hvorfor???

            Det må være jævlig surt for unggutta i LSK under Erlandsen. Han sier at gutta må komme opp i tippeliga nivå før de får lov til å prøve seg. Det er ganske vanskelig uten å ha prøvd seg på nivået. Trur ikke Mato ville gjort noen dårligere jobb. Hadde han vært heldig å putta et mål på corner el noe lignende så hadde gutten fått sinnsykt med selvtillit. Fjern Erlandsen fort som faen spør du meg!!!

            Kommentar

            Working...