JA
Ny utstyrsleverandør: Diadora
Collapse
X
-
Jeg har skikkelig trua på dette byttet. Jeg kan fint lite om Diadora-sko, men har synspunkter om draktene. LSK har i flere år,etter min mening, blitt avspist med noen av de dølleste draktene i norsk fotball.
"Samme faen, bare de vinner" tenker vel de fleste. Kanskje det, men vi må telle kroner og tenke på markedsføringa av klubben også. Diadora-draktene er (stort sett) ørten ganger stilgere enn de vi har hatt. Salget av drakter vil trolig øke, klubben får mer penger og Åråsen vil bli enda gulere. Får vi drakter i "Roma-stil" er disse også bedre egnet til hverdagsbruk og det offentlige rom kan også bli gulere.
Og en liten tilleggsgode er at barn er lett påvirkelige. Hvor mange fant ikke sitt engelske favorittlag i barndommen ved å se på tippekampen. Hva var en av de vanligste grunnene for å begynne å holde med en av klubbene? Jo, de hadde de kuleste draktene. Lenge leve Stoke.
Stian
-Er det bra nok for Roma, er det bra nok for meg."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarizÅ herregud å fet den Nye bortedrakta til LSK er!!!!
Den blir helt svart med gule striper fra skulderen og ned under armen! SINNSYK fet, har ikke sett hjemme drakta ennåFugla 4 Life!Kommentar
-
Jeg håper at draktene ikke blir like stygge som Hønefoss sine... Ser jo ut som en levende reklameplakat.
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av murbrekkernJeg håper at draktene ikke blir like stygge som Hønefoss sine... Ser jo ut som en levende reklameplakat.
http://www.lf.no/Se_spiller.asp?Spiller_ID=178
Nå bestemmer heldigvis ikke diadora hvilke sponsorer vi skal ha daLSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Kan noen hoste opp en link til Diadora-trøya vår, hvis den ligger på nett?FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Re: Ny utstyrsleverandør: Diadora
Opprinnelig skrevet av LarsiDa er altså Diadora-avtalen offisielt bekreftet, og vi kommer til å ha Diadora som utstyrsleverandør i fem år fra og med 2006-sesongen. Den nye drakta blir presentert i forbindelse med kvartfinalen mot Stabæk i cupen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondStilig, digg å bli kvitt de stygge draktene fra Adidas å heller få sexy drakter fra Diadora Må selvfølgelig bruke de tettsittende draktene.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMå selvfølgelig bruke de tettsittende draktene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tottenham har størrelser helt opp til 10 x xl på sine drakter. Håper vi får det også, hvis ikke så vil det bli mye kropp og se på tribunen. Men det kan jo føre til flere jenter oppe hos oss. :Pnei og neiKommentar
-
Diadora bør vel skjønne at vi bønder har god tilgang på fôr, og derfor klasker til med to varianter av drakta - en for spillerne og de femi på tribunen (gutta fra Odar'n på jobben sier nemlig at alt under 90 kg er femi), og en for Arntis og resten av gjennomsnittskanariene.TS05 - Felt CKommentar
-
Haha....fett. Da står det mye feminister på feltet...en mann på 90 kg er en stor mann....Sæternes veier jo under 90 kg...Kommentar
Kommentar