Martinsen er en söplemann. Usportslig
Plankene - LSK Fredag 6.Mai kl 19
Collapse
X
-
Fair play?? Sånt skulle vært belønnet med mål i mot. Solskjær gjorde det mot Newcastle i sin tid og fikk 2 ukelønn i bot av egen klubb...Kommentar
-
-
glad jeg ikke er på stadion nå, for nå gikk rullgardinen ned og dama unnskylder oppførselen min ovenfor høneflokken som er på besøkKommentar
-
FFK må være Norges minst fair spillende lag. Hagler jo med filminger og andre usportsligheter. Verste jeg har sett.Kommentar
-
I utgangspunktet ville jeg vert fornøyd med et poeng, men her var det FFk som vant et poeng på å klippe ned Sigurdarsson. Martinsen er sikkert helt i Fredrikstad nå, men fy faen ... Skuffa nå.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Kommentar
-
To tapte poeng, kjempeskuffende mot laget med TLs mest gjennomførte fallesyke! Logi klarer å spre usikkerhet i en kamp han egentlig har null å sette fingra i, helt fantastisk! Nosa dasser altfor mye, sett fart da for faen!! Og spill ballen når medspillere kan spasere den inn i åpent mål! Tre uavgjort på seks kamper, begynner å ligne en ny sesong i ingenmannsland.Kommentar
-
FFK har ikke forandret seg en dritt siden vi så dem sist i Tippeligaen. Makan til filming, holding og skittent spill skal man se lenge etter. Øvrebø ga forøvrig en gavepakke til VIF ved å vise ut Martinsen. Nå er både Horn og Martinsen ute mot dem.Kommentar
-
Sikkert men da ville jeg heller tapt det jævla ene usle poenget. Vil alltid bli husket som juksemaker. 1 gult og 1 rødt bør gi noen matcherKommentar
-
Hadde det vært den eneste gangen de felte taktisk... Legger jo ned Nosa taktisk i situasjonen rett før. Har tydeligvis skjønt at LSK ikke kan putte på dødballer rett utenfor 16. På tide at Nosa eller Bergmann settes til å terpe frispark utenfor 16meteren, eventuelt Ujah. Kippe og Essediri sløser alt for mange slike muligheter. Savner Koren.Kommentar
-
-
Skuffa, men vi får med bortepoeng på en ræva dag.
Tarik.... Du har mistet min respekt. Blitt en plankehore du også. Så lett skal du ikke falle!!
Martinsen... fy faen så usportslig, men du gjorde jobben din.Kommentar
-
Ujah scora og vi unngikk tap.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar