Rosenborg - Lillestrøm Søndag 10. april kl: 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • norskpoker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 399

    Opprinnelig skrevet av norskpoker
    Tenker du på den kynismen som ble fremvist da Uwe & Gunnar presterte å bytte ut en brennheit Mifsud til fordel for Occean for å få "mer luftstyrke i boksen" da vi dreit oss ut borte mot Lyn. Uwe gjorde mye bra han, men taktisk sett var han ikke mye å skryte av.
    Tommel ned uten argumentasjon er så utrolig typisk for fans som enten ikke kan eller gidder argumentere. I den nevnte Lyn-kampen gjorde Uwe en kardinal-feil og i den siste kampen han var ansvarlig byttet han ut begge spissene i en situasjon hvor vi trengte flere mål for å ta tredjeplassen i serien. Kan dere komme med eksempler og argumentasjon på hvorfor Uwe var dyktig taktisk i stedet for å gjemme dere bak tomler ned?

    Og ja, jeg vet at dette er off topic, og jeg tar gjerne et gult kort for det.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Steinhard Pedd og Björnur Bergmannr Vakrarsson, for noen helter i denne herlige kampen.

      Dagens kaktus til Esse som snur seg så feigt.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        Opprinnelig skrevet av norskpoker
        Tommel ned uten argumentasjon er så utrolig typisk for fans som enten ikke kan eller gidder argumentere. I den nevnte Lyn-kampen gjorde Uwe en kardinal-feil og i den siste kampen han var ansvarlig byttet han ut begge spissene i en situasjon hvor vi trengte flere mål for å ta tredjeplassen i serien. Kan dere komme med eksempler og argumentasjon på hvorfor Uwe var dyktig taktisk i stedet for å gjemme dere bak tomler ned?

        Og ja, jeg vet at dette er off topic, og jeg tar gjerne et gult kort for det.
        For å gi deg ett kjapt svar selv om det er off-topic. Jeg mener at 55 minutter med 10 mann fikk ett større utslag mot Lyn enn byttet av Mifsud. Mifsud gikk ut på 3-2 til LSK med 8 minutter igjen av kampen, og LSK ble på det tidspunktet kjørt ganske hardt. Kan godt hende at LSK hadde vunnet med Mifsud på banen, men Uwe tok iallefall grep for å forsøke å hindre dette ved å sette inne Occean.
        Uwe gjorde definitivt flere feilaktige grep i sin tid som LSK trener, men han viste iallefall en evne og vilje til å forsøke å endre kampbildet hvis vi ble kjørt.

        Jeg snakker ikke negativt om Henning Berg sine taktiske egenskaper generelt, men synes at vi på 3-1 mot RBK burde vurdert å ofre en angrepsspiller for å tette rommet mellom midtbanen og forsvaret uten at de to sentrale midtbanespillerne måtte senke seg ned på 18-meter. Generelt synes jeg HB er litt for opptatt av en flat midtbanefirer, og min personlige påstand er at 4-4-2 med en flat midtbanefirer fungerer veldig dårlig mot lag som har gode mellomromsspillere. (f.eks. Gustavino, Veigar Fall og Daniel Fredheim Holm)

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          eod

          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

            Ut ifra de forventninger jeg satt med før sesongen, skulle vi sitti der RÆVA sitter på tabelen akuratt nå.
            RÆVA er RÆVA, og hele mitt fugle hjerte fryder seg!!

            Kommentar

            • perrern80
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 603

              Også var det likheten mellom Oseborg og en vits, begge har ett poeng

              Kommentar

              Working...