Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Rosenborg fikk straff for gratis straffa si der gitt.....

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      Slutt og mas om det jævla corneren Langli. RBK fikk en de ikke skulle ha i første, de klarte bare ikke å utnytte den.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Oi! Rollene er reversert! Janne kommer til å få tyn for defensiv taktikk etter Barts ledermål.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • SAEDbeger
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 421

          hahaha nei ble litt bedre. skrudde av tven jeg og så på vglive at det var 4-4 jaja mager trøst. skulle hatt 3 poeng i dag azz. rævbk er RÆVbk om dagen

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Forsvarspillet vårt er så patetisk at jeg har ikke ord. Vi kommer til å slippe inn over 60 mål dersom dette fortsetter. Venstresiden vår blir latterligjort, både pga LKE og Nosa. For andre kamp på rad får motspillere lov å dempe ballen og prikke den inn innenfor 7 meter. Essidiri snur rævva til for andre gang.

            Det er fotballens A-B-C det er snakk om. Opp i press og markere. Ikke ligge 10 meter unna og snu rævva til inne i femmetern. Det finnes ingen bunn for hvor elendig vi er i forsvar.

            Er utrolig skuffet over forsvarspillet til LSK når vi har trenere som har vært i klubber som United, Chelsea, Ajax, Dortmundt, Munchen. LKE er katastrofe og Ringstad MÅ spille nå. Eriksen virker uengasjert i spillet sitt mens Ringstad trøkker til.

            Yess Da ble det uavgjort.

            LATTERLIG FORSVARSPILL! HENNING; STRAM OPP!!!

            Kippe og Pedersen gjør mans jobb. Banckene og Logi er ikke gode nok.
            Last edited by KFL41; 10.04.2011, 21:03.

            Kommentar

            • tilt
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2007
              • 813

              Så latterlig deilig !
              livet er en gamp for de som ikke kan si k
              https://twitter.com/#!/KjetiI

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2782

                Utrolig deilig å høre hvor skuffet Myhre blir når LSK scorer det fjerde!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Herregud for et lag! For en påkjenning det er å holde med denne klubben! For en avslutning, tenk å sprute bartene i trynet med ei scoring på overtid av overtida på en feildømt corner, aaaaaaaaaah! Snakk om å få smake egen medisin, jævla sodd!

                  Men gud så frustrerende at LKE får drite seg ut så altfor lenge, ALT skjer på hans side, en rein rundingsbøye i nok en kamp. Flaut å se forsvarsspillet som får passere. Mionnet meg om Brannkampen i Bergen i fjor, man bare ventet på at vi skulle bli straffet, og Berg gjorde ingenting.

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Forsvarspillet vårt er så patetisk at jeg har ikke ord. Vi kommer til å slippe inn over 60 mål dersom dette fortsetter. Venstresiden vår blir latterligjort, både pga LKE og Nosa. For andre kamp på rad får motspillere lov å dempe ballen og prikke den inn innenfor 7 meter. Essidiri snur rævva til for andre gang. !
                    Om vi fortsetter som nå kommer vi til å putte 120 mål og slippe inn 80 mål så da bør vi vinne noen også
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • norskpoker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 399

                      En stor bonus her er at vi snyte RBK for oppturen de ville fått ved å snu denne kampen og i stedet gir dem en ny trøkk i trynet som gir dem en ordentlig nedtur de må bruke tid og energi på å komme over.

                      Gislason er virkelig ikke god nok i den formen han er nå. Jeg håper virkelig at han kommer seg i form fortere enn svint. Bolly er et kjempetalent, men virker til å gjøre en del feil valg i avgjørende situasjoner ved å spille på for små marginer som kan gjøre at vi spiller på oss brudd i mot.

                      Kommentar

                      • norskpoker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 399

                        En stor bonus her er at vi snyte RBK for oppturen de ville fått ved å snu denne kampen og i stedet gir dem en ny trøkk i trynet som gir dem en ordentlig nedtur de må bruke tid og energi på å komme over.

                        Gislason er virkelig ikke god nok i den formen han er nå. Jeg håper virkelig at han kommer seg i form fortere enn svint. Bolly er et kjempetalent, men virker til å gjøre en del feil valg i avgjørende situasjoner ved å spille på for små marginer som kan gjøre at vi spiller på oss brudd i mot. BBS har tatt store steg og Nosa har plutselig blitt en jævel til å avslutte. Fremover ser det bra ut, men for guds skyld gjør noe med forsvaret Berg!!!!

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          To lag med et forsvar som er vassere offensivt enn defensivt. Ikke rart det blir underholdende.

                          Ringstad må starte neste!
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3500

                            Synd vi ikke setter 1-4 på de sjansene vi får når RBK er rystet, da kunne det blitt en kveld vi aldri hadde glemt. På det tidspunktet var vi 3 mot 2 i hvert angrep. BBS spiller en fantastisk kamp sammen med Nosa, bare synd Ujah har en av få dårlige dager på jobben.

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              En kan mene hva en vil om at BBS blir byttet ut, men det er positivt å se at Gabrielsen blir satset på og da tydeligvis i en midtbanerolle. Vi trenger virkelig at en av unggutta der tar steget opp og danker ut Søgård, som faktisk ikke var så ille i dag.

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                Stygginger

                                Må få komme med en liten lavpannet avsporing her: RBK har mye ufattelig stygge spillere.

                                Daniel Faen-Holm ser ut som om han har løpt rett i murveggen. Winsnes er et skoleeksempel på Downs. Bakenga har det mest tanketomme utseende, ser ut som om han skylder IQ. Henriksen på sin side minner meg om Stælken Gundersen. Stygginger.

                                Når det er sagt viser kampen i dag nok en gang at feighet straffer seg. Først for oss, og så for bart.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  For et ran!

                                  Vi er heldige og putter lette mål men står med buksa nede og lar Rosenborg overspille oss i 90 min. Utrolig at ikke Berg gjør noen trekk når vi leder med to og Rosenborg kommer nærmere og nærmere. Olsen sitt selvmål må være det mest håpløse selvmålet noen gang.

                                  At vi lar oss kjøre over så ekstremt av et så dårlig lag er skummelt.

                                  Vi har marginene med oss i kampen og får flere lette mål, pretasjonene er desverre elendige. Muligens den dårligste kampen jeg har sett oss spille. Her kunne det fort blitt mange flere baklengs om vi ikke hadde hatt marginene på vår side.

                                  Ringstad gjorde seg overhode ikke bort etter at han kom inn og bør definitivt starte neste. Fint med en forsvarsspiller med litt fart.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Synes dette er en taktisk blunder av Berg, man bare sitter og venter på reduseringa når LKE fortsetter å bli brukt som rundingsbøye, og ingen grep gjøres! Heldigvis reddes han av en sinnssyk avslutning, å sprute bartene i trynet på overtid av overtida på denne måten redder hele uka!

                                    Noe sier meg av vi kan få mange tv-kamper i år. Ingenting tyder på at målene ikke skal fortsette å renne inn, faen for en påkjenning!

                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Må få komme med en liten lavpannet avsporing her: RBK har mye ufattelig stygge spillere.

                                      Daniel Faen-Holm ser ut som om han har løpt rett i murveggen. Winsnes er et skoleeksempel på Downs. Bakenga har det mest tanketomme utseende, ser ut som om han skylder IQ. Henriksen på sin side minner meg om Stælken Gundersen. Stygginger.

                                      Når det er sagt viser kampen i dag nok en gang at feighet straffer seg. Først for oss, og så for bart.
                                      Ingenting å si om Dorsin?
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        Dæven dundre som Kippe ble holdt rett før han setter fjerdecoringen!!!
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • norskpoker
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 399

                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Vi har marginene med oss i kampen og får flere lette mål, pretasjonene er desverre elendige. Muligens den dårligste kampen jeg har sett oss spille. Her kunne det fort blitt mange flere baklengs om vi ikke hadde hatt marginene på vår side.
                                          Her overdriver du noe helt sinnsykt. Defensivt var vi rævva, ja, men vi skapte en god del og har faktisk et ok register fremover på banen hvor flere av spillerne våre har tatt store steg fremover. Selv om vi fikk kjørt oss så det holdt var dette allikevel langt bedre enn feks en del av kampene under Nordlie.

                                          Kommentar

                                          Working...