Lillestrøm - FK Haugesund mandag 25.4 kl.1600

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #41
    Jeg syns Nosa blir litt borte utpå kanten i en kamp hvor vi dominerer og har spillet. Tror vi hadde hatt mer nytte av hans kreativitet sentralt på midten idag.

    Kommentar

    • tad
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Oct 2007
      • 27

      #42
      Utrolig moro at Sigurdarson endelig fikk hull på byllen, og nesten like gøy å se hvor glade lagkameratene hans var på hans vegne!
      Virker som stemningen i troppen er god nå.

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #43
        Opprinnelig skrevet av Serbern
        Jeg syns Nosa blir litt borte utpå kanten i en kamp hvor vi dominerer og har spillet. Tror vi hadde hatt mer nytte av hans kreativitet sentralt på midten idag.
        Mulig, men stefan og espen jobber fantastisk bra på midten og det ser faktisk ut som nosa trives på kanten. Føler ikke han ble borte på noen som helst måte idag.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5099

          #44
          Opprinnelig skrevet av Serbern
          Jeg syns Nosa blir litt borte utpå kanten i en kamp hvor vi dominerer og har spillet. Tror vi hadde hatt mer nytte av hans kreativitet sentralt på midten idag.
          Ja, morna! To mål, og sentral i angrepspillet ved flere av scoringene. Ble litt borte som du sier.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #45
            Opprinnelig skrevet av andersmm
            Solid kamp. Brann-kampen begynner å fremstå som et arbeidsuhell...
            Desto mer irriterende...
            Knurr...

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #46
              Kanskje mer irriterende at kampene mot enga og rbk ikke ble punktert, i begge kampene var det store muligheter til å øke ledelsen med både 2 og 3 mål. Burde helt klart hatt 4 seire etter årets 5 første kamper, men i forhold til forventningene så ligger man fortsatt forran skjema.. Håper dette holder seg ut sesongen!

              Kommentar

              • aguado
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 448

                #47
                Opprinnelig skrevet av tad
                Utrolig moro at Sigurdarson endelig fikk hull på byllen, og nesten like gøy å se hvor glade lagkameratene hans var på hans vegne!
                Virker som stemningen i troppen er god nå.
                Måtte ta hull på en byll en gang. Faen til stank.

                Kommentar

                • Robiwan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 603

                  #48
                  Herlig kamp. Kommer til å bli morsomt å følge fugla i år, hvertfall frem til overgangsvinduet åpnet. Se forresten video av to av måla fra Kanarifeltet her: http://frkreyes.blogg.no/1303755967_...aller_nok.html
                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                  Kommentar

                  • tonkro
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 349

                    #49
                    Kræsj på forumet idag? Har prøvd å komme inn i hele ettermiddag/kveld,men har ikke lykkes før nå... Anyways....

                    Sykt herlig kamp! Mye slurv,men man kan nesten ikke klage når man vinner 5-0.... Veldig glad på Bjørn sine vegne, det var virkelig fortjent. Også moro at Nosa scoret to! Herre,så kald han er i avslutningene! Forventet at han skulle skyte rett på keeper - men neida! Det er godt å være fugla-supporter idag

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #50
                      Fantastisk fotballkamp. Til tross for to goaler synes jeg likevel Nosa gjør en relativt svak kamp på kanten. Erling, Björn, Ujah, Gislason og Espen er ekstremt gode.

                      Dagens øyeblikk er utvilsomt Steinar Pedersen som får et skudd midt i kronjuvelene, holder seg på beina og får kastet seg fram i blokka på 1-0(?). Ekstremt maskulint gjort, Steinar!
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Xavi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 1275

                        #51
                        Var på stadion med så kampen igjen på Sumo for å høre reaksjonene til kommentatorne osv. De nevte enten der eller på fotballkveld med det at Nosa trekker inn å går for skudd mens høyrekanten paller på med flotte innlegg. Med dette har vi to måter å angripe på som gir oss en fin mulighet å variere angrepene, som forsåvidt ser ut til å funke veldig bra. Nosa kan også fort finne på å gå utover å gå for innlegg eller langst bakken inn i boksen.
                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          Fantastisk fotballkamp. Til tross for to goaler synes jeg likevel Nosa gjør en relativt svak kamp på kanten. Erling, Björn, Ujah, Gislason og Espen er ekstremt gode.

                          Dagens øyeblikk er utvilsomt Steinar Pedersen som får et skudd midt i kronjuvelene, holder seg på beina og får kastet seg fram i blokka på 1-0(?). Ekstremt maskulint gjort, Steinar!
                          Noen blir aldri fornøyd. Virker som om laget kan ha funnet en oppskrift nå, det virker som om Nosa kommer mer til sin rett på kanten. Det eneste jeg ønsker er en enda mer aggresiv Nosa med ball. Vi fikk kampen inn i vårt mønster, og når vi får det så er vi ustoppelige.

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #53
                            Fryktet det verste før denne kampen, jaggu ble jeg satt på plass. Logi hadde flere gode redninger, og bortsett fra noen latterlige klareringer (går det an å bli mer èn-beint enn Karim!?) så var det 0 og si på forsvaret idag. Nosa gjorde endelig en ordentlig god jobb defensivt, samtidig som LKE spilte solid. Hadde Sørum i det hele tatt ballen bak forsvarslinja vår?

                            Som nevnt, så er midtbanen vår nærmest perfekt. Søgård og Gislason er maskiner på midten der - makan til arbeidsmoral. Erling blir bare bedre og bedre for hver kamp som går, og endelig gjorde han en jævlig bra figur på hjemmebane. Nosa gjorde seg ikke bort på kanten, men han må prøve å oppføre seg som en kant når LKE kommer fossende fremover med ballen, istedenfor og bare stå å vente på ballen og ødelegge en fin angrepsmulighet.

                            BBS er etter min mening et mye større talent enn Ujah. Herregud, mer komplett spiss skal man lete lenge etter. Får håpe han scorer jevnt og trutt nå, og ikke får en ny tørke. Ujah er ikke så veldig sentral i gårsdagens match, mye latskap som gjør at han flere ganger er unødvendig i offside - allikevel putter han to!

                            Ruben hadde et herlig innhopp, verdig erstatter hvis Søgård eller Gislason skal bli skadet. Må si jeg synes det er rart at Nico ikke blir byttet inn i løpet av kampen.

                            OT: Håper alle har hatt en finfin påske - nye forumet er smooth!
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #54
                              Enig med taleren over angående Ruben. Fy faen så göy det er å se ham spille. Han fikk ikke mange minuttene i går, men han går rett inn og raider over halve banen som om det var en hvilken som helst juniorkamp. Ingen problem med å riste av seg seniorspillere og holde kontroll på ballen på små flater. Jeg synes han lager show hver eneste gang han får innhopp, og ser ham gjerne i lengre innhopp i när framtid. Jeg har gremma meg over mangelen på sentrale midtbanespillere fra yngre rekker, men Ruben er jo et megatalent i denne posisjonen. Brutal fysikk og en fantastisk selvtillit med ball. Ståle-materiale.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Det meste har blitt sagt tidligere i tråden om strålende angrep, god midtbane, god kamp av forsvar og keeper. Ønsker å berømme Berg litt også - en mann jeg helt hadde mista trua på før sesongstarten. Den har han vunnet tilbake for å si det enkelt... Synes også han gjør en annen ting veldig bra i dag - Ohi, Stian og Ruben slipper til. Viktig at dem matches når man så til de grader eier kampen og dem kan spille i et lag med tro på seg selv og egne prestasjoner og der til motstander med nedbrutt tro på egne prestasjoner.

                                Ruben kommer til å bli god, det er jeg sikker på. Herlig raid fremover hvor han viser god fysikk og herlig teknikk. De to andre som kom inn, er også gode spillere - det vet vi fra før.

                                Også lurer jeg litt på hva BennyLem skal klage på i dag?

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2784

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Også lurer jeg litt på hva BennyLem skal klage på i dag?
                                  Etter storseieren mot Stabæk forsvant Benny i en drøy uke, så jeg tror ikke du skal vente så veldig mye fra den kanten før det butter i mot igjen.

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    #57
                                    Ujah er kongen, men selv konger må lære seg en del enkle ting. i Fotball er det noe som heter OFFSIDE! ikke bare denne kampemn, men i de fleste kampene løper Ujah i offside , eller er for treg med å komme ut av offside. dette er en barnesykdom som bør være lett å kurere, han må skjærpe seg der! begynne å "bue" løpene eller holde litt igjen, helst bue løpet for å oppnå fart før han setter innover.
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #58
                                      Enig med Rovfugl - det er noe av det aller værste jeg ser når spisser "dasser" tilbake og setter seg selv i offside. Stuttkjukken Iversen kler det, Ujah er alt for smart og atletisk til det - bedre seg veldig i andre omgang om jeg ikke tar feil?

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #59
                                        Eneste jeg har og klage på i dag, er hvor horribel Karim er i forsvar. Han blir rævkjørt mot bedre motstandere. Her har vi ett skikkelig problem.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3500

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          Eneste jeg har og klage på i dag, er hvor horribel Karim er i forsvar. Han blir rævkjørt mot bedre motstandere. Her har vi ett skikkelig problem.
                                          Men, han er Tippeligaens beste offensive back etter Mikael Lustig.

                                          Kommentar

                                          Working...