Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00
Collapse
X
-
Blir du virkelig aldri lei? Hvilke klubber er det forresten Ringstad har lyst til å spille for? Om du tar noen telefoner så tipper jeg da dette "problemet" er ute av verden. Vi må jo få minst 10-15 mill for gutten utifra dine vurderinger av spilleren. Så kan vi kjøpe resten av konkursboet til Lyn."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.eceKommentar
-
Lobolars får svare for seg selv, men undertegnede er i hvert fall møkk lei. Jeg er møkk lei høyrebente spillere på venstreback, jeg er møkk lei mangel på spillestil, jeg er møkk lei mangel på innlegg og jeg er møkk lei Berg.
Ta for eksempel en kikk på kampen mot Brann igjen. Selv kommentatorene på Zebra klarer gjentatte ganger å observere det omtrent totale fravær av innlegg fra sidene. Spesielt venstresiden. Gang etter gang har LKE muligheten fremover, men han må selvsagt stoppe opp hver gang, og legge inn med høyre. Da er selvsagt alle løp over, og all rytme er drept. Enkelt å forsvare seg mot.
Faan heller. Det er på tide at vi baserer oss på noe annet enn enkeltprestasjoner og tilfeldigheter. Per dags dato har vi null offensiv samhandling. "Taktikken", hvis vi kan kalle den det, synes å bestå av noe Belsvik og Berg i tung Pomor-rus skribler ned på et Rizla-papir natten før kampdag.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Lobolars får svare for seg selv, men undertegnede er i hvert fall møkk lei. Jeg er møkk lei høyrebente spillere på venstreback, jeg er møkk lei mangel på spillestil, jeg er møkk lei mangel på innlegg og jeg er møkk lei Berg.
Ta for eksempel en kikk på kampen mot Brann igjen. Selv kommentatorene på Zebra klarer gjentatte ganger å observere det omtrent totale fravær av innlegg fra sidene. Spesielt venstresiden. Gang etter gang har LKE muligheten fremover, men han må selvsagt stoppe opp hver gang, og legge inn med høyre. Da er selvsagt alle løp over, og all rytme er drept. Enkelt å forsvare seg mot.
Faan heller. Det er på tide at vi baserer oss på noe annet enn enkeltprestasjoner og tilfeldigheter. Per dags dato har vi null offensiv samhandling. "Taktikken", hvis vi kan kalle den det, synes å bestå av noe Belsvik og Berg i tung Pomor-rus skribler ned på et Rizla-papir natten før kampdag.
Får håpe at det ble med den ene gangen, men man kan jo aldri vite.Knurr...Kommentar
-
Det er din mening, og den er helt grei. Jeg kan også være enig med deg i noe av dette. Det jeg reagerer på er Lobolars sin tro på at Ringstad er en slags kryssning mellom Messi, Evra, Puyol og Makelele, og dertil følgende konspirasjonsteorier."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.eceAndas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Litt feil tråd men måtte Frode Kippe brekke begge beina dine daniel fredheim holm http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3128859.ece
Merkelig utspill av Daniel... Har ikke han spilt for oss en gang? Han hadde vel en målgivende?Kommentar
-
-
Han snøyt vel enga for masse penger da han heiv seg på flyet til Danmark sånn helt uten videre? Jeg skjønner at man kan bli født med utseendet mot seg, ha en bedriten oppvekst og havne på trygdekjøret, men til syvende og sist er det hva man gjør som teller! Og der har han vært LSK hele veien! Han skårer sikkert selvmål eller gir oss et billig mål i dag også! Mannen fortjener en liten kosetifo hvis han skulle komme på besøk.fyllesjukLast edited by reka; 10.04.2011, 18:28.Kommentar
-
Ønsker alle fugler lykke til. Selv skal jeg jogge en liten tur så er jeg klar for kamp. Drep dem Lillestrøm, drep dem!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Følg med
Mener ikke Ringen er bedre enn noen annen ungt talent,men etterlyser satsing på talentene.Fredrik,Ruben og Ringen.Må du lese innleggene når du er edru,så du får med poengene mine.Det er en klubbs plikt å utvikle talentene.Er de for dårlige så er det også dems plikt å frigi dem.Tar du poenget ???????????????????????Kommentar
-
Mener ikke Ringen er bedre enn noen annen ungt talent,men etterlyser satsing på talentene.Fredrik,Ruben og Ringen.Må du lese innleggene når du er edru,så du får med poengene mine.Det er en klubbs plikt å utvikle talentene.Er de for dårlige så er det også dems plikt å frigi dem.Tar du poenget ???????????????????????
Lite hint - gå på ballen, ikke spilleren.Kommentar
-
Den eneste måten man utvikler spillere på er å spille med dem fra start på a-laget? Bør også hele juniorlaget og Ohi bli frigitt, samt de gode G16 spillerne vi har?Kommentar
Kommentar