søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • O'bello
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2007
    • 72

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Synes da Logi var dårligere ved målet enn Pedersen. Tror ikke det er mange keepere i tippeligaen som hadde sluppet inn det skuddet. Burde definitivt vært redda.
    Helt natta å si, sjekk reprisen.

    Uansett, Fugla speller 110 ganger bedre enn i fjor, og nå er det faktisk moro på kamp igjen. Thumbs up!!
    Team Wenche Myhre

    Kommentar

    • woodford
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2004
      • 164

      fire, fem Isko Tullinger satt pa vip plasser og provoserte LSK supportere. Da vi svarte ble det slasskamp og ISKO angriper nok engang vanlige supportere. Veldig darlig vakthold som slipper disse tullingene inn pa disse plassene. KFL vaktene var ganske raskt pa plass, tok lang tid for politiet var der.

      Kommentar

      • *46*

        dIsko girls ja.... For en gjeng tapere!

        Gikk det bra med dere?

        Kommentar

        • woodford
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2004
          • 164

          Opprinnelig skrevet av *46*
          dIsko girls ja.... For en gjeng tapere!

          Gikk det bra med dere?
          ja, med oss gikk det bra. litt mer usikker pa de som var midt oppe i det. La ogsa merke til at de filmet/tok bilder av forsangere og de mest aktive i KFL sa det ut som.

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            Endelig hjemme!!

            Bra jobba av gutta på banen, hadde fortjent en seier hvis marginene hadde vært på vår side og dommeren hadde klart å dømme likt, men alt i alt så er jeg fornøyd med 1 poeng.

            På tribunen synes det gikk passe greit, vi var ikke helt konge, men vi lagde i allefall liv stort sett hele kampen, i motsetning til klanen som hadde mange stille øyeblikk.

            Når det gjelder det bråket som var fra vip-tribunen så leser jeg her nå att dette var isko som sto bak og provoserte frem situasjonen. Igjen viser det seg att ullevål og vålerengen ikke lærer att man ikke skal sette folk som kan være til fare for seg selv og andre i øyeblikkelig nærhet av KFL/bortesupportere, dette må KFL ta opp med LSK som tar dette opp med NFF og søppla ved neste veikryss, for dette kan vi ikke leve med. Og purken, reagerte dem i hele tatt da bråket startet?? Nei, dem sto å klødde seg på løken og skjønte ikke en dritt som vanlig, snut er ut.

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av Boing
              Og purken, reagerte dem i hele tatt da bråket startet?? Nei, dem sto å klødde seg på løken og skjønte ikke en dritt som vanlig, snut er ut.
              Det er feil.
              Politiet reagerte med å sende fire konstabler opp forbi der jeg stod. Hvilket naturlig nok tar tid da de må presse seg gjennom 20 tettpakkede rader kanarifans.
              Politiet gjorde antakelig så godt de kunne utfra omstendighetene. Såvidt jeg kan forstå av de forklaringene som er skrevet her, ligger skylden for hendelsen på arrangør og ikke minst de som syntes det var en god idé å ha Disko Boys på akkurat den delen av tribunen.
              Knurr...

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                Opprinnelig skrevet av Leif A
                Det er feil.
                Politiet reagerte med å sende fire konstabler opp forbi der jeg stod. Hvilket naturlig nok tar tid da de må presse seg gjennom 20 tettpakkede rader kanarifans.
                Politiet gjorde antakelig så godt de kunne utfra omstendighetene. Såvidt jeg kan forstå av de forklaringene som er skrevet her, ligger skylden for hendelsen på arrangør og ikke minst de som syntes det var en god idé å ha Disko Boys på akkurat den delen av tribunen.
                Ok, så bare KFL sine egne vakter, så ikke noe politi fra min posisjon. Unnskyld politi, men snut er fortsatt ut

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Tommel ned fordi jeg misliker generalisering.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • morten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2156

                    Drit i de fem på vip`a please.. who cares?
                    Badekar
                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      Synes Gislason var veldig god i dag. kjempesteg fra RBK kampen. Ble litt sliten og borte utover i 2 omgang, men totalen er bra. Ellers så var Stenar bra, og BBS. Godt å se at LKE tok seg sammen, og gjorde en grei forestilling.
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7100

                        Tja, kjappbørs?
                        Stefan 5
                        Karim 5
                        Kippe 5
                        Steinar 7
                        LKE 4
                        Knudtzon 6
                        Gislason 7
                        Søgård 5
                        Nosa 6
                        Ujah 4
                        Björn 7
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Tja, kjappbørs?
                          Stefan 5
                          Karim 5
                          Kippe 5
                          Steinar 7
                          LKE 4
                          Knudtzon 6
                          Gislason 7
                          Søgård 5
                          Nosa 6
                          Ujah 4
                          Björn 7
                          Bytt Ujah med Karim så er jeg enig.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Helguson
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Jul 2009
                            • 36

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            dIsko girls ja.... For en gjeng tapere!

                            Gikk det bra med dere?
                            For og ta det kort,ingen synlige skader på KFL mannskap som fikk nok av dritten fra sosseskalla på VIP. Isko møtte sin overfugl i kveld er trygt og si. 2 av dem prøvde faktisk og roe ned horden som bygde seg opp mot dem,de hadde ikke regna med den megden folk som klikka i kanaris.

                            Kommentar

                            • perrern80
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 603

                              Opprinnelig skrevet av Helguson
                              For og ta det kort,ingen synlige skader på KFL mannskap som fikk nok av dritten fra sosseskalla på VIP. Isko møtte sin overfugl i kveld er trygt og si. 2 av dem prøvde faktisk og roe ned horden som bygde seg opp mot dem,de hadde ikke regna med den megden folk som klikka i kanaris.
                              Også en kjapp innføring i hvem Disko girls eller var det svisko kids de het?
                              har ikke hørt om denne grupperingen tidligere.

                              Satt i tilegg høyt på sparebank tribunen, med en haug søple fans. De hadde tydligvis ikke sett samme kamp som komentatorene til tv2, de ristet på hode, og var hellere overlyklige over 1-1. De syns også LSK hadde det gjeveste spillet og de største sjansene.

                              Og helt på tampen vil jeg bare frese litt mot dommer Tom Harald Hagen for feilaktig gult kort til Kjeppe, etter en kvester av LKE.
                              Noe som fort kunne blitt ett rødt litt seinere i kampen.
                              Last edited by perrern80; 18.04.2011, 01:30.

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 912

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Ujah 4
                                Det blir for dumt. Ujah jobber veldig bra på topp i dag, og tar imot haugevis av oppspill og holder på ballen til han får noen rundt seg. I tillegg kommer to gode headinger på mål i første omgang (redning/stolpe), og sist men ikke minst den glitrende assisten til Knudtzon.

                                Ujah drar minimum sekser i dag.

                                Kommentar

                                • Kristian
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 690

                                  enormt bra jobbing fra sigurdarsson idag. Jeg skjønner dog ikke hvorfor han ikke skyter? Han hadde flere glimrende muligheter til å svi av, men heller stopper det bare opp etter en stund virker det som.

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    Opprinnelig skrevet av OlaG
                                    Det blir for dumt. Ujah jobber veldig bra på topp i dag, og tar imot haugevis av oppspill og holder på ballen til han får noen rundt seg. I tillegg kommer to gode headinger på mål i første omgang (redning/stolpe), og sist men ikke minst den glitrende assisten til Knudtzon.

                                    Ujah drar minimum sekser i dag.
                                    Veldig enig med deg, selv om Ujah ikke scorer i dag utfører han mye jobbing og enormt med innsats og kriger godt fra seg.
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Ryktene sier at isko-boys stod på vipen rett bak KFL.
                                      Nok en gang: TA BILDE AV BERMEN! Helst med blitz!

                                      Kan ikke få sagt det ofte nok: Ta BILDE for F.....

                                      Deretter sprer du det til venner, sender det til akersgata og poster det her. Er ingenting denne bermen hater mer enn å eksponert!

                                      Kommentar

                                      • Kanaris93
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2007
                                        • 232

                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Hvorfor ble det "slåssing" øverst blant supp?
                                        Jeg og en kompiss sto et par rader under søppelhuene fra isko! Alt starta med at de tidlig i første omgang starter og provosere våre supportere, hvor det fører til at fler fra KFL begynner å gå opp mot dem. De bli slått tilbake og slengt nedover radene. Det virka jo også nesten som at narkisa var der kun får å lage kvalm og helvette (som vanlig egentlig). De starta tidlig med drittslenginga.

                                        Men det som faktisk er mest utrolig er jo at de dresskledde kjerringene som jobber der oppe sto å så på i starten. Og ikke forhindret det hele fra starten, sånn at vi kunne forhindra hele situasjonen. For den var faktisk ganske stygg, spesielt for de små unga som var på kamp igår, og jeg synes det er jævlig tragisk og fullstendig latterlig at arrangør presterer å la det i det hele tatt være enga supportere over oss. Bare i fjor klarte en styggstygg vif supporter og lage kvalm, og når de veit at det i tillegg er mye fyll er det like greit å stenge denne seksjonen for folk i utganspunktet.

                                        Det blir for dumt at små barn som gleder seg til å dra på kamp, må stå å være vitne til full slosskamp på en tribune i Norge. Det er ikke sånn det skal være!!

                                        OG SLUTT OG KAST MYNTER. FAEN HELELR!
                                        I med og motgang <3

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3500

                                          Skuffa over resultatet i denne kampen. Synes vi på stillingen 1-0 produserer mange gode overganger, og det er egentlig ett under at vi ikke avgjør denne kampen lenge før vif får sin heldige utlikning.
                                          BBS er i ferd med å bli enorm på topp, men nå må han bare terpe avslutninger for å ta det siste steget. Hadde sagt ja takk til 1-1 før kampstart, men etter å ha sett denne kampen synes jeg det var veldig unødvendig å tape poeng her.

                                          Kommentar

                                          Working...