Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

    Dritt lei Brannkampen og vil tenke fremover. Vi viste store svakheter på backene i går og dette får konsekvenser. Eriksen rett benken og Ringstad inn.

    Rånern var god mot Stabæk og får tilbake plassen sin mot et RBK som ikke har lov til å legge seg lavt hverken av media eller supportere. Det passer oss bra.

    Laget blir slik:

    Logi

    Esset-Steinar-Kippe-Ringstad

    Knudtzon-Søgård-Nosa-Bolly

    BBS-Ujah

    Etter 60 minutter bør Gislason og Nico bli bytta inn for Knudtzon og Rånern (litt avhengig av kampbildet selvfølgelig. Leder vi bør Erling fortsette grunnet defensive ferdigheter), og Ohi bør få noen minutter. Viktig å få matchet Gislason så han kommer i kampform.

    Brakka på soddmyra ligger med brukken rygg og venter på nådestøtet. La oss gi dem det!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #2
    Ser for meg at Berg fort kan velge å flytte Nosa ut til venstre i denne. Tror ikke Rosenborg taper tre på rad.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Ser for meg at Berg fort kan velge å flytte Nosa ut til venstre i denne. Tror ikke Rosenborg taper tre på rad.
      Tenker du da Bolly-Søgård-Gislason-Nosa mener du at han setter ut Bolly?

      Bolly er vel høyrebeint så ser ingen grunn til å ikke bruke han på høyrekanten.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #4
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Ser for meg at Berg fort kan velge å flytte Nosa ut til venstre i denne. Tror ikke Rosenborg taper tre på rad.
        Ikke sikkert det er så dumt heller. Bolly spilte ingen god kamp igår.
        Erling - Espen - Stefan - Nosa.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Tenker du da Bolly-Søgård-Gislason-Nosa mener du at han setter ut Bolly?

          Bolly er vel høyrebeint så ser ingen grunn til å ikke bruke han på høyrekanten.
          Bolly på høyre er selvsagt et alternativ, men jeg tipper det blir Knudtzon på høyre. Tipper den defensive jobben teller mye og mot et Rosenborglag som fort etterlater en del rom så kan knudtzon ha en grei kamp. Nosa - Søgård - Gislason - Knudtzon er ikke det mest sexy vi kan stille med, men jeg tipper det er midtbanen Berg velger med tanke på motstanderen.
          Last edited by HSft; 08.04.2011, 15:12. Begrunnelse: skrivefeil

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Det er kun Eriksen som har spilt seg ut. Andre spillere presterte kanskje ikke karrierebeste mot Brann, men vi bör jobbe med et mer eller mindre fast lag. Eriksen har dog värt rävva over fler kamper, og det bör få konsekvenser. Om Ujah fikk 1 kamps karantene for Face-saken, så bör Lasse straffes med 4-5 kamper på sidelinja. Ringstad inn for Eriksen, ellers uforandra fra Brann kampen. Rosenborg kommer til å vente seg et kontringslag, så jeg stemmer for at vi tar en Skarsfjord og går steinhardt ut og satser på höyt press og dominans i stedet for å la bartene styre. Det betyr Gislason-Nosa på midten, da det er en mer spillende midtbane enn Nosa-Sögård. Vi er avhengig av en Gislason som kan holde hodet kaldt og bruke ballen. For å trekke paraleller til fjorårets Lerkendalkamp, så så vi at vi hadde god bruk for Tam i den kampen. Han hadde mange av de samme kvalitetene som Gislason.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #7
              At RBK taper 3 kamper på rad skjer vel i utgangspunktet ikke.. Men presset blir jo større for hver kamp som går, så vi skal vel lete lenge etter en bedre mulighet til å ryste rbk. Her bør trener Berg ta frem læreboka og tenke ut noe som tar trønderne skikkelig på senga!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #8
                Opprinnelig skrevet av Folke
                At RBK taper 3 kamper på rad skjer vel i utgangspunktet ikke.. Men presset blir jo større for hver kamp som går, så vi skal vel lete lenge etter en bedre mulighet til å ryste rbk. Her bør trener Berg ta frem læreboka og tenke ut noe som tar trønderne skikkelig på senga!
                Gjör som Skarsface. Gå ut i 100 og gi alt for at bartene ikke skal kunne etablere noe press. Bartene ser laget vi stiller med og regner med at vi skal ligge å vente på kontringer. Akkurat som alle i LSK trodde Bergenserne skulle kjöre en kynisk kontringskamp på Åråsen.

                3 bartetap på rad höres kanskje usannsynelig ut, men som jeg har påpekt i "hater bart" tråden, så tilsier statistikken de siste 5-6 årene at det er lettere å vinne mot et bartelag i motgang.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #9
                  Bartene tapte jo generalprøven mot Viking, så de er allerede på 3 tap på rad hvis vi tar med den.

                  Her er det bare å kjøre samme taktikk som i gymsalen, overleve de første 20, så ta dem på kontringer.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Dette blir en beintøff oppgave og jeg frykter vi går på en real smell. Håper vi stiller med samme lag som mot Stabæk, men regner med at Henning er en smule feig og benytter 4-5-1.

                    Sogård og Ringen skal inn fra start. Vurder Ohi på høyre fremfor Erling.

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #11
                      Her skal det kontres. Eriksen ut - Ringstad inn. Knudtzon og Bolly på kantene med fart, Nosa sentralt som og blir med opp, og Gislason som serverer kantene og spissene stikkerne som gir oss et par scoringer.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Vurder Ohi på høyre fremfor Erling.
                        Nei, Erling er god når han får rom.

                        Ess-Ped-Kippe-Ring
                        EK-Søg-Nosa-Bolly
                        BBS-Ujah

                        Gisle inn for Råner'n etterhvert.
                        Nico inn for Bolly eller EK dersom en av disse svikter.
                        Ohi i bakhånd som ving eller spiss om folk for blir slitne.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #13
                          Ser et aldri så lite håp her om å få en ny RBK trener sparket. Tror det blir en veeeldig hårete kamel for trønderne å svelge om vi gruser Ræv hjemme. Per Joar Hansen gikk av etter et sjokktap mot LSK, kan vi sende Jønne hjem til Småland? Jeg liker ikke det svette månefjeset hans og de svarte, plirende øynene...

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3447

                            #14
                            Tror Bart City borte er en kamp som passer oss nå. Der oppe kan vi ligge bak og kontre trønderne i senk. Forhåpentligvis klarer vi å stå imot defensivt, og gjøre som i gymsalen. Tviler på at vi klarer å kopiere debuten, men enhvert poeng på Lerkendal er en seier.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • sten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 873

                              #15
                              Må hvertfall få gutta til å gi absolutt alt. Syns det i perioder ser ut som dem har gitt opp da vi ligger under med 1 mål

                              Kommentar

                              • Canário
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1471

                                #16
                                Begynn å spille ball og kjør samme ellever minus Ringstad inn for Eriksen, sier nå i hvert fall jeg. Det er sannsynligvis det beste laget vi kan stille for øyeblikket. I hvert fall på bortebane hvor Knutzon er bedre når han blir spilt i rom. Gislason er en bedre spiller enn Søgård. Skal han vise det, må han spille og få kamptrening.

                                Rosenborg skremmer ingen om dagen. Midtbanen er direkte latterlig uten Annan. Prica holder fortsatt klasse, men kun innenfor 16-meteren. Utenfor er han ubrukelig. Bakenga er ikke i nærheten av Bergmann eller Ujah i talent. Forsvaret er det mye rot med. Dårlige halv- og hasteløsninger på stopperplass i Larsen og ræva Bjarsmyhr. Det kan føre til at de går ut rimelig svakt i presset, som de gjorde mot Stabæk. Får vi god tid med ballen og i tillegg får kjørt en del kontringer kan det bli rett så bra!

                                Kommentar

                                • larsbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1028

                                  #17
                                  Noen som vet hvor kanarifansen skal stå på Lerkendal? Kan vi bestille på nett?

                                  Hilsen kanaristudenter i Trondheim.

                                  Kommentar

                                  • Rune
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 1229

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av larsbøffel
                                    Noen som vet hvor kanarifansen skal stå på Lerkendal? Kan vi bestille på nett?

                                    Hilsen kanaristudenter i Trondheim.
                                    Feltene SB og RB er vel reservert bortesupportere på Lerkendal, så vidt jeg vet. Ifjor sto ihvertfall Kanarifansen på SB.

                                    Rune
                                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av larsbøffel
                                      Noen som vet hvor kanarifansen skal stå på Lerkendal? Kan vi bestille på nett?

                                      Hilsen kanaristudenter i Trondheim.

                                      Kommentar

                                      • nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

                                        #20
                                        Ser det er meldt en del regn i dagene fram til kampstart, kan fort bli tung bane.

                                        Kommentar

                                        Working...