Nosa og ujah er som bambi på isen. Skobytte og eriksen ut i pausen.... eriksen opptrer forferdelig, man skulle tro han leste forumet....
Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00
Collapse
X
-
Altså Eriksen er notorisk! Han går ikke inn i spillere som står på 18 meter med ball i beina! Står bom stille to meter unna og venter på skuddet! Din pung!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Veit ikke LKE hvordan man skal takle? Han rygger konsekvent i alle situasjonene. Det er jo livsfarlig på venstesiden hver gang rævbk kommer.Kommentar
-
Vi sliter voldsomt med de punktene Berg nevnte før kampen. I tillegg sliter vi med at forsvaret (Pedersen og Eriksen) rygger og rygger og rygger.
Punktene Berg nevnte var rommet forran stopperne og Innleggene fra Lustig.
I rommet forran forsvaret sliter Gisse og Søgård voldsomt med tempoet og blir spilt ut til stadighet. Lustig ligger stadig alene på kanten og får god tid til å slå inn. For meg virker det osm om Nosa på kanten er en taktisk bommert. Nosa hadde vært nnyttig på midten og Ringstad hadde vært mer nyttig for å stoppe Lustig på kanten. Gisse viser i større grad enn tidligere at han er kamprusten.
Håper vi får fart på sakene i 2. Resultatet er greit.Kommentar
-
Hvis vi skal befinne oss i matverdenen vil jeg nok heller si at forumet er en stinkende kebabsjappe, og jeg er Mattilsynet.
Ontopic kan vi kanskje være enige om at Ringen må inn for LKE?
PS. Er det du som var ach?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
LKE er ikke våken. Han har tilbragt natta med å ligge og høre på at den egentlige fotballfruen har hatt fest. Putt mannen i seng og la ham sove ut.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Vi har muligens blitt bedre på det vi allerede var gode på, men ingenting tilsier at vi vil ha noe i toppen å gjøre. Ikke antydning til eget spill! Så drittlei av å se LSK-spillere rygge og stå planta på egen seksten! Og hvorfor i faen i helvete får Lustig stå med en autostrada av rom foran seg i en hel omgang??! Var det ikke innlegg vi for all del skulle forhindre?! Eriksen kan jo ikke en dritt om posisjonering!
Frustrasjon opp og ned og i mente, som vanlig!Kommentar
-
Stabilitet, ja det vet faen ikke vi hva er..........
er sikker på at forsvarsspillerne våre har slitt ut reversen på bilene sine når dem rygger til trening.Kommentar
-
Synes Nosa faller tilbake til gamle synder. Rusler rundt utpå der og virker lite interessert. Noen bør forøvrig sponse gutten med sko og leggbeskyttere."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar