Lars-Kristian Eriksen
Collapse
X
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Eriksen har spilt hvor mange kamper på høyreback? Det er jammen ikke mange, men jeg husker ingenting som minner om den ekstreme kritikken han blir til dels nå. Han har aldri fått en fair sjanse i favorittposisjonen, og personlig begynner jeg å gå drittlei av all nedrakkingen. De fleste av dere har dyp antipati til fyren for nakenbilder og blond bloggekone, og tar det ut på fotballspilleren. Jepp, han er en dårlig venstreback som rygger altfor ofte, men Kippe har hatt skylda for flere baklengs enn ham i år. Essediri enda flere. Faktisk skjedde det f.eks. i går knapt noen ting på venstresida, alt kom fra høyre hvor de dobblet på Essediri. Merk også at Deila ble så frustrert over Storflor at han tok ham ut, på tross av at fyren leverer bortimot de beste dødballene i serien.
Eriksen er ikke venstreback og har kanskje ikke en utpreget sympatisk personlighet, men behandlingen han er blitt tildels de siste månedene er rett og slett for drøy. Mye av det fortoner seg faktisk som ren skjær mobbing. Husk Erling, bitches.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Har vi spenn, håper jeg forresten vi prøver å nafse til oss Keita når Ujah går. Der er det bøtter og spann med potensial.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Eriksen har spilt hvor mange kamper på høyreback? Det er jammen ikke mange, men jeg husker ingenting som minner om den ekstreme kritikken han blir til dels nå. Han har aldri fått en fair sjanse i favorittposisjonen, og personlig begynner jeg å gå drittlei av all nedrakkingen. De fleste av dere har dyp antipati til fyren for nakenbilder og blond bloggekone, og tar det ut på fotballspilleren. Jepp, han er en dårlig venstreback som rygger altfor ofte, men Kippe har hatt skylda for flere baklengs enn ham i år. Essediri enda flere. Faktisk skjedde det f.eks. i går knapt noen ting på venstresida, alt kom fra høyre hvor de dobblet på Essediri. Merk også at Deila ble så frustrert over Storflor at han tok ham ut, på tross av at fyren leverer bortimot de beste dødballene i serien.
Eriksen er ikke venstreback og har kanskje ikke en utpreget sympatisk personlighet, men behandlingen han er blitt tildels de siste månedene er rett og slett for drøy. Mye av det fortoner seg faktisk som ren skjær mobbing. Husk Erling, bitches.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvor er fokuset?
Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...Kommentar
-
Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...Kommentar
-
Du blander sammen firmagoder for spillere og trenere. Kun trenere stikker av med de fete godene du nevner, noe vi så på TV-en i går hvor boblejakka var i full sving selv om det er St-Hans. Det er Berg det. Han og narkomane og asylsøkere er de eneste med boblejakke midtsommers.
At du gidder? Når kosthold tross alt blir brakt på banen (ikke av undertegnede) må det vel være lov å påpeke at LSK ligger litt unna optimalen fortsatt?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Haha, hvem er det som sletter tomler ned her inne?!Kommentar
-
Tomler ned fungerer ikke på forumet om dagen. Det er ikke noe spesielt for denne tråden."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Gratulerer LKE med dagens mest konstruktive innlegg i denne debatten.. NOT!!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
muligens ikke det mest gjennomtenkte hva gjelder reaksjoner som kan komme i ettertid.. men, er såpass enig i Lasse sitt utspill at jeg kan ikke fordømme det helt. Muligens så slipper media å finne på saker om at hele stallen hater Henning etc.. at noen internt er litt uenige kan jo lage litt tenning i laget... hos de to gutta der trengs det.. krysser fingra og håper på en bedre dag imorgen etter en god dialog mellom alle involverte parter.. håper at klubben vet at det finnes folk som jobber med konflikt løsning i små organisasjoner.. hadde hjulet oss godt..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar