Turinfo tilbake til hovedforumet!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Turinfo tilbake til hovedforumet!

For en gangs skyld trøkket jeg ut fra hovedforumet og stor blir min overraskelse da jeg ser at det er et eget forum for turer! Hva er poenget med å legge informasjon om turer i et eget, veldig lite forum med ikke så mye besøk?

Ville det ikke vært best å hatt informasjon om turer, noe som er noe av det viktigste Kanari-Fansen bedriver, i hovedforumet? Er poenget å prøve å få færrest mulig til å diskutere turopplegg og få info om turer?

Eller er jeg virkelig den eneste som stort sett holder meg til dette forumet og ikke er innom sanger og de andre mulighetene hver dag?

Hva med et eget forum for tromma eller kanskje et for å diskutere kasteteknikk for konfetti? Mulighetene er mange!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • *LILLESTRØM SK*
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 166

Eller et forum for usympatiske og gneldrete idioter? :wink:
    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

Kommentar

• ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

Jeg er helt enig med Rønner jeg. Skjønner ikke hvorfor vi må ha et eget forum til tur. Mye lettere å bare lese i et par forum, enn 10 forskjellige...hvorfor gjøre det så vannskelig?

Kommentar

• rEPPA
        *****istrator
        • Nov 2003
        • 3933

Det var Tony, turansvarlig, som ønsket dette. Hvis flertallet ønske det, så flytter jeg det tilbake til hovedforumet.

:mrgreen:
        www.kfl.no/debatt

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Jeg synes det blir mer oversiktlig jo flere kategorier vi har. Med andre ord vil jeg beholde tur-forumet.

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

Kan jo umulig være bedre oversiktig når ting er over alt, enn når det er samla et sted? er det samla et sted så har du EN side å se på, er det 5 kategorier har du 5 sider du må se på? :?

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

Å ha alt på et sted fungerer fint for små fora, men dette forumet begynner rett og slett å bli litt rotete. Dette med forskjellige kategorier kan være litt vanskelig i begynnelsen, men etterhvert tror jeg de fleste vil sette pris på å f.eks kunne gå inn på "Turer" når de vil ha informasjon om turer osv.

Men dette er jo selvsagt en smakssak. For min del kunne det godt vært enda flere kategorier.

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Opprinnelig skrevet av rEPPA
                Det var Tony, turansvarlig, som ønsket dette. Hvis flertallet ønske det, så flytter jeg det tilbake til hovedforumet.
                Jeg blåser i hva flertallet mener, det som er viktig er hvilket forum som er mest besøkt og dersom det er dette hovedforumet som er mest besøkt, så må info om turer inn hit!

Dersom det er slik at tur-forumet er like godt eller bedre besøkt, skal ikke jeg syte mer.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Tur-forumet kommer jo til å bli bedre besøkt etterhvert som folk får øynene opp for det og det kommer flere tråder der.

Kommentar

• ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

Opprinnelig skrevet av Larsi
                    Tur-forumet kommer jo til å bli bedre besøkt etterhvert som folk får øynene opp for det og det kommer flere tråder der.
                    Når folk får øynene opp for det? alle som er medlem ser vel at det er tur forum. Poenget er at vi sliter nok med få med folk på bortematcher fra før, så vi trenger at flest mulig ser trådene om turer. Jeg gidder ikke lenger å lese alle tur trådene, fordi de ligger i en annen del, sikkert flere hvor det samme gjelder.

Sang forumet derimot er jeg for.

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Opprinnelig skrevet av Nordby
                      Når folk får øynene opp for det?
                      Rønnern har jo tydeligvis ikke sett det før nå, og han er sikkert ikke alene om det.

Sangforumet har jo, slik jeg ser det, blitt en fin tilvekst. Men også det forumet hadde en trang fødsel.

Kommentar

• LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

Jeg har faktisk ikke vært på tur-forumet før nå, så det er nok en god ide å legge det her på hovedsiden. Så at det ikke hadde vært store trafikken der heller..
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• rEPPA
                          *****istrator
                          • Nov 2003
                          • 3933

Hvis man bruker funksjonen: Vis nye innlegg (XX) hvor XX er antall nye innlegg siden sist du besøkte forumet. Du vil aldri noen sinne gå glipp av ett innlegg hvis du bruker denne flotte funksjonen. :mrgreen:
                          www.kfl.no/debatt

Kommentar

• mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

Jeg tror problemet, rett og slett, ligger i at flere av dere som uttrykker dere negativt om et eget tur-forum har vært på dette forumet så lenge at dere har lagt inn faste rutiner på hvordan dere bruker forumet. Jeg derimot som har kort fartstid på forumet (har lenge kjempet for lista...) synes det faktisk er bedre med flere kategorier - det gjør det enklere å lese i forumet.

Håper dere takler ny utstyrsleverandør bedre :lol:
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                            Mr.Jordbakke

Kommentar

• blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

JA til flere kategorier!!

Slitsomt å lese mass piss om alt mulig når man egentlig vet hva man vil lese om!

Derfor er sangforumet genialt!
                              Fugla 4 Life!

Kommentar

Working...