Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mister minst tre LSK-kamper LILLESTRØM: Björn Bergmann Sigurdarson ble tirsdag ettermiddag tatt ut til den islandske troppen til U21-EM i Danmark.
20-åringen er den yngste utespilleren i troppen til sagafolket. Selv var LSK-spissen langt fra sikker på å bli tatt ut og nervene ble ikke mindre da han fikk se lista over troppen.
– Navnet mitt sto nederst på lista, så jeg måtte scrolle litt før jeg fant meg selv. Jeg var langt fra sikker på å bli tatt ut og er veldig glad nå, sier islendingen til rb.no.
Sigurdarson mister seriekampene mot Odd Grenland (h), Tromsø (b) og Strømsgodset (h).
Går islendingene videre fra gruppespillet kan også cupkampen mot Rosenborg (b) og serieoppgjøret mot Aalesund (b) ryke.
– Jeg håper jeg får noen minutter i EM, men konkurransen om den ene spissplassen er veldig hard. Laget spiller nemlig en 4-3-3-formasjon, sier Sigurdarson.
Kommentar