søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #21
    Blå treningsjakker fra Legea, av alle fuckings farger i denne verdenen?! Og iført den selv i en TV2-teaser foran møtet med søpla?! WTF!

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #22
      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Blå treningsjakker fra Legea, av alle fuckings farger i denne verdenen?! Og iført den selv i en TV2-teaser foran møtet med søpla?! WTF!
      Kun ett ledd i nøffs plan om å slå sammen lillestrøm og vålerenga til én mektig klubb som skal "forsvare" norges ære i utlandet. Først vil selvfølgelig lillestrøm bli en bydel i oslo kalt vålerenga øst.
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        #23
        Opprinnelig skrevet av reka
        Sletter vel Ujahs (og straffe-Prikkas) skåringsrekord, og etter det siste målet transmorforeseser han seg til Hitlers 100 meter høye kosmiske gjenferd og eter hele bortetribunen.
        Ha ha ha my kind off humor!!!
        Ble seint i natt??

        Tror selvfølgelig på seier mot NAV-elite, og desverre for tynnslitte nerver, en ny rysare av en match.
        Håper bare alle poengene havner i lomma på ett sammensatt og hardt jobbende LSK lag.

        Tipperesultat:
        3-4 0-5 5-5 how knows??

        Sluttresultat:
        Såre neglbånd, rennende øyne og lett grisesprengt rød farge i ansiktet.

        Good Luck!!! Og god bedring!!!

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          #24
          4-2-3-1 hadde vært digg det, men starter nok med samme oppstilling som på Lærsjk med et mulig unntak for Ringo inn på v-backen. Vi tvinner for det.

          Personlig syns jeg Bolly ser bedre ut enn Knudde, men... Og én ting; Bolly er høyrebeint så det holder. For en høyrekant han hadde blitt! Husk alle forsvarere vet han ønsker å gå innover, avslørt allerede etter første angrep mot Brann. Dessverre.

          Og Nosa hadde vært kostelig å sett i midten der han var så stor i fjor høst. Favorittrollen må jo være trequartista. Altså i hullet.

          Jeg er sikker på at raske gjennombruddshissige Björn hadde klart seg utmerket i en flankerolle. Syns det er synd og rart han ikke har fått prøve seg der før, vi har jo Nosa - Sunda - Nico som kan passe som møtende angriper.

          Ønsker meg: 1 Magn. - 2 Esse, 6 Steinar P, 5 Kjeppe, 3 Ringo - 8 EK(Bolly i 2.omgang) 4 Gisla, 7 Søggen, 11 Björn - 10 Nosa I - 9 Anton.

          ps. Savner engelsk nummerering fra åttitallet...

          Men dette ser bra ut for fugla uansett!

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            #25
            herlige ord fra Ujah før kampen:

            - Søndagens kamp mot Vålerenga er en av de aller viktigste for både klubben, laget og for fansen.Jeg vil at vi skal vinne kampen, og deretter kan vi nyte synet av dem når de feirer sammen med oss. Jeg kommer til å gi det dobbelte av det jeg klarer, sier Anthony Ujah til LSK.no.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #26
              Opprinnelig skrevet av *46*
              Absolutt ingen trener med vettet i behold setter ut Espen Søgård mot Søpla. Gjør Henning Berg det, da vitner det om alvorlige huller i hans kompetanse om spillergruppa og individene i den.
              Erru gæærn? Søgård har fått drekke i bobilen denne uka, og Berg har kjørt flammende motivasjonstaler for spillergruppa :
              Spoiler:

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3404

                #27
                Leker litt med en diamant på midtbanen til denne kampen:

                Logi
                Karim-SP-Kippe-Ringen
                Søgård
                Erling Gislason
                Nosa
                Ujah BBS

                Tror nok at LKE starter på ve.back, men håpet er at med en litt defensiv spiller foran seg så blir det ikke de store rommene som søpla kan utnytte. Nosa har bevist at han trives best i midten, og gjør en bedre defensiv jobb derifra enn på kant. Søgård sentralt bak Nosa ligger an til å jkunne demme opp mye av det som kommer igjennom midten. Gislason burde klare å balansere midtbanen og dekke rommet foran vår ve.back og Erling jobber såpass lojalt tilbake at høyre siden blir stengt.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  #28
                  Blir nok samme startoppstilling som mot Rosenborg. 1-1 etter 80. min, og LKE putter sitt første Tippeliga-mål. Hørte det her først!
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #29
                    Hvor er oppladninga i RB? Vet det er parringstid og spennende tider for mange husdyr nå, men allikevel?! Går vel an å dekke sine leseres interessefelt?

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #30
                      7-5-8 siden 2000 vs. XXX.

                      Hadde vært 8-5-7 dersom mannen fra Kaupanger kunne latt være å avgjøre/ødelegge kamper. At han unnlot å dømme straffe for Kippe mot Hæstad ifjor er for meg aldeles uforklarlig, uten at dommeren skulle ha et skjult motiv. Bra han ikke får fornyet tillit denne gang.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #31
                        Håper vi stiller med følgende lag:

                        -----------------Logi-------------
                        Essediri--Pedersen--Kippe--Ringstad
                        ----------Gislason--Søgård--------
                        Knudtzon------Nosa----------BBS
                        ---------------Ujah--------------

                        Vi kan ikke havne så bakpå som vi gjorde mot RBK og til tider i Stabæk kampen, da Singh, Zajic eller Fellah setter skuddene sine fra 18 meter upresset.
                        Med 2 defensive midtbanespillere mener jeg at vi faktisk vil få mer offensiv styrke, fordi det sørger for at vi kan ligge noe høyere med vingene og ikke minst Nosa. Klarer vi å spille opp Nosa rettvendt i mellomrommet ofte, så tror jeg Strandberg og Muri skal få slite med en Nosa som både kan skyte fra distanse, men også spille fri Ujah, BBS og Knudtzon i scoringsposisjon.

                        Håper Luton Shelton blir spilleklar til denne, da vif er mye mer forutsigbare med han på venstresiden. Håper også at Martin Andresen fremdeles ikke har vett til å bruke Zajic, som er en fantastisk fotballspiller. Hvis Freddy dos Santos fremdeles spiller venstreback, så tror jeg Erling Knudtzon kan få sin beste kamp i LSK trøya, men så heldig er vi vel ikke?

                        Gleder meg utrolig mye til min første kamp fra tribuneplass i år.

                        Kommentar

                        • erikh
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2008
                          • 443

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Totti21

                          Håper Luton Shelton blir spilleklar til denne, da vif er mye mer forutsigbare med han på venstresiden.

                          Nei grøss og gru - jeg får fysisk vondt når jeg tenker på shelton vs. LKE....lasse ble r..kjørt av shelton i den siste treningskampen, og det var farlig hver gang shelton hadde ballen

                          jeg er av dem som gjerne ser luton på benken eller tribunen

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av erikh
                            Nei grøss og gru - jeg får fysisk vondt når jeg tenker på shelton vs. LKE....lasse ble r..kjørt av shelton i den siste treningskampen, og det var farlig hver gang shelton hadde ballen

                            jeg er av dem som gjerne ser luton på benken eller tribunen
                            Ikke at det er noe bedre, men han møter jo eventuelt Karim.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • erikh
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2008
                              • 443

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              Ikke at det er noe bedre, men han møter jo eventuelt Karim.

                              Det byttes side en del, så vil vel møte begge, men som du sier, er ikke spesielt mye bedre med karim, selv om jeg nok synes han er kneppet bedre en-mot-en relativt til lasse

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #35
                                Står det ikke i nyhetstråden at Ringstad er veldig aktuell fra start i denne?

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #36

                                  Kommentar

                                  • KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

                                    #37
                                    Bolly ute:

                                    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #38
                                      Pokker, med Shelton fra start synker troen radikalt på seier. Da må vi så fall på ny trylle frem minimum tre mål. Med andre ord enda en påkjenning som vil forkorte livet.

                                      Kommentar

                                      • HolterKanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 1603

                                        #39
                                        Hvorfor det? De kommer til å pumpe lange baller på han akkurat som i treningskampen og knudtzon kommer til å ta seg av det akkurat som i treningskampen. Vi kommer til å få kjøre massevis med kontringer og hvis pasningene er presise så snakker vi lerkendal/gymsal sikre fremover. Hvis forsvaret klarer å demme opp så vinner vi denna med mange mål.
                                        ***Større baller enn vett***

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          #40
                                          Jeg lider av reka-syndromet, og er en kronisk jinxer. Likevel må det sies at Shelton kan være så mye stjerna han bare vil, men han er ikke så forbaska god at han herjer med oss når han nå mangler match-trening.

                                          Det som bekymrer meg mer er at våre to gode kamper har vært spilt på kunstgresset til Stabæk og den nylagte golf-greenen på Lerkendal. Vår dårlige kamp ble spilt på en vårhumpete Åråsen-matte, og hvis dét var utslagsgivende på noe som helst vis, i hvert fall offensivt, er jeg ikke spesielt optimistisk før morgendagen.

                                          Jeg skjønner for øvrig ikke hvorfor folk gleder seg til denne kampen. Det er verre å tape enn det er gøy å vinne mot søpla. Drittlag...
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...