Plankene - LSK Fredag 6.Mai kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Nok en gang viser ffk hvorfor de er et av norges største møkkalag. filmer over en lav sko og feller bjørn aleine med keeper. han bør få 5 kamper for den for å ødelegge det målet. jævla møkkalag
    er du gal, det er ikke LSK som skal få karantene nå, det er et annet lag, da må du da skjønne at det røde kortet sikkert trekkes tilbake og han for ikke karantene i det hele tatt. hadde det vært LSk hadde han fått karantene resten av sesongen!
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      Opprinnelig skrevet av xeR
      Kred til Tom Freddy Aune for å kalle LSK sitt mål for en tabbe av Lasse Staw fremfor å påstå at det var angrep på keeper.
      Helt riktig!

      Er drittlei den beskyttelsen keepere har i feltet når de selv driter seg ut. På tide å kalle en tabbe for en tabbe og la slike mål bli tellende.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        I dag synes jeg vi bare kan skylde på oss selv. Vi har mange overgangsmuligheter de første 60 minuttene, men tar altfor ofte en touch for mye. Synd ikke Nosa spiller på BBS istedenfor å skyte på sin sjanse, den hadde han fått av Bjørn i motsatt tilfelle. Synes også vi burde gjort noen bytter siste 20 minuttene, spesielt Erling så sliten ut mot slutten. Vidar Martinsen gjør det alle ville gjort i samme situasjon, og redder ett poeng for FFK.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Hva var det Henning sa om Max og TV Norge etter kampen?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            Tarik som jeg en gang likte, fyren er ei FITTE av dimensjoner slik han holder på i dag, måtte han få flatlus, skabb, herpes og alt mulig annen slags dritt. FOR en forandring fra da han var hos oss til slik han er nå!
            jævla drittsekkspiller
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Nok en gang får vi smake hva bytter kan gjøre i en kamp. Vi foretar ingenting før vi må, den såkalte konkurransen om plassene er bare pisspreik Berg med fordel kan legge av seg.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                På tide å legge frustrasjonen til side. Vi viser oss som et bedre lag enn fredrikstad, som ikke er dårlige. Vi tar med oss poeng på bortebane. Vi mangler litt bredde i stallen, og i dag mangler vi litt marginer, men dette ser bra ut for resten av sesongen.

                Håper Gislason er tilbake til neste kamp. Ruben gjør mye bra, men forsvinner for mye ut av kampen og gjør noen juniorfeil. Søgård er stor i denne kampen.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4563

                  Forbanna irriterende den taklingen til Martinsen ja, men jeg ergrer meg mest over eget spill idag. Andre omgang var jo vanvittig patetisk. FFK spilte ball i hatt med oss, uten å komme til så store sjanser forøvrig, men det finnes ikke noe mer irriterende enn et totalt manglende pasningsspill + passivitet i gjenvinningsfasen og på andreballer. All ære til Gabrielsen for at han tar i et tak når Gislason måtte gå, men vi mista nok veldig mye av stabiliteten på midten når sistnevnte forsvant.

                  FFK tar forøvrig et tigersprang opp på hatlagslista mi! fy faen for en gjeng kyniske filmehorer dem er. Hva faen skjedde, Tarik? Litt pepper til Berg for å ikke gjøre flere bytter, men gjøre det godt igjen og får en trillebår med kudos for å slakte Plankene i intervjuet etter kampen.

                  Summa sumarum:
                  Frustrerende drittkamp

                  Kommentar

                  • Stan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1082

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    På tide å legge frustrasjonen til side. Vi viser oss som et bedre lag enn fredrikstad, som ikke er dårlige. Vi tar med oss poeng på bortebane. Vi mangler litt bredde i stallen, og i dag mangler vi litt marginer, men dette ser bra ut for resten av sesongen.

                    Håper Gislason er tilbake til neste kamp. Ruben gjør mye bra, men forsvinner for mye ut av kampen og gjør noen juniorfeil. Søgård er stor i denne kampen.
                    Jeg synes ikke Ruben spiller seg helt bort. Han vinner mye hodedueller på midten og har mange defensive involveringer. Ser man bort ifra at at kunne fullført løpet med Mads Hansen i forkant av FFK-målet, syns jeg ellers han gjør en bra kamp.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Jeg holdt på å skrive at jeg aldri har sett maken til usportslighet, men vi har jo faktisk spilt mot FFK før. Fy faen for et møkkalag. Trodde virkelig de hadde lært, men Horn står jo tross alt og skryter av Martinsen etter kampen. Helt tydelig at dette er slik man opererer i Fredrikstad. Motbydelig. Pell dere tilbake til andre div.

                      Jævlig skuffa over deg, Tarik. Trodde faktisk bedre.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        Synes alt i alt vi gjør en bra kamp på bortebane mot et lag som kommer til å ta mye poeng hjemme. 1 omgang er det høy klasse over. I andre blir vi presset litt tilbake og filminga til ffk er helt i spansk klasse. Dette har de holdt på
                        med helt siden de rykka opp sist. Sjelden har jeg vært så enig med Henning som etter denne kampen.Det eneste jeg reagerer på er at han maser om siste situasjonen. Det røde kortet tar alle lag. Vi senest mot KIL i fjor. Rygginga i forsvar må nå avsluttes. Nesten alle baklengsmål har kommet på samme måte. At MAX stiller spm.m målet vårt er bare en måte å prøve å ligne på tv 2 (Bergen)

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2936

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Hadde det vært den eneste gangen de felte taktisk... Legger jo ned Nosa taktisk i situasjonen rett før. Har tydeligvis skjønt at LSK ikke kan putte på dødballer rett utenfor 16. På tide at Nosa eller Bergmann settes til å terpe frispark utenfor 16meteren, eventuelt Ujah. Kippe og Essediri sløser alt for mange slike muligheter. Savner Koren.
                          Enig med deg. Kippe går bare på kraft, må ha flaks skal den gå inn. Essediri er rett og slett for dårlig på frispark. Mannen har ikke krutt i skoa. Lomper den over muren hver gang, det samme gjelder andre dødballer. Det ene frisparket hans i god posisjon fikk meg til å le faktisk. Når han skulle legge inn. En god frisparkskytter hadde svingt den inn med kraft, men ikke han. Utallige ganger har Essediri lompa ballen over i god posisjon, en gang gikk den i mål og det var keepertabbe. Henning, du må da se at du må bytte snart?

                          Savner Koren jeg og men ikke pågrunn av frisparkene hans. Skårte han noen gang på det? Jeg kan ikke huske det hvertfall
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Hva var det Henning sa om Max og TV Norge etter kampen?
                            Snakket om at LSK, tippeligaen og Max var opptatt av fair play med spark til Fredrikstad. Synd det ikke ble nevnt alle gangene nosa regelrett ble tuppa ned

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              Ingen stor kamp av oss i dag. FFK (Fallende Frøkners Kølleløse-klubb) hadde gjort jobben sin i forkant, og demmet opp for angrepet vårt som best de kunne, når de ikke var opptatt av å demonstrere fallesyken. Uansett så kan vi her i denne kampen kun skylde på oss selv. Følgende hadde ihvertfall en mildt sagt ræva dag på jobb:
                              • Karim. Hva skjer med å stadig rygge for så å slenge henda på ryggen(!) når FFK scorer målet sitt? Frisparkene var en like stor skandale, Karim - du kan så jævla mye bedre enn dette tullet her! Lomper hører sammen med wiener-pølser og rekesalat, og den kombinasjonen gir jævla sjeldent mål, selv om det er aldri så digg.
                              • Logi. Altså, eh hæh, hva er det fyren brått finner på som bakerste mann? Kan noen sjekke innholdet i drikkeflaska til vår keeper?
                              • Nok en gang LKE. FFK hadde gjort jobben sin i forkant også her, og skapte veldig mye på sin høyreside. Merkelig.
                              • Nosa. Han er en jævla god fotballspiller, han vet det selv, og skal vise det hver gang han har ballen. Passning Nosa, passning! Var sliten og fjasete på slutten og burde lett vært bytta ut.
                              • Hva skjedde forresten med dressen til Berg? Boblejakka i dag så ut som en nyfarga utgave av det Filla hadde på seg i Døden på Oslo S.

                              Enkelte virkelige lysglimt var det også i denne kampen:
                              • Gabrielsen, en herlig spiller med en herlig innstilling! Opphentinga rett etter at han kom innpå, der løp han seg rett inn i mitt hjerte! Rett nok var det noe rusk underveis, men sett ut fra hva langt mer rutinerte medspillere presterer å finne på, så må jeg si meg meget godt fornøyd. Ja takk og jeg vil se mer av denne karen!
                              • Dommern. Han skal faktisk, med unntak av fallesyken til FFK, ha honnør for en god kamp. Utrolig nok.
                              • Frode Kippe. Mannemann.
                              • Ujah. Du er deilig. DEILIG! Og dessverre alt for god for Tippeligaen.

                              Til Henning: tanken bak at vi tar med oss folk ikledd fotballdrakt og sko som sitter i nærheten av deg i busskuret, er at disse folka skal kunne erstatte noen av de som befinner seg på banen, dersom det viser seg at noen av de på banen blir jævla sliten eller rett og slett har en dårlig dag på jobb. Sånn bare til orientering.
                              Last edited by holmiz; 06.05.2011, 21:01. Begrunnelse: Det manglet noen ord i setning nr 2.
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                Kan ikke bli sint på Martinsen, hadde forventet enhver LSK spiller å gjøre det samme så sent i kampen.

                                Elles følte jeg at marginene var litt imot oss idag, veldig nære mange ganger som Henning sa etter kampen. Mangla bare det lille på slutten av angrepene.

                                (Vi har vel aldri vunnet på nye FFK stadion? Uten å sjekke mener jeg at vi har tapt alle kampene til nå, isåfal er det hvertfall en forbedring.)
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Savner Koren jeg og men ikke pågrunn av frisparkene hans. Skårte han noen gang på det? Jeg kan ikke huske det hvertfall
                                  Husker ikke hvor mange frispark han putta på, eller om det var mange eller få. Men han putta på frispark, bl.a. mot Djurgården i RL. Rett utenfor 16 meteren og stor mur som hindrer sikten skal være en stor sjanse. Med Kippe og Essediri er corner en mye større sjanse.

                                  Kommentar

                                  • brisbane-kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2006
                                    • 595

                                    Enig med den grusomme. FFK har en fantastisk evne til å gjøre deilige spillere udelikate og til de grader usportslige. Fatter ikke hvor dritt Tarik har blitt. Makan til dritt. Trodde han hadde litt dignity, men han legger seg som en hore hver gang han har sjansen - og det mot klubben som ga han spillegleden tilbake etter for ett år siden. Skam deg gutt.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1260

                                      Synes Gabrielsen gjør en bra kamp, men jeg tror at vi hadde vunnet dette med Gislason på banen. Uansett er 1 poeng på bortebane helt greit.
                                      Piiroja har dessuten gjort en utmerket jobb i å lære opp erstatterene sine med fin fin fairplay fotball.

                                      Kommentar

                                      • Laksen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 287

                                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                        Enig med deg. Kippe går bare på kraft, må ha flaks skal den gå inn. Essediri er rett og slett for dårlig på frispark. Mannen har ikke krutt i skoa. Lomper den over muren hver gang, det samme gjelder andre dødballer. Det ene frisparket hans i god posisjon fikk meg til å le faktisk. Når han skulle legge inn. En god frisparkskytter hadde svingt den inn med kraft, men ikke han. Utallige ganger har Essediri lompa ballen over i god posisjon, en gang gikk den i mål og det var keepertabbe. Henning, du må da se at du må bytte snart?
                                        Jeg hadde nok heller sett Essediri prøvd en lompe fremfor at Kippe skulle brenne i vei det siste frisparket med nærmere tjue stykker i muren. Men klart, det er et realt valg mellom to onder.
                                        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                                        Kommentar

                                        • Oddis
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 2744

                                          Etter å ha sett denne kampen bekreftes det egentlig alt det jeg har ment om FFK. Fy faen for et drittlag.
                                          Og når det kommer til Tarik: Håper jeg aldri, ALDRI ser han i en Lillestrøm-drakt igjen.
                                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                          Kommentar

                                          Working...