Skjønner ingenting... Et sånn talent som Ringstad må få sjansen når LKE har spilt så elendig som han har gjort! Greit nok at LKE kanskje foreløpig er bedre en Stian når han er i toppform, men han har jo spilt så utrolig elendig! Synes synd på Stian nå... Det har kan ikke være bra for selvtillitten hans
søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00
Collapse
X
-
-
Nei takk til naken-Lars, ja takk til Ringen! Jeg føler med Ringstad, dette er rett og slett latterlig av Berg. En liten titt inn i krystallkula: Kl 20:13 - Eriksen bommer på markering og søpla skårer. 20:17 Shelton mot Eriksen, sistnevnte rygger og rygger, helt til Shelton setter ballen i mål.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Enig i at LKE floppet sist, på tide å vise at du kan mer enn å gre deg LKE. Stian må bare brette opp. Han får forhåpentlig 2. omg. i dag, han kan jo komme innpå å sette et kremmerhus.________________________
TBKommentar
-
LKE floppet mot brann også. At han ikke ble satt ut etter det var rart. At ikke Ringstad får starte nå er latterlig.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Nå ser det ut til at Henning har tatt valget og lar Lasse starte. Da får vi støtte Lasse 100% før og under matchen. Så får man heller si "hva var det jeg sa" etter matchen. JEg hadde selv helst sett Ringstad på venstrebacken idag, men nå er det LAsse som spiller og det er det eneste som betyr noe!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Joda støtter alle som ikler seg denne gule drakta - men dersom du setter deg inn i Stian sin situasjon - hvor i skapet skal han lete etter motivasjon når han som blir foretrukket har vært ræva i 3 kamper... Nei dette skjønner jeg lite av - jobb på Stian så forventer jeg å se deg utover sesongen.Kommentar
-
Joda støtter alle som ikler seg denne gule drakta - men dersom du setter deg inn i Stian sin situasjon - hvor i skapet skal han lete etter motivasjon når han som blir foretrukket har vært ræva i 3 kamper... Nei dette skjønner jeg lite av - jobb på Stian så forventer jeg å se deg utover sesongen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Du går aldri aleine til Apotek 1, en gul og svart patriots mektige hjem.
Der minner fortrenges, igjen og igjen, du går aldri aleine til Apotek 1.
(Tar utgangspunkt i at "1" i Apotek 1 uttales som "en" og ikke "ett". I motsatt fall burde de vurdere å endre dette på Romerike, så de kan kjöre ovennevnte reklamekampanje)."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Satan jeg er klar for kamp nå, Måtte ALT stå oss bi slik at vi vinner over de helvetes sprøyteapene!!!!
FORZA !!!Kommentar
-
satan LKE er fortsatt livsfarlig!Kommentar
-
Faen, vi klarer jo ikke holde ballen i laget. Blir maks to pasninger og så mister vi den. Redd Berg kan bli skyld i tap ikveld ved å ta ut Eriksen på laget. Han har vært farlig flere ganger.
Sigurdarson må slutte med det fiksfakseriet sitt. Ser bare dumt ut. Driter seg oftere ut enn han klarer det. Gjør det enkelt mannI år så tar vi altKommentar
-
Ujah kommer til å score, han er på hugget nå!Kommentar
Kommentar