Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lobolars
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2010
    • 64

    #81
    Ringen

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Er ikke i tvil om at dette laget vil bite fra seg, men jeg stiller spørsmål ved at vi så til de grader bare dyrker vår kontringsstyrke. Vi må snart tørre å vise at vi vil ha ball også. Får RBK en tidlig scoring så sitter vi i saksa, det var nære på også i gymsalen. Mot Brann meide Logi ballen over sidelinja etter fire sekunder og det var vi som hadde avsparket! Tonen for kampen var satt alt da. Vi gir vekk initiativet frivillig og det kan virke som om det er en sovepute for hele laget. Vi er notoriske slow starters.

    Enig i at signaleffekten en ny start for LKE gir er råtten, men samtidig kan det vel ikke være noe klarere signal på at Ringstad langtfra er der vi skulle ønske at han var kvalitetsmessig.
    Da er det vel uansvarlig av LSK å ikke la spilleren få gå til en annen klubb.Så sparer de de pengene.Trenger nok de sårt når LKE skal ha ny kontrakt om en liten stund.Han går nok ikke noe ned i lønn.

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #82
      Blir du virkelig aldri lei? Hvilke klubber er det forresten Ringstad har lyst til å spille for? Om du tar noen telefoner så tipper jeg da dette "problemet" er ute av verden. Vi må jo få minst 10-15 mill for gutten utifra dine vurderinger av spilleren. Så kan vi kjøpe resten av konkursboet til Lyn.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #83
        Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #84
          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Blir du virkelig aldri lei?
          Lobolars får svare for seg selv, men undertegnede er i hvert fall møkk lei. Jeg er møkk lei høyrebente spillere på venstreback, jeg er møkk lei mangel på spillestil, jeg er møkk lei mangel på innlegg og jeg er møkk lei Berg.

          Ta for eksempel en kikk på kampen mot Brann igjen. Selv kommentatorene på Zebra klarer gjentatte ganger å observere det omtrent totale fravær av innlegg fra sidene. Spesielt venstresiden. Gang etter gang har LKE muligheten fremover, men han må selvsagt stoppe opp hver gang, og legge inn med høyre. Da er selvsagt alle løp over, og all rytme er drept. Enkelt å forsvare seg mot.

          Faan heller. Det er på tide at vi baserer oss på noe annet enn enkeltprestasjoner og tilfeldigheter. Per dags dato har vi null offensiv samhandling. "Taktikken", hvis vi kan kalle den det, synes å bestå av noe Belsvik og Berg i tung Pomor-rus skribler ned på et Rizla-papir natten før kampdag.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #85
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Lobolars får svare for seg selv, men undertegnede er i hvert fall møkk lei. Jeg er møkk lei høyrebente spillere på venstreback, jeg er møkk lei mangel på spillestil, jeg er møkk lei mangel på innlegg og jeg er møkk lei Berg.

            Ta for eksempel en kikk på kampen mot Brann igjen. Selv kommentatorene på Zebra klarer gjentatte ganger å observere det omtrent totale fravær av innlegg fra sidene. Spesielt venstresiden. Gang etter gang har LKE muligheten fremover, men han må selvsagt stoppe opp hver gang, og legge inn med høyre. Da er selvsagt alle løp over, og all rytme er drept. Enkelt å forsvare seg mot.

            Faan heller. Det er på tide at vi baserer oss på noe annet enn enkeltprestasjoner og tilfeldigheter. Per dags dato har vi null offensiv samhandling. "Taktikken", hvis vi kan kalle den det, synes å bestå av noe Belsvik og Berg i tung Pomor-rus skribler ned på et Rizla-papir natten før kampdag.
            Brann-kampen var dog av det ekstreme slaget. Kunne virke som om det ble prøvet ut noe nytt og at hver enkelt spiller hadde fått utlevert taktikken i lukket konvolutt med streng beskjed om ikke å snakk med hverandre hveken før eller under kampen...
            Får håpe at det ble med den ene gangen, men man kan jo aldri vite.
            Knurr...

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              #86
              Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Lobolars får svare for seg selv, men undertegnede er i hvert fall møkk lei. Jeg er møkk lei høyrebente spillere på venstreback, jeg er møkk lei mangel på spillestil, jeg er møkk lei mangel på innlegg og jeg er møkk lei Berg.
              Det er din mening, og den er helt grei. Jeg kan også være enig med deg i noe av dette. Det jeg reagerer på er Lobolars sin tro på at Ringstad er en slags kryssning mellom Messi, Evra, Puyol og Makelele, og dertil følgende konspirasjonsteorier.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                #87
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece
                Vi får håpe han forsetter å være kompis uansett.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • Marit
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2010
                  • 885

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece
                  Jeg er ikke spesielt glad i deg heller, Daniel Fredheim Holm, så det er helt greit. "Jeg skjønner ikke helt hvilket sted Lillestrøm er i forhold til Oslo", javel ja
                  Andas in och andas ut
                  Orkar jag så orkar du

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece

                    Merkelig utspill av Daniel... Har ikke han spilt for oss en gang? Han hadde vel en målgivende?

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #90
                      Den var ferdigscora.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • flisbyen
                        Utestengt
                        • Sep 2010
                        • 305

                        #91
                        Daniel, kompisen VÅR!! Vi glemmer deg aldri og er veldig glad i deg!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #92
                          Han snøyt vel enga for masse penger da han heiv seg på flyet til Danmark sånn helt uten videre? Jeg skjønner at man kan bli født med utseendet mot seg, ha en bedriten oppvekst og havne på trygdekjøret, men til syvende og sist er det hva man gjør som teller! Og der har han vært LSK hele veien! Han skårer sikkert selvmål eller gir oss et billig mål i dag også! Mannen fortjener en liten kosetifo hvis han skulle komme på besøk.fyllesjuk
                          Last edited by reka; 10.04.2011, 18:28.

                          Kommentar

                          • LasseN
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1610

                            #93
                            Benny, hvis alle på forumet hadde vært en ingrediens i en suppe, og du hadde vært saltet...så hadde suppa vært uspiselig.
                            LasseN

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #94
                              Vakre bilder fra læsjkendal nå, gutta på vei inn i garderoben. Håper alle krusifikskanaris ber for Ujah før kampen, han ønsker en liten forbønn fra supporterne.

                              Kommentar

                              • lskgogo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 633

                                #95
                                Hva er det Henning driver med? Står med en stooor taktikktavle og viser hvordan vi skal spille... Hennings fotballskole v1.0
                                Tar seg en pause til mars 2012..

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #96
                                  Mye verre var det at han insinuerte at hele backrekka vår forflytter seg samtidig, og at LKE tar ut mannen sin. Ser han i det hele tatt kampene?

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    #97
                                    Ønsker alle fugler lykke til. Selv skal jeg jogge en liten tur så er jeg klar for kamp. Drep dem Lillestrøm, drep dem!
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • lobolars
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Mar 2010
                                      • 64

                                      #98
                                      Følg med

                                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                      Det er din mening, og den er helt grei. Jeg kan også være enig med deg i noe av dette. Det jeg reagerer på er Lobolars sin tro på at Ringstad er en slags kryssning mellom Messi, Evra, Puyol og Makelele, og dertil følgende konspirasjonsteorier.
                                      Mener ikke Ringen er bedre enn noen annen ungt talent,men etterlyser satsing på talentene.Fredrik,Ruben og Ringen.Må du lese innleggene når du er edru,så du får med poengene mine.Det er en klubbs plikt å utvikle talentene.Er de for dårlige så er det også dems plikt å frigi dem.Tar du poenget ???????????????????????

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av lobolars
                                        Mener ikke Ringen er bedre enn noen annen ungt talent,men etterlyser satsing på talentene.Fredrik,Ruben og Ringen.Må du lese innleggene når du er edru,så du får med poengene mine.Det er en klubbs plikt å utvikle talentene.Er de for dårlige så er det også dems plikt å frigi dem.Tar du poenget ???????????????????????
                                        Tror du har glemt at et lag, består av mer enn 11 spillere. Noen må dessverre starte på benken. Ta det helt med ro, de kommer til å spille fotball for LSK - derimot er det nok smart å ikke slippe dem til mot sultne ulver som det man for se på Lerkendal i dag. Ringstad kommer garantert til å få ny kontrakt.

                                        Lite hint - gå på ballen, ikke spilleren.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av lobolars
                                          .Det er en klubbs plikt å utvikle talentene.Er de for dårlige så er det også dems plikt å frigi dem.Tar du poenget ???????????????????????
                                          Den eneste måten man utvikler spillere på er å spille med dem fra start på a-laget? Bør også hele juniorlaget og Ohi bli frigitt, samt de gode G16 spillerne vi har?

                                          Kommentar

                                          Working...