Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Defensivt så var store deler av problemet Lasse. Sorry Lasse, men dette holder ikke mål. Synes til tider Kippe må dra seg alt for langt ut på venstre kant til tider for å gi Lasse støtte. Det skaper rom. Er nok ikke greit å spille i bakerste fire'ern, når man ikke kan stole mer en medspiller.

Man kan ikke stå å stirre motstanderen i spill fra hockey posisjon fra 3-4 meters avstand - man må gå i press. Håper Lasse for vile på benken en stund nå. Stian gjorde absolutt ikke bort seg.

Kommentar

• lskgogo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 633

Ringstad må starte neste kamp. Ser jo at LKE ikke spiller med den største selvtilliten om dagen. Helt forferdelig match igjen. Men når sant skal sies får han ikke like mye hjelp defensivt av Nosa som Essediri gjør av Erling.

Men uansett, man lar ikke en spiller som prica få prikke inn baller fra 16 meter. I dag rygget han så mye at jeg ble overrasket når han ikke gikk baklengs ut ved byttet.
      Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6103

Opprinnelig skrevet av WAK
        Fy faen du må være dritings. God kamp av Nosa???? Se kampen en gang til når du blir edru og følg med på Nosa.
        Nosa hadde en meget dårlig kamp i defensivt i dag. Lustig er Eriksen sin mann, men Nosa må bli med ned når Lustig kommer fremover, så vi ikke ender i undertall. Berg viste frem på tavla før kampen hvordan dette skulle fikses. Eriksen går ut og tar backen som kommer opp mens Nosa skal ta over vingen som trekker inn.

Nosa ble liggende for høyt og bidro ikke godt nok i det defensive. Men med en gang Ringstad kom inn så var problemene på den siden omtrent fraværende.

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6103

Opprinnelig skrevet av andersmm
          På tross av en rävva kamp, så kan vi fortsatt konstatere at hjemmedömmingen på Lerkendal fortsetter. Tv2 konkluderte med at corneren var korrekt, men straffa som bartene fikk var jo pinlig. Tv2s kommentatorer satt og leta gjennom reprisenefor å finne ut hva som var årsaken.

"Det blåses vel på Gislason"
          "Nei, det blåses vel for hands"
          "Det er ingen hands, så det må väre Gislason det blåses mot"
          "Nei, dommer signaliserer at det blåses for hands på Logi Magnusson"

Det hadde på ingen måte värt fortjent med 3-4, og tre poeng til Flisbyen. Alikevel, rett skal väre rett, og dommer snyter oss for to poeng i dag. Drittfaen dommer.
          Om Rosenborg hadde putta et mindre tror jeg aldri vi hadde putta på den siste corneren. Logi hadde ikke vært med opp og vi hadde vært mye mer defensive mentalt. Tipper det hadde blitt 3-3 om det var stillinga før overtiden.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Opprinnelig skrevet av Kimito
            Hadde ikke Berg byttet ut LKE i denne kampen, hadde jeg blitt alvorlig redd for at treneren vår hadde en blind flekk når det kom til han. Heldigvis så han det, og jeg kan på en måte skjønne at han fikk starte kampen for å gi han en sjanse til å bevise noe. Det gjorde han ikke.
            Spørsmålet er om det er det gule kortet som er utslagsgivende for at han faktisk blir bytta. Selv er jeg faen ikke sikker, og det kommer til å holde meg våken i natt.

Spiller LKE mot søpla orker jeg ikke se på, det tåler hverken stemme eller hjerte.

Kommentar

• WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 969

Opprinnelig skrevet av HSft
              Nosa hadde en meget dårlig kamp i defensivt i dag. Lustig er Eriksen sin mann, men Nosa må bli med ned når Lustig kommer fremover, så vi ikke ender i undertall. Berg viste frem på tavla før kampen hvordan dette skulle fikses. Eriksen går ut og tar backen som kommer opp mens Nosa skal ta over vingen som trekker inn.

Nosa ble liggende for høyt og bidro ikke godt nok i det defensive. Men med en gang Ringstad kom inn så var problemene på den siden omtrent fraværende.
              Godt mulig det var LKE som skulle ta Lustig og jeg har ikke til hensikt å forsvare LKE sånn generelt for han er ræva og bør bli satt ut av laget. Men gjør det ikke enkelt for LKE at han nesten konstant er i undertall på den sida.

Hensikten min er at jeg er overrasket over at ingen ser hvor utrolig dårlig Nosa jobber. Og det er ikke første kampen. Hadde det blitt festet en måler på Nosa i dag så tror jeg ikke det var noen som løp mindre enn han i dag. Logi var vel med opp på en corner i dag så selv han løp vel mer ;-)

Hadde vært meget interesant og sett hvor mye Nosa faktisk løp i dag!?!

Kommentar

• Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2602

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Spørsmålet er om det er det gule kortet som er utslagsgivende for at han faktisk blir bytta. Selv er jeg faen ikke sikker, og det kommer til å holde meg våken i natt.

Spiller LKE mot søpla orker jeg ikke se på, det tåler hverken stemme eller hjerte.
                Så få taklinger LKE setter inn tviler jeg på at det gule kortet var problemet. Kom akkurat på at LKE faktisk prøvde å støte i alle fall én gang i andre, og bommet spektakulært.

Jeg skal forresten la han være nå, for jeg tror ikke han starter mot bydelsklubben og ytterligere slakt virker mot sin hensikt.
                Ferdigskåra

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Her går du litt over grensa......men med alle de andre positive innlegga (ironi) du har her på forumet så kan man vel egentlig ikke vente annet.

Har aldri vært i tvil om at du er Lyn Skiiiiiklubb supporter.
                  Hva skjer i huet ditt egentlig?

Skal man ikke få kommentere det åpenbare? Eller er det slik at forumet skal være et politisk korrekt/Juvente-møtested hvor man ikke kan slenge dritt om motstandere?

Jeg tar selvkritikk for en ting: at jeg ikke høvlet ned styggingene Dorsin og Lustig i samme slengen. Prica også for den saks skyld. Med den månen han har og de latterlige tatoveringene er han som tatt ut av et venterom i Skippaguri.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6103

Opprinnelig skrevet av GIFKanari

Ettersom Berg brukte over 50 min på å se at vi ble totalt overspilt og måtte gjøre noen trekk og ikke gjorde noe før vi hadde tre i bagasjen så tror jeg ikke du skal bekymre deg for at han er så effektiv at han bytter ut en spiller pga et gult som han får sekundet før han ble bytta ut. Ringstad har varma opp, papirarbeiet gjennomført og navna plotta inn på tavla før det gule kortet kom. Du kan sove litt tryggere i natt.

Kommentar

• WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 969

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Hva skjer i huet ditt egentlig?

Skal man ikke få kommentere det åpenbare? Eller er det slik at forumet skal være et politisk korrekt/Juvente-møtested hvor man ikke kan slenge dritt om motstandere?

Jeg tar selvkritikk for en ting: at jeg ikke høvlet ned styggingene Dorsin og Lustig i samme slengen. Prica også for den saks skyld. Med den månen han har og de latterlige tatoveringene er han som tatt ut av et venterom i Skippaguri.
                      Deler av innlegget mitt var liksom litt ment som ironi.....men sikkert dårlig formulert av meg. Dritt om RBK spillerne er bare morsomt det......bortsett fra kommentaren om Winsnes kanskje.

Men siste linja mi var ikke ironi. I og med at 90 % av innleggene dine er negativt om LSK.

Kommentar

• perrern80
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 603

Opprinnelig skrevet av andersmm
                        På tross av en rävva kamp, så kan vi fortsatt konstatere at hjemmedömmingen på Lerkendal fortsetter. Tv2 konkluderte med at corneren var korrekt, men straffa som bartene fikk var jo pinlig. Tv2s kommentatorer satt og leta gjennom reprisenefor å finne ut hva som var årsaken.

"Det blåses vel på Gislason"
                        "Nei, det blåses vel for hands"
                        "Det er ingen hands, så det må väre Gislason det blåses mot"
                        "Nei, dommer signaliserer at det blåses for hands på Logi Magnusson"

Det hadde på ingen måte värt fortjent med 3-4, og tre poeng til Flisbyen. Alikevel, rett skal väre rett, og dommer snyter oss for to poeng i dag. Drittfaen dommer.
                        En hver dommer med no som helst respekt for seg selv, blåser idet ballen forlater cornerflaget i en sånn situasjon. Bæsjenga står i shortsen på Logi og det er klart frispark til fugla. Helgerud er en halvstappet potetsekk, som sliter med og rake av seg barten, og bli kvitt karsk lukta før matchen ikveld.
                        Hakke sett maken, siden Roy Helge Olsen sine glans dager.
                        Greit vi var til tider helt pungklipte i forsvar, men en dommer som til tider er så glad i fløyta si, gjør meg forbanna. Jeg forlanger en ting av dommer Norge: GET IN SHAPE!!!

Kommentar

• Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

Mulig jeg begynner å bli skjør på mine eldre dager. Synes faktisk dette er en av de beste dommerne vi har hatt der oppe. Straffa kan jeg ikke si noe om siden jeg bare fikk sett den en gang, men utover det synes jeg han var god. Ujah skulle hatt gult helt i starten, men Essets kort var latterlig. 9 av 10 dommere ville gitt mopedbarten straffe da han la seg som ei hore. Når han i tillegg ved en anledning gir Dorsin "aventende gult" så ble jeg imponert. Sier ikke at Helgerud gjør en fantastisk kamp, men han er uansett milevis foran gjennomsnittet i disse kampene.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

Deler av innlegget mitt var liksom litt ment som ironi.....men sikkert dårlig formulert av meg. Dritt om RBK spillerne er bare morsomt det......bortsett fra kommentaren om Winsnes kanskje.

Men siste linja mi var ikke ironi. I og med at 90 % av innleggene dine er negativt om LSK.
                            Den man elsker tukter man.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Den man elsker tukter man.
                              Litt bibelsk i dag?

Når det gjelder Helgerud, så synes jeg ikke han gjorde en så værst kamp. Eneste jeg enda ikke har forstått er kortet til Karim og hva han blåser straffe for. + i boka for at han ikke går Lustig-rulla som er tatt rett ut fra dramatens hovedscene og avventende kort på Djurgårds-fittan (unnskyld mods, ett svakt øyeblikk som AIK copycat) Dorsin.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6103

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                Ujah skulle hatt gult helt i starten,
                                Er enig i at dommeren ikke var elendig og at han ikke skal ha skylda i dag. Men jeg synes ikke Ujah skal ha noe kort selv om de håpløse kommentatorene masa om at han og Björn skulle hatt kort. Hen er ikke spesielt seint inn i duellen, når jeg så den første gang trodde jeg han var først på ballen. Han går heller ikke inn med knottene, man ser tydelig at han bøyer ankelen så mye han kan for å ikke gå inn med knotter, men med siden av foten. At han er uheldig og tråkker på benet til dorsin klasifiserer ikke til gult.

Kommentar

• tomes
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Jan 2007
                                  • 5

Hva skjedde med å markere ut en spiller "før" han får ballen.... Hvor mange mål må EN spiller score før vi gjør noe.... Berg var vel forsvarspiller....???

Kommentar

• LSK N/B
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 830

For et rasshøl Lustig er: Først så filmer han, så feirer han 3-3 og 4-3 målet foran LSK benken.

Da Rade Prica satte inn sitt tredje for dagen og utlignet til 3-3, løp Mikael Lustig bort til LSK-benken og sendte i vei et slengkyss i retning Berg.
                                    - Han står og skriker til meg at det er filming. I kampens hete blir det litt sånn. Man gir og tar, var svenskens kommentar til gestikuleringen.
                                    Feiret foran LSK-benken
                                    Da Rade Prica sendte Lerkendal til himmels med sitt 4–3-mål tok Lustig, nok en gang, turen bort til Lillestrøms benk. Denne gangen jublet svensken vilt og fektet med hendene.
                                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Milde himmel for en påkjenning.

Kan noen vennligst komme opp med en kur for hysteriet som tidvis tar grep om alt og alle utpå der. Fullt kaos og total markeringssvikt.

Alt i alt er poeng i barteland greit, men det føles litt som et unødvendig poengtap også.

Eriksen er ute av form, men i dag fikk han jammen ikke mye hjælp heller. Nosa er ikke den som jobber for å holde sia si rein bakover.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                        For et rasshøl Lustig er: Først så filmer han, så feirer han 3-3 og 4-3 målet foran LSK benken.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3129017.ece
                                        Kan ikke dommerne begynne å gdele ut gult kort for filming igjen? Regelen er klar, og burde gi lite rom for skjønn.

Straffen RBK får rett etterpå er latterlig. Begge holder, RBK-spilleren stuper usportslig slik også Lustig gjorde. Dommeren hjelper RBK inn i kampen akkurat i den fasen der LSK rævkjører de mest, det er dommeren som forærer de straffe og gir de trua på en comeback.
                                        LSK Norges beste lag

Kommentar

• MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3492

Noe av problemet vårt er at midtbanen faller for langt ned i forsvaret slik at RBK får all nedfallsfrukten ifra vår 16-meter og kan fortsette å trykke på.

De gangene våre spillere gikk helt oppi bartene tok vi fra dem ballen og la trykk på dem, men når Bart presset på begynte vi å rygge og stoppe 3 meter unna og se på i stedet for å gå helt oppi.

Uansett, deprimerende å gi ifra seg en 1-3 ledelse, men du verden hvor deilig det var å snyte Bart City for to poeng, og måten det ble gjort på.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...