søpla - LSK Ullevaal NAV/utleiestadion søndag 17.4 klokka 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Opprinnelig skrevet av Canário
    En mye bedre defensiv trygg kamp enn på lenge, og spillet løfter seg fra halvgått 1. omgang og utover. Bare en god keeper berger poenget for dem. Vi har vært ekstremt nær å slå vif på Ullevall to år på rad, og dem har ikke tapt på Ullevall siden 2009. Vi er nok den motstanderen de har slitt mest med på eget gress, og vi tok dem på egen styrke: God og gjerrig organisering, hissige på gjenvinning av ball og flinke til å få overtall sentralt. Ikke minst utnytte de rommene de etterlater seg bakover. Det viser igjen at stemplet vif har fått i media og blant meningmann som teknisk og "lekent" lag er rimelig overdrevet, og de først og fremst er best på det taktiske og fysiske - men møtte i går et lag som matchet dem på begge områder, og da fikk de skapt lite.

    Med seier mot Haugesund er vi godt med!
    alle vil liksom skylde på god keeper for at vi ikke scora......... Jeg synes BBS plasserte rævva og burde scora, ikke bare god keeper men også dårlig lobb:-) å skyte på keeper og gå for flaks funker ikke lengre
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9413

      Opprinnelig skrevet av Lars
      Han gjør jo det. Men han kommer såpass nær keeper, og keeper gjør seg såpass bred, at eneste mulighet er en liten chip eller skudd høyt i mål. Det var en mesterlig redning, ikke en spesielt dårlig avslutning.
      Rull inn avgudinga di av Bergmann 'a Lars. Han er vaksinert mot å putte.

      Kommentar

      • pachendale
        Medlem
        Bøffel
        • Aug 2007
        • 31

        Gull???

        Er sikker på at årets LSK utgave vil være med helt i toppen i år. Mot Vif så jeg veldig mye bra, og som gir meg trua på at vi kan være mer stabile enn på mange år. Vi spiller enkelt og godt, noe som passer spillergruppen vi har perfekt. Rollefordelinga virker klar og tydelig, noe som jeg har savnet i 4 år:???::???: Husk at vi møter et bra Vif lag som er gullkanditat, tror ikke dette lokaloppgjøret levde sitt eget liv på samme måte som normalt, selvom det var noe nervøst over kampen en periode. Lagdelene våre henger godt sammen, vi omstiller oss lynkjapt(raskest i ligaen). Vi har skikkelig trøkk i spillet, og tiden fremover vil jobbe for LSK, slik at BBS setter de sjansene. Tror heller ikke vi har sett vår beste startellver enda.
        __Javel,,Takk skal du ha!!!____

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          Så, så, nå må vi ikke ta helt av her. De matchene der vi har prestert noe i år, så har vi vært klare underdogs. Og dermed har vi kunnet bruke våre styrker for alt det er verdt.

          Det er nå hverdagen kommer. Neste fire er mot Haugesund, Fredrikstad, Molde og Sogndal. Det er her vi må bevise om vi virkelig er et godt fotballag. Gjør vi det, så skal jeg være med på at ting ser virkelig lyst ut.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            Opprinnelig skrevet av McGuffy
            Så, så, nå må vi ikke ta helt av her. De matchene der vi har prestert noe i år, så har vi vært klare underdogs. Og dermed har vi kunnet bruke våre styrker for alt det er verdt.

            Det er nå hverdagen kommer. Neste fire er mot Haugesund, Fredrikstad, Molde og Sogndal. Det er her vi må bevise om vi virkelig er et godt fotballag. Gjør vi det, så skal jeg være med på at ting ser virkelig lyst ut.
            Veldig enig. De realistiske ambisjonene fra før sesongstart var midt på tabellen, omtrent der hvor vi ligger nå. Brann-kampen hjemme forteller oss at vi virkelig har noe å jobbe med. De rutinerte backene våre er blandt de svakeste i ligaen, og det gjøres stadig klønete feil foran egen boks.

            Om Henning lar Esset og Eriksen kjempe om høyrebacken og slippe til U21-backen på venstre så vil ting bedre seg. I tillegg ønsker jeg at han i større grad gjør offensive bytter i det 60-70nde for å slippe til spillere som Bolly, Ohi, Nico og Gulbrandsen. Klare vi 9 poeng på de 4 neste så er jeg med på at det ser solid ut.

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Hehe, jeg har gått fra å være livredd for nedrykk, til å være trygg på en plass rundt den tradisjonelle 7. plassen, jeg Ikke noe gulltanker i denne gården hvertfall...

              Kommentar

              Working...