søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00
Collapse
X
-
-
Rull inn avgudinga di av Bergmann 'a Lars. Han er vaksinert mot å putte.Kommentar
-
Gull???
Er sikker på at årets LSK utgave vil være med helt i toppen i år. Mot Vif så jeg veldig mye bra, og som gir meg trua på at vi kan være mer stabile enn på mange år. Vi spiller enkelt og godt, noe som passer spillergruppen vi har perfekt. Rollefordelinga virker klar og tydelig, noe som jeg har savnet i 4 år:???::???: Husk at vi møter et bra Vif lag som er gullkanditat, tror ikke dette lokaloppgjøret levde sitt eget liv på samme måte som normalt, selvom det var noe nervøst over kampen en periode. Lagdelene våre henger godt sammen, vi omstiller oss lynkjapt(raskest i ligaen). Vi har skikkelig trøkk i spillet, og tiden fremover vil jobbe for LSK, slik at BBS setter de sjansene. Tror heller ikke vi har sett vår beste startellver enda.__Javel,,Takk skal du ha!!!____Kommentar
-
Så, så, nå må vi ikke ta helt av her. De matchene der vi har prestert noe i år, så har vi vært klare underdogs. Og dermed har vi kunnet bruke våre styrker for alt det er verdt.
Det er nå hverdagen kommer. Neste fire er mot Haugesund, Fredrikstad, Molde og Sogndal. Det er her vi må bevise om vi virkelig er et godt fotballag. Gjør vi det, så skal jeg være med på at ting ser virkelig lyst ut.Kommentar
-
Så, så, nå må vi ikke ta helt av her. De matchene der vi har prestert noe i år, så har vi vært klare underdogs. Og dermed har vi kunnet bruke våre styrker for alt det er verdt.
Det er nå hverdagen kommer. Neste fire er mot Haugesund, Fredrikstad, Molde og Sogndal. Det er her vi må bevise om vi virkelig er et godt fotballag. Gjør vi det, så skal jeg være med på at ting ser virkelig lyst ut.
Om Henning lar Esset og Eriksen kjempe om høyrebacken og slippe til U21-backen på venstre så vil ting bedre seg. I tillegg ønsker jeg at han i større grad gjør offensive bytter i det 60-70nde for å slippe til spillere som Bolly, Ohi, Nico og Gulbrandsen. Klare vi 9 poeng på de 4 neste så er jeg med på at det ser solid ut.Kommentar
Kommentar