Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av morten
    Ingenting å si om Dorsin?
    Det er vel en grense på et par tusen tegn pr innlegg...
    Knurr...

    Kommentar

    • junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

      Opprinnelig skrevet av morten
      Ingenting å si om Dorsin?
      Akkurat den sier seg vel selv.
      ------- Forza Fugla! -------

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Jeg håper og tror at Berg lar en høyere filosofi styre laguttakene, og at dette vil lønne seg til slutt, for jeg tror neppe at han sovner med bildet av LKE under hodeputa i natt.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          Opprinnelig skrevet av norskpoker
          Her overdriver du noe helt sinnsykt. Defensivt var vi rævva, ja, men vi skapte en god del og har faktisk et ok register fremover på banen hvor flere av spillerne våre har tatt store steg fremover. Selv om vi fikk kjørt oss så det holdt var dette allikevel langt bedre enn feks en del av kampene under Nordlie.
          Tenkte på denne LSK varianten, under Berg. Under Nordlie var vi dårligere flere ganger. Offensivt hr vi spennende spillere som fikk til noen få fine overganger. I banespillet ble vi løpende melllom og defensivt var vi elendige. Gleder meg ikke til å lese sjansestatistikken.

          Med litt mer marginer på Rosenborg sin side hadde fort kampen endt 6 - 2.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7092

            LK Eriksen involvert i minimum to av baklengsmålene mens han var på banen. Karim snur ræva til Prica på (var det) 3-3 (?).

            Fortsetter vi sånn kommer vi til å slippe inn 70 mål i år. Kanskje vi scorer 80 og det er gøy, det, men for guds skyld, se til å gjøre noe!

            Ett poeng meg i tvåan. Jeg er bare forbanna over at vi presterte å pesse vekk en tomålsledelse.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Synes det hele bar preg av defensiv mentalitet. Jeg forstår ikke hvorfor man skal frykte dette RBK-laget noe mer enn andre TL-lag. Jeg ser ikke helt at de har noe särlig bedre lag spiller for spiller. Ikke fungerer kollektivet superbra heller. I dag skaper de mye, men vi spiller jo sjanser rett i hendene på dem. Det er så defensivt og bärer mest preg av redsel. Og om man går ut på banen og er redd, så kommer man til å legge seg lavt og gi i fra seg alt som heter initiativ. Det finnes ingen grunn til at vi ikke kan gå ut på Lerkendal og spille ut årets bartelag. Da må man tro på det, og vi gikk tydeligvis ut uten tro på oss selv i dag. Flaut, egentlig. Jeg forventer at vi har ambisjoner om å styre kamper også på bortebane. Vi kan ikke stole på at overgangsspillet skal sitte perfekt hver gang. Samtidig så har vi ikke en defensiv som klarer å holde hodet kaldt når det pumpes baller inn i feltet.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • SAEDbeger
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 421

                hmmm 1-2 scoringa har vi meget flaks med. Ikke særlig imponert over bergmann i den situasjonen. Heldigvis kløner trond olsen den i mål...

                Kommentar

                • perrern80
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 603

                  Opprinnelig skrevet av MartinRE
                  H A H A H A H A H A H A H A H A! var jo aldri corner

                  Var vist corner allikevel, det et godt og vite vi ikke fikk ett poeng på en dommer feil

                  Kommentar

                  • Stan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1082

                    Vi har: Et spisspar som til tider fungerer, raske kanter, en offensiv midtbane-spiller som har levert 3 bra kamper, en midtstopper som scorer mål.
                    Vi har mangler: En habil venstreback, en spillende midtstopper, en trygg defensiv midtbanespiller, en taktisk trener og penger.

                    Pluss ganger minus, blir minus

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Bartepakket har Rade Prica, vi har Lars-Kristian Eriksen.

                      Jeg var farlig nære å skyte tv'n i løpet av kampen, søppelet som kommenterte kampen irriterte meg enda mer enn nevnte Eriksen.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Må få komme med en liten lavpannet avsporing her: RBK har mye ufattelig stygge spillere.
                        Dette veies opp av ciljan, som trolig oppfattes som pulbar av alle flercellede organismer. Må hive ut katta når han er på skjermen, fyren fremprovoserer jo løpetid hos selv de dølleste husdyr. Håper du får lurt ham ned på London ved første anledning, gutten leter nok etter en newcastle-pub (hint hint) når han er på ett av sine sjeldne oslobesøk.

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 967

                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Synd vi ikke setter 1-4 på de sjansene vi får når RBK er rystet, da kunne det blitt en kveld vi aldri hadde glemt. På det tidspunktet var vi 3 mot 2 i hvert angrep. BBS spiller en fantastisk kamp sammen med Nosa, bare synd Ujah har en av få dårlige dager på jobben.
                          Fy faen du må være dritings. God kamp av Nosa???? Se kampen en gang til når du blir edru og følg med på Nosa.

                          At LKE for mye pepper er helt greit for han er dårlig om dagen. Men at ingen ser hvor ræva Nosa er er faen meg helt utrolig.

                          Ja Nosa er elkstremt god når han er på sitt beste og han gjør noen bra prestasjoner i løpet av kampen men har er ikke i nærheten av å veie opp for hvordan han mister ballen gang på gang og ikke prøver å rette det opp. Slår oppgitt ut med arma og står og ser på.

                          Lustig har jo faen 20 meter til nærmste Lsk spiller gang på gang. Ja LKE står ikke riktig plassert mange ganger men Lustig er back og kommer fra midten, mens LKE dekker opp Trond Olsen, og da er det Nosa som skal ta Lustig. Faktisk så blir LKE gjort dårlig av dårlig plassering og jobbing av Nosa flere ganger.

                          Og til dere som garantert nå kommer til å forsvare Nosa så er det ingen grunn til at han ikke skal jobbe selv om han ikke er noe kantspiller. Og når Nosa har et så utrolig høyt toppnivå når han er på sitt beste så kan vi ikke være fornøyde med at gjør noen bra prestasjoner i løpet av kampen når han er dårlig i 60-70 % av kampen. Hadde Drillo analysert denne kampen hadde vel Nosa hatt 7 plusser og 22 minuser ;-)

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            Hadde ikke Berg byttet ut LKE i denne kampen, hadde jeg blitt alvorlig redd for at treneren vår hadde en blind flekk når det kom til han. Heldigvis så han det, og jeg kan på en måte skjønne at han fikk starte kampen for å gi han en sjanse til å bevise noe. Det gjorde han ikke.

                            Ringstad satt inn flere taklinger og støtet i ballfører i løpet av kvarteret han spilte. At han i det hele tatt gjorde det betyr at han gjorde det oftere enn LKE klarte på sine 75 minutter.

                            Da RBK fikk straffen visste jeg at de kom til å score 4 dersom vi ikke punkterte. Heldigvis er barts forsvar kanskje verre enn vårt. Vi fikk forresten bedre kontroll etter at Ringstad ble satt inn (RBK angrep klokelig på høyre nesten hele tiden). At ballen spretter Pricas vei på 4-3 er ikke forsvarets feil heller. Kippe får jo inn en takling.

                            Håper vi får litt struktur på forsvaret og at Ringstad griper sjansen, for offensivt er vi gode. I alle fall på kontringer og dødballer.

                            Gislason må spilles i form. Vi trenger at han finner tilbake til Lyn-tida.

                            Var fornøyd med uavgjort på forhånd. Er fornøyd med uavgjort nå. Helgerud var ingen hjemmedommer, men jeg syntes straffa virket billig.
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1260

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              For et ran!

                              Vi er heldige og putter lette mål men står med buksa nede og lar Rosenborg overspille oss i 90 min. Utrolig at ikke Berg gjør noen trekk når vi leder med to og Rosenborg kommer nærmere og nærmere. Olsen sitt selvmål må være det mest håpløse selvmålet noen gang.

                              At vi lar oss kjøre over så ekstremt av et så dårlig lag er skummelt.

                              Vi har marginene med oss i kampen og får flere lette mål, pretasjonene er desverre elendige. Muligens den dårligste kampen jeg har sett oss spille. Her kunne det fort blitt mange flere baklengs om vi ikke hadde hatt marginene på vår side.

                              Ringstad gjorde seg overhode ikke bort etter at han kom inn og bør definitivt starte neste. Fint med en forsvarsspiller med litt fart.
                              "Muligens den dårligste kampen jeg har sett oss spille"?????

                              Har du glemt å putte kork på løsemidlene i huset?

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Jeg var farlig nære å skyte tv'n i løpet av kampen,..
                                Tror faktisk det ble løsnet en del skudd mot diverse TV'er i trøndelag sånn ca tre minutter på overtid.

                                Kommentar

                                • WAK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 967

                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Må få komme med en liten lavpannet avsporing her: RBK har mye ufattelig stygge spillere.

                                  Daniel Faen-Holm ser ut som om han har løpt rett i murveggen. Winsnes er et skoleeksempel på Downs. Bakenga har det mest tanketomme utseende, ser ut som om han skylder IQ. Henriksen på sin side minner meg om Stælken Gundersen. Stygginger.

                                  Når det er sagt viser kampen i dag nok en gang at feighet straffer seg. Først for oss, og så for bart.
                                  Her går du litt over grensa......men med alle de andre positive innlegga (ironi) du har her på forumet så kan man vel egentlig ikke vente annet.

                                  Har aldri vært i tvil om at du er Lyn Skiiiiiklubb supporter.

                                  Kommentar

                                  • gutt94
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2007
                                    • 3272

                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Må få komme med en liten lavpannet avsporing her: RBK har mye ufattelig stygge spillere.

                                    Daniel Faen-Holm ser ut som om han har løpt rett i murveggen. Winsnes er et skoleeksempel på Downs. Bakenga har det mest tanketomme utseende, ser ut som om han skylder IQ. Henriksen på sin side minner meg om Stælken Gundersen. Stygginger.

                                    Når det er sagt viser kampen i dag nok en gang at feighet straffer seg. Først for oss, og så for bart.
                                    Hvordan kunne du glemme den støste klovenen av alle? Mikael Lustig, sett den sammesetningn av "trønder"bart og parykk?
                                    KnutHSolberg

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      Kippe uttaler at de tidvis spilte bra i forsvar. Han selv og Pedersen var ok, men backene var ikke bra. Mot Stabæk sa Berg at de var gode defensivt, noe jeg er uenig i. Venstresiden var akkurat like dårlig i 1. omgangen mot Stabæk der Ringstad/LKE lå 10 meter unna Stabæk-spilleren og lot de slå innlegg. Bare flaks gjorde at Stabæk ikke scoret.

                                      LKE er huggestabbe, men han fikk fint lite hjelp av Nosa. LKE virker uinspirert bortsett fra da han feide ned Henriksen. Ringstad trøkka til i og virket veldig innbitt på å ta plassen til LKE. Hvis ikke han gjør det, blir jeg utrolig skuffet.

                                      En ting skal Knudtzon ha, det er at han i langt større grad hjelper Essidiri.

                                      Kommentar

                                      • Johnny Sack
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2007
                                        • 127

                                        Alt i alt, kampen sett under ett, summa summarum osv...1 poeng med hjem er bra! Vi blir til tider rundspilt pluss at vi er ekstremt effektive. Men det er klart, å rote bort tomålsledelse kjennes alltid bittert. Får vi stramma opp bak så har jeg troa på at vi kan ta Enga neste helg.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          På tross av en rävva kamp, så kan vi fortsatt konstatere at hjemmedömmingen på Lerkendal fortsetter. Tv2 konkluderte med at corneren var korrekt, men straffa som bartene fikk var jo pinlig. Tv2s kommentatorer satt og leta gjennom reprisenefor å finne ut hva som var årsaken.

                                          "Det blåses vel på Gislason"
                                          "Nei, det blåses vel for hands"
                                          "Det er ingen hands, så det må väre Gislason det blåses mot"
                                          "Nei, dommer signaliserer at det blåses for hands på Logi Magnusson"

                                          Det hadde på ingen måte värt fortjent med 3-4, og tre poeng til Flisbyen. Alikevel, rett skal väre rett, og dommer snyter oss for to poeng i dag. Drittfaen dommer.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...