søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    #41


    "Eriksen får fornyet tillitt mot Enga"

    FAEN!!!!

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #42
      Gud bedre......
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • *46*

        #43
        Da håper jeg han har sett noen mirakler på trening denne uka.....

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #44
          Mest av alt er det bare trist for Ringstad. Håper han holder motivasjonen. Unge spillere kan knapt spille en kamp under middels før de ryker ut, de etablerte kan levere langt under pari kamp etter kamp og fremdeles stille i førsteelleveren. Ikke bra!

          Erfaring holder rett og slett ikke som forklaring, Berg.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #45
            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Jeg skjønner for øvrig ikke hvorfor folk gleder seg til denne kampen. Det er verre å tape enn det er gøy å vinne mot søpla. Drittlag...
            Fra en jinxer til en annen: Forventingene her er på 0-punktet fra alle med vettet i behold, søpla er utropt til seriemester og 99 % foventer søplaseier (da har jeg trukket fra en liten gruppe lobotomikanaris, ansatte i LSK lobotomedia, lobotoBerg og lobotolaget. De har som vanlig allerede vunnet.) Med andre ord er det intet problem å glemme hele tullevaal og kampen så fort fløyta har blåst.

            Jeg gleder meg til noen øl før kampen, å kunne kikke litt i butikkvinduene utenfor tullevaal, å se en masse fremtidige pasienter på bortetribunen, samt å rusle hjem med et nytt hederlig tap i sekken med lidelse jeg bærer så stolt. Muligens også en liten turbofyll for å få dritten ut av systemet. Har heldigvis fri i påskeuka, så slipper å møte det obligatoriske viftrynet på mandag. Det er jo alltids noe.

            PS! Dette er en david møter goliath-kamp, med goliath som soleklar vinner. At Eriksen ble valgt på backplass er jo som om steinen i slyngen til david detter ut rett før det braker løs. Et festlig element i en allerede avgjort kamp.

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              #46
              Opprinnelig skrevet av MoBee
              http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5569873.ece

              "Eriksen får fornyet tillitt mot Enga"

              FAEN!!!!
              Jeg har ikke ord. Vi kan like gjerne sende oppsettet vårt til søpla og tegne inn en diger running omkring Lars-Kristian med teksten "angrip her!!!!".
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

                #47
                Det er helt ufattelig og lese grunnen til å velge ham også:

                "Det var ingen lett avgjørelse å ta. «Lasse» har ikke vært tipp topp i de to siste kampene, og Stian har spilt godt både mot Stabæk og som innbytter mot Rosenborg sist. Jeg velger likevel å starte med «Lasse». Først og fremst på grunn av hans rutine i slike kamper"

                Rutine... Var det rutine å rygge på ALLE rbk-angrepene? Eller mot Brann? Ærlig talt. Finnes det ikke konsekvenser for rævva spill i LSK eller?
                Jeg gledet meg til kamp nå fordi jeg oppriktig trodde at vi hadde mulighet til å score mye og muligens holde tett bakover. Men Shelton/LKE... Nå er jeg bare nervøs.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av MoBee
                  Det er helt ufattelig og lese grunnen til å velge ham også:

                  "Det var ingen lett avgjørelse å ta. «Lasse» har ikke vært tipp topp i de to siste kampene, og Stian har spilt godt både mot Stabæk og som innbytter mot Rosenborg sist. Jeg velger likevel å starte med «Lasse». Først og fremst på grunn av hans rutine i slike kamper"

                  Rutine... Var det rutine å rygge på ALLE rbk-angrepene? Eller mot Brann? Ærlig talt. Finnes det ikke konsekvenser for rævva spill i LSK eller?
                  Jeg gledet meg til kamp nå fordi jeg oppriktig trodde at vi hadde mulighet til å score mye og muligens holde tett bakover. Men Shelton/LKE... Nå er jeg bare nervøs.
                  Shelton spiller på den andre siden altså mot en ryggende Karim.Men er rimelig sikker på at han går av etter den første løpsduellen så jeg ser ikke på han som noen trussel.Er faktisk veldig overaska om han i det hele tatt spiller jeg er sikker på at dette er et spill for galleriet fra martine.

                  Kommentar

                  • Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

                    #49
                    At Eriksen får fornyet tillit er en vits. Hva skal til for at man blir benket? Tydeligvis ikke prestasjoner.
                    Twitter

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      #50
                      Tipper LKE løfter seg i morgen. Han vet at han vært ræva, og det er en god start, om han ikke presterer er han av til pause. Om Ringstad mister motivasjonen av å bli benka i denne kampen fra start, kommer han aldri til å bli noe særlig til spiller.
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                        Tipper LKE løfter seg i morgen. Han vet at han vært ræva, og det er en god start, om han ikke presterer er han av til pause. Om Ringstad mister motivasjonen av å bli benka i denne kampen fra start, kommer han aldri til å bli noe særlig til spiller.
                        Jeg svelger gladelig den kamelen og hyller ham for å ha reist seg, men jeg er redd jeg tviler. Men hans bidrag er viktig for å få til seier mot søpla og det ønsker jeg jo

                        Kommentar

                        • Marit
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2010
                          • 885

                          #52
                          Hvis det var opp til meg ville jeg ikke startet med LKE i det hele tatt, men når han nå først starter får vi håpe han tar seg selv i nakkeskinnet og leverer en anstendig prestasjon. Ellers ser jeg på kampen med skrekkblandet fryd og forbereder meg på at det fort kan komme til å gjøre skikkelig vondt.
                          Andas in och andas ut
                          Orkar jag så orkar du

                          Kommentar

                          • S-kill
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jan 2010
                            • 79

                            #53
                            Møtte en blid og hyggelig Henning Berg på shopen i dag og hans gode humør smittet over på meg. Han fortalte at han gledet seg til match med masse gulsvarte fans på tribunen. Det gjør jeg også nå. Tror både LKE og Henning Berg kan overraske i morgen.

                            Tror ellers de ti meterne foran egen boks blir viktigst. Vinner vi der scorer ikke midtbanen til søpla mål og da er de rimelig tannløse. Vi derimot har to av de tre mestscorende spillerne i landet på laget! http://www.altomfotball.no/element.d...1&seasonId=333

                            Naiv. Super.

                            Kommentar

                            • Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

                              #54
                              Vi er blitt litt Tottenham. Et underholdende lag som, pga et tidvis på trynet forsvar, må score 5 mål for å få med seg poeng. Blir spennende å se i morra om vi taper 5-1 eller klarer 5-5.
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #55
                                Har snakket med faren til Stian. Kunne fortelle om en svært skuffet gutt og han lurer på hva fremtiden bringer når han ikke NÅ får sjansen. Skjønner frustrasjonen etter bra kamp mot stabæk og innhoppet i Trøndelag.

                                Sånn som Lasse har spilt uten å bli benket - hva skal til da?!

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #56
                                  Hvor ble det av LKEs rutine i kampene mot Brann og RBK?
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Hvor ble det av LKEs rutine i kampene mot Brann og RBK?
                                    Glemte den tydeligvis hjemme! Er helt natta at Eriksen får starte en så viktig kamp etter den ræva sesongstarten han har hatt.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #58
                                      Ideelt sett hadde jeg håpt på dette laget:


                                      Logi
                                      Essediri - Pedersen - Kippe - Ringstad
                                      Knudtzon - Søgård - Nosa - Ringstad
                                      Bergmann
                                      Ujah

                                      Eriksen har spilt seg ut av laget og Ringstad var meget trygg og god når han kom inn mot Rosenborg. I tilleg så vi tydelig mot rosenborg at for å ta midten mot gode tekniske sentrale spillere holder det ikke med defensive midtbanespillere, man må ha gode spillere som kan vinne duellene og ta ballen. Nosa burde definitivt spille sentralt og Ringstad er det beste valget på venstrevingen. Greit nok at Ringstad ikke kan spille på to plasser, men at han ikke får én av disse plassene er helt håpløst.

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        #59
                                        Er så helvetes nervøs og spent, hjertet galloperer som hest i ett travløp, magen jobber som en vaskemaskin og er i opprør på grunn av denne helvetes kampen i dag. Taper LSK i dag så frykter jeg for att jeg kommer til å krype under dyna og bli der til kampen mot haugesund. Kan umulig være sunt dette her. Til og med lykkepiller vil ikke ha noen effekt.

                                        Håper det flere enn meg som er mer eller mindre ødellagt:???:

                                        Kommentar

                                        • Bentengen
                                          Medlem
                                          Bøffel
                                          • Aug 2010
                                          • 38

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Boing
                                          Er så helvetes nervøs og spent, hjertet galloperer som hest i ett travløp, magen jobber som en vaskemaskin og er i opprør på grunn av denne helvetes kampen i dag. Taper LSK i dag så frykter jeg for att jeg kommer til å krype under dyna og bli der til kampen mot haugesund. Kan umulig være sunt dette her. Til og med lykkepiller vil ikke ha noen effekt.

                                          Håper det flere enn meg som er mer eller mindre ødellagt:???:

                                          du er ikke alene..

                                          Kommentar

                                          Working...