Den fortjente du Bjørn...
Lillestrøm - FK Haugesund mandag 25.4 kl.1600
Collapse
X
-
FOR ET SKUDD av Nosa!!knallhardt og NESTENKommentar
-
Rimelig solid bakover. Mye bra fremover, men presisjonen bör opp et hakk. Hadde vi värt litt mer presise i förste omgang hadde det stått 2 eller 3-0 ganske lett."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
ujah er en målsugen og målfarlig spiss, men han må da for faen lære seg at det finnes noe i fotball som heter Offiside!
Han gjør utallige feil på det området , ikke bare i dag men tidligere også. Hvis han på død og live skal starte før motstander å springe så må han lære seg å BUE løpet, slik at han på den måten oppnår fart før han svinger innover i det ballen går. I tillegg så er han veldig ofte for treg ut igjen hvis han kommer fra offside og blitt avblåst flere ganger for dette. Dette er da noe enhver spiss må kunne! skjærp deg UjahKommentar
-
Bra 1-første omgang. Lenge siden vi har styrt spillet såpass på hjemmebane. Hvis jeg skal pirke på, må det være det å prøve fore Ujah og Knudtzon enda mer med stikkballer, istedenfor å slå de lange.Kommentar
-
Nåja, de klareringene vi har vist ved 3-4 anledninger nå imponerer ikke :-) men er stort sett enig med degKommentar
-
var ikke mange sjanser til Haugesund, men syns det ble unødvendig mye knoting i forsvar enkelte ganger. Lasses solide inngripen på den ene sjansen var bra, men jeg håper fortsatt på Stian etter pause. mye positivt i angrep, men også der gikk de litt i stå utover i omgangen. viktig å holde konsentrasjonen oppe selv om motstanderen heter Haugesund.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
UJAH!!!!! han blir faen meg toppscorer i år! HÆRLIG!Kommentar
-
Fro et innlegg og for en heading!!! Ujah ujah ujah ujahKommentar
-
så SYKT hærlig!! i fjor trengte vi 20 muligheter for 1 mål, nå er vi snart inne på 2 mål pr sjanse :-)Kommentar
-
Igjen, BBS har tatt så utrolig store steg i løpet av vinteren. Ja han spiller på ett lag i medgang. Men han er faen meg stor skyld i den medgangen. Ett mål og en målgivende i dag. Da er han vel oppe i 5-6 målgivende hittil i år. På fem kamper! Jobber som en bever, som alltid.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
-
Kommentar
-
Espen Søgård var helt fantastisk idag, det var også Erling og Bjørn. Midtbanen med Nosa - Stefan - Espen - Erling virker helt perfekt. Fantastisk kamp! Nå håper jeg vi tar mange poeng før vi selger alle til sommeren.Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar