Lillestrøm - FK Haugesund mandag 25.4 kl.1600

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Kamptråd Lillestrøm - FK Haugesund mandag 25.4 kl.1600

    På tide med en kamptråd til dette oppgjøret.

    Vi feilet i den første store testen mot Brann på Åråsen, og nå må Haugesund reise hjem med 0 poeng hvis vi skal vise at vi ønsker å kjempe på øvre halvdel av tabellen utover sesongen.

    Lillestrøm

    Lillestrøm har akseptable 5 poeng etter de fire første kampene denne sesongen, noe som kan sies å være over forventning mtp den tøffe motstanden. Hjemmekamp mot Haugesund blir etter min mening den største testen til nå på hvordan vi faktisk står denne sesongen.

    I 1-1 oppgjøret på Ullevaal startet vi med følgende mannskap:

    Logi - Essediri, Kippe, Pedersen, LKE - Knudtzon, Gislason, Søgård, Nosa - Ujah, BBS.

    Den mest sannsynlige endringen blir at Ringstad kommer inn på venstrebacken, da HB uttalte før kampen mot søpla at Ringstad ville fått muligheten mot alle andre motstandere, men at LKE ble foretrukket på erfaring. Dette var ett valg som i ettertid så riktig ut, da LKE spilte en mer enn godkjent kamp mot søpla.
    Alikevell tror jeg HB tror at innlegg fra kantene kan være en nøkkel i denne kampen, og da vil ett naturlig venstrebein som kommer høyt i banen når Nosa trekker inn sentralt, være ett godt valg.

    Haugesund

    Haugesund har tatt 4 poeng til nå, etter hjemmeseier mot Sarpsborg 08 og uavgjort sist mot Brann. Som ifjor er altså Haugesund klart best på hjemmebane.

    Haugesund stilte i 3-3 kampen mot Brann med følgende mannskap:

    Kristiansen - Kråkmo, Nordberg, Skjerve, Babmerg - Sørensen, Bangura, Mæland, Andreassen - Sørum, Djurdjic.

    Her må vi spesielt passe på spissparet Djurdjic og Sørum som kan produsere masse ut av lite. Djurdjic er etter min mening en av de absolutt beste spillerne i Tippeligaen når han er i form, mens Sørum sist ble kalt Norges beste spiss av Rune Skarsfjord. Sørensen på høyrekanten kan også skape problemer for våres venstreback pga stor hurtighet, noe som er enda en god grunn til å bruke Ringstad i denne.

    Ifjor endte tilsvarende kamp 1-1 i en kamp Haugesund spillemessig hadde fortjent seieren.

    Jeg tror på en målrik kamp her, og tipper 4-2 til LSK. (Ujah*2, BBS og Nico)

    OBS: Kampstart 1600, så kom dere fort hjem fra hytta.
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9413

    #2
    Fri meg fra Karims forpulte pole-innlegg og dødballer. Slå hardt da mann!!!



    (banner bøffa fra vpn)

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Og for all del, la dette gjelde egne spillere også:




      HørruNosa: Du er en fantastisk fotballspiller, men din skuespillerkarriere er definitivt forbi. (Jeg må bare få sagt det. Syntes tendensene begynte å melde seg mot enga igjen.)
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • fkh måkå
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Sep 2007
        • 20

        #4
        1-1 som ifjor tipper jeg. Frykter han som har et navn synonymt med å lobbe.
        Cupfinalist 2007

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #5
          Opprinnelig skrevet av fkh måkå
          1-1 som ifjor tipper jeg. Frykter han som har et navn synonymt med å lobbe.
          Ironisk nok var det ingen lobb han serverte i Haugesund i fjor. Forstår godt at du er redd....
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Om 24 timer er kampen ferdigspilt - tråden har ikke oversteget fem poster enda. Er alle på ferie og off-line? Håper ikke aktiviteten her gjenspeiler antall tilskuere i morgen.

            Selv håper jeg på samme 11 starter i morgen som sist helg mot Søpla. Og at det tråkkes til fra første sekund.

            Kommentar

            • perrern80
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 603

              #7
              Er nok en del ferierende, men med fare for en tidligere nevnt jinxing av kamper kan man jo si at vi har prøvd no nytt
              Jeg og kompis tar ihvertfall med oss de eldste unga, og vis mr46 tar turen, slår vi i antall inlegg i denne tråden så langt

              Tipper 2-1
              Håper på 5-0
              Og BBS for hull på byllen.

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Opprinnelig skrevet av perrern80
                Jeg og kompis tar ihvertfall med oss de eldste unga, og vis mr46 tar turen, slår vi i antall inlegg i denne tråden så langt
                Jeg og fattern tar med oss jr. 3 mann. Mannsterkt fra bygdene

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av perrern80
                  Jeg og kompis tar ihvertfall med oss de eldste unga
                  Daniel skal spille kamp i Trondheim klokka 20.00 den kvelden. Kan fort bli dårlig tid....
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Daniel skal spille kamp i Trondheim klokka 20.00 den kvelden. Kan fort bli dårlig tid....
                    Hva gjør ikke en ekte kompis?

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Hva gjør ikke en ekte kompis?
                      He he får med seg en omgang, ihvertfall

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        #12
                        Ah... sivilisjasjon!

                        Tilbake fra fjellheimen, igjen tilknytta moderne informasjonskanaler og klar til kamp. Her har det imidlertid vært tørke ser jeg, kamptråden overtatt av mer eller mindre private syssler. Nåvel.

                        Detta blir første anledning til å vise at laget kan styre showet hjemme, jeg er spent og ikke akkurat overbevist om at alt er på stell. Her blir det antagelig lite rom så det stiller krav til presis samhandlig i høyt tempo. Jeg har et håp om at Ujah og Björn kan få det til her, begge har egenskapene som skal til. Jeg trur de er litt avhengige av at spillet går langs bakken.
                        Esset - Steinar - Frode - LKE
                        Knudzon - Gisle - Nosa - Ringen
                        BBS - Ujah

                        Espen ut, vi trenger neppe to defensive her. Må få midten igang offensivt samtidig med kantene, så Nosa inn.
                        Er også på kanten til å bytte plass på Esset og EK for å gi gutten mere plass å løpe på (dessuten er Esset god til å holde på ball), men det er antagelig å ta litt vel store sjanser.
                        Dersom LKE noengang skal få vist at han kan noe offensivt, må han ta det steget i denna kampen. Alt annet vil få meg til å miste trua på'n.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #13
                          Tipper Søgård spiller siden Bolly er skada

                          Logi
                          Esset - Steinar - Frode - LKE
                          Føniks - Gisle - Espen - Nosa
                          BBS - Ujah

                          Gjør LKE en ræva førsteomgang, kommer ringnen inn i 2.omgang.
                          Nicolay kommer inn for Føniks når han har løpt seg tom.
                          Deretter venter Berg med å bruke siste bytte, helt til det gjenstår 5-10min, og Ohi eller Mini-bukken kommer på.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #14
                            Om vi dominerer denne kampen og presser FKH til å ligge djupt så ser jeg gjerne at Ringen kommer inn veldig tidlig. I og for seg burde vel Ringstad starte, men skulle vi få et slikt scenario som jeg skisserer, så blir Ringstads styrker kontra Eriksens enda viktigere. En god venstrefot som kan pumpe ballen inn igjen etter at FKH klarerer er ganske effektivt, samtidig som han er veldig god med ball i beina og kan bidra til å holde ball i laget og kombinere fint fremover.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #15
                              Her må vi sette vår lit til den gode gamle dødballen. Skal vi også ta poeng hjemme må disse sitte. Vi har et lag som kan legge spillet sitt etter motstanderen, ikke omvendt. Ihvertfall er det slik Berg ser ut til å tenke. EK passer perfekt borte, dårlig hjemme. LKE er knapt tolerabel borte, ubrukelig hjemme, uten venstrefot som han er. Og slik kan man fortsette. FKH var elendige i havgapet, men er betydelig bedre på naturgress.

                              Frykter en ny uavgjort.

                              Kommentar

                              • Ladgi89
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Feb 2009
                                • 49

                                #16
                                La Eriksen hvile pliiiis
                                Last edited by Ladgi89; 25.04.2011, 11:35. Begrunnelse: stavefeil
                                Tut å bært

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #17
                                  FORZA, denne skal, må og bør vi vinne. Sørum vs Kippe er skummelt, sørum liker å kjøre rett gjennom på direkten. Noe av det kipper er dårligst på å demme opp for. spennende å se om vi kan utrette noe i dag, håper på nok en storseier.
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • Errevs
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Jun 2005
                                    • 200

                                    #18
                                    Eriksen er ubegripelig ræva, utrolig at han fortsatt får sjansen fra start...

                                    Kommentar

                                    • Vicarious
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 391

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Errevs
                                      Eriksen er ubegripelig ræva, utrolig at han fortsatt får sjansen fra start...
                                      Virker som han rett og slett har problemer med å slå innsidepasninger. Hva er det Berg ser i han egentlig??

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #20
                                        JAAA FOR FAEN!!
                                        BB!!!! på tide gutten!
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        Working...