Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #61
    Brann taper hjemme!

    En god mulighet for å være serieleder om vi tar Rosenborg.

    Får vi et toppoppgjør på Ullevaal neste helg?

    *EDIT*, ettersom Start og Tromsø møter hverandre, har vi uansett ikke mulighet til å ta ledelsen.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #62
      Opprinnelig skrevet av Seb.R
      Brann taper hjemme!

      En god mulighet for å være serieleder om vi tar Rosenborg.

      Får vi et toppoppgjør på Ullevaal neste helg?
      Nei! Til -start spilles i morgen, vi vil ligge minimum fire poeng bak ( ett av) disse før vi henter forhåndsseieren i trondheim.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #63
        Opprinnelig skrevet av reka
        Til -start spilles i morgen, vi vil ligge minimum fire poeng bak disse før vi henter forhåndsseieren i trondheim.
        Jepp, my bad.

        Får allikevel håpe at det blir et større derbyoppgjør enn det har vært på lenge.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #64
          Jeg driter i hvor stort det blir, bare vi vinner. Nest viktigste kampen i sesongen.

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #65
            Opprinnelig skrevet av reka
            Jeg driter i hvor stort det blir, bare vi vinner. Nest viktigste kampen i sesongen.
            Jeg ser helst at vi vinner stort og mektig, dersom vi vinner

            (Da fortsetter vi praten om morgendagens kamp)
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5916

              #66
              For noen folk!!

              Overtroen har befestet seg for et par uker framover og nå er jeg sikker på at dere har jinxa to kamper, bare på de fem siste innleggene. Jeg skal holde dere personlig ansvarlig, dersom vi taper noen av dem.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #67
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                For noen folk!!

                Overtroen har befestet seg for et par uker framover og nå er jeg sikker på at dere har jinxa to kamper, bare på de fem siste innleggene. Jeg skal holde dere personlig ansvarlig, dersom vi taper noen av dem.
                Om du i det minste har fått meg deg noe av det som har skjedd i klubben de siste årene innimellom ditt engasjement for kjønnskamp og kjønnslemlestelse av mannen, burde du forlengst sett at de som jinxer faenskapen HVER #¤%¤%#¤ BIDIGE GANG er HB, spillerne og mediejævlene i LSK.

                Hvilken rolle spiller det hva vi skriver her inne, når kapteiner, klubblegender og trenere nærmest står og lover seier på LSK.no før hver bidige kamp? Haallooo, hva med "Fort Åråsen" som ble proklamert før Brann kampen, hvoretter Åråsen under kampen fremstod som Club 33 under den årlige analdagen?

                Legg ned hele lsk.no og gi spillerne medieforbud.

                Kommentar

                • *46*

                  #68
                  Har litt sansen for spillere som slår seg brystet og våger å ha høy selvtilit i forkant av kampen.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Har litt sansen for spillere som slår seg brystet og våger å ha høy selvtilit i forkant av kampen.
                    Sånt er KUN lov når du sitter med blodsmak i kjeften og tårer i øyekroken etter kampen.. Når du kan gå med hevet hode mot kanarifansen og motta velfortjent applaus etter kampen selv om man ikke vinner, ja da kan du få lov til å være stor i kjeften før kampene!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Hvilken rolle spiller det hva vi skriver her inne, når kapteiner, klubblegender og trenere nærmest står og lover seier på LSK.no før hver bidige kamp?
                      Jupp, men det var ikke like mye i fjor. Spesielt ikke fra treneren, men da var han humørløs, klubben fremstod ikke positiv eller offensiv nok, man hadde ikke lengre ambisjoner.

                      Vær forsiktig med hva du ber om...

                      I år er tonen en annen og vi gir bort gratis motivasjon til motstanderen i hver eneste kamp. Rosenborg har tapt to kamper på rad, spiller hjemme, mot en gammel fiende. Vi tror Rosenborg er svekket, at vi kan gjenta en bedrift som mot Stabæk og glemmer at vi er underdogs så det står etter.

                      Vi trenger et mirakel.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Har litt sansen for spillere som slår seg brystet og våger å ha høy selvtilit i forkant av kampen.
                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        I år er tonen en annen og vi gir bort gratis motivasjon til motstanderen i hver eneste kamp. Rosenborg har tapt to kamper på rad, spiller hjemme, mot en gammel fiende. Vi tror Rosenborg er svekket, at vi kan gjenta en bedrift som mot Stabæk og glemmer at vi er underdogs så det står etter.

                        Vi trenger et mirakel.
                        Uhumm...

                        Poenget er at hva rævgutta trenger eller vil egentlig spiller liten rolle, det er uansett alltid opp til de som vagger utpå der. Alle kamper eller utfordinger blir kun hva du selv oppfatter dem som.
                        Media er en ting, realitet noe annet. Arild står der nærmest med totten i munnvika og gnåler om lystige tider. Ingen tror på sånt, vi trenger faendivolskhet. Et glømt uttrykk, men det virker. Glem det store bildet, glem vinne eller tape, bare gi jernet og vinn de små duellene. Det er alt.

                        Enkelt, men vanskelig. Barneskirenn. Holdning.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • KanariLance
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2006
                          • 59

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Sånt er KUN lov når du sitter med blodsmak i kjeften og tårer i øyekroken etter kampen.. Når du kan gå med hevet hode mot kanarifansen og motta velfortjent applaus etter kampen selv om man ikke vinner, ja da kan du få lov til å være stor i kjeften før kampene!
                          Dette er jeg helt enig i. En ting er å tape, men taper man med æren i behold er det mye lettere å bære.
                          Vi har kanskje tidenes mulighet til å slå bart på Lerkendal i dag, men da må det kjempes, Brann på Åråsen forrige runde er et eksempel til etterfølgelse!
                          FORZA FUGLA
                          I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                          FUGLA FOR LIFE!

                          Kommentar

                          • 007

                            #73
                            Laget RBK-LSK

                            Blir altså trolig dette laget:
                            Logi
                            Karim-Steinar-Frode-Lasse
                            Erling-Stefán-Espen-Nosa
                            Björn-Anthony

                            Jeg tror de kan bite godt fra seg.
                            Tror det er viktig at vi har både Stefán og Espen sentralt så vi kanskje kan få tatt litt tak på midten.
                            Da vil jo også forsvaret få endel bedre hjelp.
                            I tillegg gjorde jo Nosa noen av sine beste kamper til venstre, men da spilte han jo også mye sammen med Tarik.

                            Jeg mener at Lasse var vår dårligste både mot Stabæk og Brann.
                            Han kunne muligens vært byttet mot Ringstad.
                            Men bortsett fra det er vel dette noe av det sterkeste laget vi kan stille med nå.
                            Både Lasse og Ringstad var jo skadet i sesongoppkjøringen, og det virker som ingen av dem er helt 100%.

                            Håper allikevel på seier mot bartene

                            Forza Fugla for alltid!

                            Kommentar

                            • flisbyen
                              Utestengt
                              • Sep 2010
                              • 305

                              #74
                              Signaleffektmessig ovenfor medspillere og supportere er det en skandale at LKE starter i dag. Er du ræva og fraskriver deg ansvar så får det tydeligvis ikke konsekvenser. Herrrrrrlig.

                              Samma det, vi tar trøndra selv med bare 10 mann på banen!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #75
                                Er ikke i tvil om at dette laget vil bite fra seg, men jeg stiller spørsmål ved at vi så til de grader bare dyrker vår kontringsstyrke. Vi må snart tørre å vise at vi vil ha ball også. Får RBK en tidlig scoring så sitter vi i saksa, det var nære på også i gymsalen. Mot Brann meide Logi ballen over sidelinja etter fire sekunder og det var vi som hadde avsparket! Tonen for kampen var satt alt da. Vi gir vekk initiativet frivillig og det kan virke som om det er en sovepute for hele laget. Vi er notoriske slow starters.

                                Enig i at signaleffekten en ny start for LKE gir er råtten, men samtidig kan det vel ikke være noe klarere signal på at Ringstad langtfra er der vi skulle ønske at han var kvalitetsmessig.

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1082

                                  #76
                                  Det hadde vært en fordel om laget hadde noe flyt før man går og lover seier før hver kamp...

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #77
                                    Tar man spiller for spiller, er det vel bare backene til RBK som er bedre enn LSK. Skjønner ikke helt denne depresjonen... Kunne jo bare blitt igjen i Lillestrøm og trent i stede og sendt tre poeng i posten.

                                    Kommentar

                                    • antikris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 520

                                      #78
                                      Er Bolly skada? Syns det er litt feigt å plutselig dytte Nosa ut på kant med en gang det butter litt. Har de ikke trent med 2 kanspillere hele vinteren da?

                                      For meg virker dette mer som en kamp for Bolly og EK, selv om jeg ser prioriteringen defensivt..

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                        Enig i at signaleffekten en ny start for LKE gir er råtten, men samtidig kan det vel ikke være noe klarere signal på at Ringstad langtfra er der vi skulle ønske at han var kvalitetsmessig.
                                        Tror ikke du skal undervurdere hva de klarer å tylle i seg i bobilen på lørdagskveldene. Virker som om lagoppstillingen baserer seg på tombola-metoden.

                                        Berg er vel omtrent den eneste i landet har som mener LKE fortjener startplass foran Ringen. Med Ringen på banen hadde vi også hatt et sårt tiltrengt venstreben på dødballer.

                                        Noldusoppstilling.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • lobolars
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Mar 2010
                                          • 64

                                          #80
                                          x lyn

                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Tror ikke du skal undervurdere hva de klarer å tylle i seg i bobilen på lørdagskveldene. Virker som om lagoppstillingen baserer seg på tombola-metoden.

                                          Berg er vel omtrent den eneste i landet har som mener LKE fortjener startplass foran Ringen. Med Ringen på banen hadde vi også hatt et sårt tiltrengt venstreben på dødballer.

                                          Noldusoppstilling.
                                          Er du x lyn har du klippekort.(Ref Knutzon).Trodde aldri jeg skulle oppleve at en som er god nok for U21 ikke er god nok for dagens LSK.Min påstand er at Fredrik,Ruben og Ringen er større talenter enn LKE noen gang har vært.

                                          Kommentar

                                          Working...