søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    faen pedersen GIR vekk ballen på egen halvdel, er SLIKT vi taper på om dagen!
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Hvem skulle tro etter, Stabæk borte, Brann hjemme, RBK borte og VIF borte at vi skulle stå med 5poeng (om dette står seg) det er bra det!
      Før sesongen ville de fleste sagt at det var konge bra.. Men etter hvordan vi har spilt syntes jeg jaggu meg vi har rotet det til for oss selv med slurv bakover og burde hatt 9 poeng.

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        igjen taper vi viktige poeng på personlige feil på egen halvdel
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          5 poeng etter fire harde kamper er ok. vi burde ha stått med 9 om vi hadde värt mer skjerpa i defensiven. Dog har vi et par megasjanser för utligninga. Det er et under at Björn ikke scorer. Det er en syk prestasjon i forkant.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2936

            Syns vi spiller en bra kamp. Kan være stolt av hva gutta våre gjør utpå banen idag. De jobber og står virkelig på, synd Kippe hadde en glipp der, men sånt skjer. Ut ifra de to siste kampene kan vi være fornøyde med 2 p men samtidig sitter jeg igjen med følelsen at vi kunne og kanskje burde vinni begge to. Stå på slik framover også gutta, MÅ ikke være enga vi møter for at vi skal kunne ta i et tak.

            Erling spiller en kanonmatch idag, noen håpløse innlegg til tross. Den gutten er et arbeidsjern. Sigurdarson spiller også jævlig bra, vinner dueller og jobber bakover, men terp på avslutninger mann! Du står igjen etter hver trening framover og trener på det så kan du bli god, virkelig god
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Sureste poengtapet mot søpla som jeg kan huske, dette laget hadde vi virkelig på gaffelen. Samtidig har vi en stil som gang på gang fører til skikkelig komikveld defensivt mot slutten av kampene, og vi blir straffa for det på nytt i dag. Vi bruker bare ett bytte i dag, grunnen kan ikke være annet enn at Berg også i år ikke anser at vi har dugelige reserver.

              Dessverre litt for mye som tilsier at det blir nok en sesong i ingenmannsland for LSK.

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                ja... ikke helt fornøyd, vi er spillemessig under i både denne og forrige kamp, vi hadde en periode hvor vi hadde overtak men det varte ikke lenge.

                er jo viktigst å vinne kamper, men hadde ikke gjort noe om vi viste litt mere spillemessig.
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Sureste poengtapet mot søpla som jeg kan huske, dette laget hadde vi virkelig på gaffelen. Samtidig har vi en stil som gang på gang fører til skikkelig komikveld defensivt mot slutten av kampene, og vi blir straffa for det på nytt i dag. Vi bruker bare ett bytte i dag, grunnen kan ikke være annet enn at Berg også i år ikke anser at vi har dugelige reserver.

                  Dessverre litt for mye som tilsier at det blir nok en sesong i ingenmannsland for LSK.
                  nåja, husk at de 4 kampene vi har hatt nå er noen av de tøffeste for oss mener jeg, fortsetter gutta med guts og å være effektiv fremover så skal man ikke se bort fra at vi kan ta bra med poeng mot antatt dårligere lag enn de 4 vi har møtt til nå. bare vi ikke bruker trenden om å spille dårlig mot dårlige lag...... det har vi gjort alt for ofte
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Henger meg ikke på de som mener at enga kjørte kampen. LSK spiller nok en bra bortekamp og er i en posisjon hvor motstanderlagene faktisk legger opp taktikken sin etter hvordan LSK spiller.. Og det er bra, for da har de glemt å fokusere på sitt egent spill, det får LSK nytte av. Nå gjenstår det bare å se hvordan LSK mestrer å spille mot de antatt "svakere" lagene!

                    Kommentar

                    • Marit
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2010
                      • 885

                      for å oppsummere litt: hvis jeg før kampen hadde blitt tilbudt 1 poeng hadde jeg kanskje tatt det. men slik kampen ble med bare en feil fra Kippe som skilte oss fra seieren ble jeg ganske skuffet. men det var en del positive ting, og de skal jeg ta med meg videre.

                      1. Gislason. blir mindre og mindre rusten og kan bli uvurderlig fremover. forleng, forleng!
                      2. det defensive. mye bedre enn tidligere i år. kanskje hjulpet av en midtbane med Gislason som også fungerte bedre.
                      3. Erling! nå blir jeg bare glad av å se han. fortsetter han sånn kan vi ha mye glede av han fremover.

                      ellers var det hyggelig med Fredriks første minutter for året. heller ikke dårlig at LKE spilte en mindre ræva kamp enn de to siste. jeg ser fortsatt heller Stian på banen, men det kunne gått så mye verre i dag. og BBS må bare sette snart sånn som han spiller, utrolig bra.
                      Andas in och andas ut
                      Orkar jag så orkar du

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1261

                        Fortsetter vi som i dag resten av sesongen blir dette bra det. Vi har tatt 5 poeng på bortebane mot Stabæk, RBK og Vif. Slett ikke dårlig.
                        Nå gjelder det å bevise at vi kan styre kampene hjemme og oppnå resultater.

                        Kommentar

                        • *46*

                          LSK står med 2 poeng mer enn hva jeg hadde trodd når det er spilt fire kamper. Minuset er rett og slett en ræva hjemmekamp mot LSK.

                          Kampen i dag var helt grei. Ujah og BBS kunna ha putta hvert sitt med bedre avsluttninger. Noen blundere i forsvar, men ellers bra etter min mening. Når det er sagt, så må jeg si VIF er hypa - vinner dem gull med slike prestasjoner blir jeg oppriktig skuffa over Tippeligan.

                          Gleder meg til Åråsen på mandag.

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Synd BBS ikke avgjør kampen etter en fantastisk prestasjon, og kjipt at vi igjen mister en ledelse, men 5 poeng på 3 bortekamper mot stabæk, rbk og søpla, og målforskjell på 12-5 er mye mer enn jeg hadde håpet på før sesongen. Nå blir det spennende å se hvordan vi klarer oss hjemme 2.påskedag. Bør bli seier!

                            Kommentar

                            • MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

                              Hjemme etter kamp. Må si jeg er fornøyd med starten av sesongen. Også denne kampen. LKE hever seg, BBS er sinnsykt bra, vi kunne like gjerne vunnet denne kampen basert på spill og sjanser. Fremdeles en del pasningsfeil og det må vi få vekk for det gir så mange overgangsmuligheter til motstander.

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Fornøyd med poeng i dag. Kunne faktisk fått alle 3. Ros til BBS og Knudtzon.

                                Kjempe ris til klanen - 2 sanger hadde de. Tramp og traktor/ljå..
                                Patetisk gjeng.

                                Hvorfor ble det "slåssing" øverst blant supp?

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  DÅRLIG av Pedersen OG Kippe!!!!!!!
                                  Synes da Logi var dårligere ved målet enn Pedersen. Tror ikke det er mange keepere i tippeligaen som hadde sluppet inn det skuddet. Burde definitivt vært redda.

                                  Savner Müller, Reitmaier, Baron, Kihlstedt og Grodås, vi har vært utrolig bortskjemte med klassekeepere.

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Synes da Logi var dårligere ved målet enn Pedersen. Tror ikke det er mange keepere i tippeligaen som hadde sluppet inn det skuddet. Burde definitivt vært redda.
                                    uenig, det enkleste stedet å score på en keeper er mellom beina i de situasjonene der. Hadde han truffet mot stolpen eller andre motsatt stolpe så hadde logi tatt den. mellom beina er veldig vanskelig å ta!
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av Paddis

                                      Hvorfor ble det "slåssing" øverst blant supp?
                                      Ryktene sier at isko-boys stod på vipen rett bak KFL.

                                      Kommentar

                                      • Iselin88
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • May 2009
                                        • 125

                                        Det er et rykte som herved bekreftes! Isko stod og sang sangene sine og slang dritt da vi ryddet tribunen etter kamp! Meget imponert..

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                                          uenig, det enkleste stedet å score på en keeper er mellom beina i de situasjonene der. Hadde han truffet mot stolpen eller andre motsatt stolpe så hadde logi tatt den. mellom beina er veldig vanskelig å ta!
                                          Vi får være uenige. Jeg synes det er på kanten til en keepertabbe å slippe inn ett skudd som snidder høyrebenet fra så skrå vinkel. Spesielt når man ser hvor mye større luke mellom bena hans blir rett før skuddet går. Er ikke ange andre steder enn mellom bena ballen kan havne når det er skrått hold, en forsvarer presser han og keeper står i spagaten.

                                          Er forresten et hardt skudd, så det er langt unna en keepertabbe, men absolutt mulig å ta.

                                          Kommentar

                                          Working...