faen pedersen GIR vekk ballen på egen halvdel, er SLIKT vi taper på om dagen!
søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00
Collapse
X
-
-
Før sesongen ville de fleste sagt at det var konge bra.. Men etter hvordan vi har spilt syntes jeg jaggu meg vi har rotet det til for oss selv med slurv bakover og burde hatt 9 poeng.Kommentar
-
igjen taper vi viktige poeng på personlige feil på egen halvdelKommentar
-
5 poeng etter fire harde kamper er ok. vi burde ha stått med 9 om vi hadde värt mer skjerpa i defensiven. Dog har vi et par megasjanser för utligninga. Det er et under at Björn ikke scorer. Det er en syk prestasjon i forkant."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Syns vi spiller en bra kamp. Kan være stolt av hva gutta våre gjør utpå banen idag. De jobber og står virkelig på, synd Kippe hadde en glipp der, men sånt skjer. Ut ifra de to siste kampene kan vi være fornøyde med 2 p men samtidig sitter jeg igjen med følelsen at vi kunne og kanskje burde vinni begge to. Stå på slik framover også gutta, MÅ ikke være enga vi møter for at vi skal kunne ta i et tak.
Erling spiller en kanonmatch idag, noen håpløse innlegg til tross. Den gutten er et arbeidsjern. Sigurdarson spiller også jævlig bra, vinner dueller og jobber bakover, men terp på avslutninger mann! Du står igjen etter hver trening framover og trener på det så kan du bli god, virkelig godI år så tar vi altKommentar
-
Sureste poengtapet mot søpla som jeg kan huske, dette laget hadde vi virkelig på gaffelen. Samtidig har vi en stil som gang på gang fører til skikkelig komikveld defensivt mot slutten av kampene, og vi blir straffa for det på nytt i dag. Vi bruker bare ett bytte i dag, grunnen kan ikke være annet enn at Berg også i år ikke anser at vi har dugelige reserver.
Dessverre litt for mye som tilsier at det blir nok en sesong i ingenmannsland for LSK.Kommentar
-
ja... ikke helt fornøyd, vi er spillemessig under i både denne og forrige kamp, vi hadde en periode hvor vi hadde overtak men det varte ikke lenge.
er jo viktigst å vinne kamper, men hadde ikke gjort noe om vi viste litt mere spillemessig.Kommentar
-
Sureste poengtapet mot søpla som jeg kan huske, dette laget hadde vi virkelig på gaffelen. Samtidig har vi en stil som gang på gang fører til skikkelig komikveld defensivt mot slutten av kampene, og vi blir straffa for det på nytt i dag. Vi bruker bare ett bytte i dag, grunnen kan ikke være annet enn at Berg også i år ikke anser at vi har dugelige reserver.
Dessverre litt for mye som tilsier at det blir nok en sesong i ingenmannsland for LSK.Kommentar
-
Henger meg ikke på de som mener at enga kjørte kampen. LSK spiller nok en bra bortekamp og er i en posisjon hvor motstanderlagene faktisk legger opp taktikken sin etter hvordan LSK spiller.. Og det er bra, for da har de glemt å fokusere på sitt egent spill, det får LSK nytte av. Nå gjenstår det bare å se hvordan LSK mestrer å spille mot de antatt "svakere" lagene!Kommentar
-
for å oppsummere litt: hvis jeg før kampen hadde blitt tilbudt 1 poeng hadde jeg kanskje tatt det. men slik kampen ble med bare en feil fra Kippe som skilte oss fra seieren ble jeg ganske skuffet. men det var en del positive ting, og de skal jeg ta med meg videre.
1. Gislason. blir mindre og mindre rusten og kan bli uvurderlig fremover. forleng, forleng!
2. det defensive. mye bedre enn tidligere i år. kanskje hjulpet av en midtbane med Gislason som også fungerte bedre.
3. Erling! nå blir jeg bare glad av å se han. fortsetter han sånn kan vi ha mye glede av han fremover.
ellers var det hyggelig med Fredriks første minutter for året. heller ikke dårlig at LKE spilte en mindre ræva kamp enn de to siste. jeg ser fortsatt heller Stian på banen, men det kunne gått så mye verre i dag. og BBS må bare sette snart sånn som han spiller, utrolig bra.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
LSK står med 2 poeng mer enn hva jeg hadde trodd når det er spilt fire kamper. Minuset er rett og slett en ræva hjemmekamp mot LSK.
Kampen i dag var helt grei. Ujah og BBS kunna ha putta hvert sitt med bedre avsluttninger. Noen blundere i forsvar, men ellers bra etter min mening. Når det er sagt, så må jeg si VIF er hypa - vinner dem gull med slike prestasjoner blir jeg oppriktig skuffa over Tippeligan.
Gleder meg til Åråsen på mandag.Kommentar
-
Synd BBS ikke avgjør kampen etter en fantastisk prestasjon, og kjipt at vi igjen mister en ledelse, men 5 poeng på 3 bortekamper mot stabæk, rbk og søpla, og målforskjell på 12-5 er mye mer enn jeg hadde håpet på før sesongen. Nå blir det spennende å se hvordan vi klarer oss hjemme 2.påskedag. Bør bli seier!Kommentar
-
Hjemme etter kamp. Må si jeg er fornøyd med starten av sesongen. Også denne kampen. LKE hever seg, BBS er sinnsykt bra, vi kunne like gjerne vunnet denne kampen basert på spill og sjanser. Fremdeles en del pasningsfeil og det må vi få vekk for det gir så mange overgangsmuligheter til motstander.Kommentar
-
Fornøyd med poeng i dag. Kunne faktisk fått alle 3. Ros til BBS og Knudtzon.
Kjempe ris til klanen - 2 sanger hadde de. Tramp og traktor/ljå..
Patetisk gjeng.
Hvorfor ble det "slåssing" øverst blant supp?Kommentar
-
Synes da Logi var dårligere ved målet enn Pedersen. Tror ikke det er mange keepere i tippeligaen som hadde sluppet inn det skuddet. Burde definitivt vært redda.
Savner Müller, Reitmaier, Baron, Kihlstedt og Grodås, vi har vært utrolig bortskjemte med klassekeepere.Kommentar
-
uenig, det enkleste stedet å score på en keeper er mellom beina i de situasjonene der. Hadde han truffet mot stolpen eller andre motsatt stolpe så hadde logi tatt den. mellom beina er veldig vanskelig å ta!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Er forresten et hardt skudd, så det er langt unna en keepertabbe, men absolutt mulig å ta.Kommentar
Kommentar