Er det noen som vet når de andre rundene i cupen spilles? Datoer gjerne. Greit å vite når man skal legge opp sommeren
2. runde cup: Gjøvik FF - Lillestrøm 11. mai
Collapse
X
-
-
Artig lesning, en som virkelig ikke liker Lillestrøm ser det ut som.
Et sitat så man ser hva man kan forvente :Ser vi bort i fra cupgullet til Lillestrøm i 2007, hvor de møtte askeladden Haugesund i finalen, og hvor de jukset seg til denne finalen gjennom Arild Sundgot sin hands i semifinalen mot StabækSyvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Jepp.
Fra en annen artikkel han har skrevet om Hvem skal man holde med?:
Se for deg serieåpningen hjemme mot Lillestrøm søndag den 20.mars 2016 på vår nye arena på Vardalplassen. Alle 12500 setene er utsolgt og hele byen er klar for den første toppseriekampen på Gjøvik siden 1963. Hvor befinner du som har "holdt med" Lillestrøm i alle år? Er du sammen med Foreninga, eller står du i bortesvingen sammen med Kanarifansen?
Eller hvor befinner vi Vålerengagutta oss lørdag den 20.august samme år når vi tar imot Vålerenga i kvartfinalen i cupen. Er vi sammen med Foreninga, eller står vi i bortesvingen sammen med Klanen?Kommentar
-
Jaran har skrevet den første saken her (intervjuet med Morten som jeg la inn), men som dere ser er det ikke han som har skrevet de to siste sakene det linkes til her....Kommentar
-
Jepp.
Fra en annen artikkel han har skrevet om Hvem skal man holde med?:
Se for deg serieåpningen hjemme mot Lillestrøm søndag den 20.mars 2016 på vår nye arena på Vardalplassen. Alle 12500 setene er utsolgt og hele byen er klar for den første toppseriekampen på Gjøvik siden 1963. Hvor befinner du som har "holdt med" Lillestrøm i alle år? Er du sammen med Foreninga, eller står du i bortesvingen sammen med Kanarifansen?
[/I]Kommentar
-
Får ikke all verdens inntrykk av denne Bent. Litt stusslinstugun, som kona sier. Endelig får han muligheten til å lufte VIF-skjerfet sitt på Gjøvik stadion, og så renner det helt over for ham. Dette var trist lesning.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Håper dere kommer mye folk, med det været som er nå er det vel rom for å møtes både før og etter matchen. Totos er en grei "fotball"pub, det er kanskje også åpnet på Chaplin. Bussparkering vil jeg anbefale ved FASTLAND eller evt TENNISHALLEN (2-300 m fra Stadion). Talas!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Når det gjelder ripoff sanger så kunne det vært artig med en presisering på hvilke sanger du mener.
Vi er en 3. div klubb for pokker, la oss få skinne litt og være breiale. LSK har også rotet rundt nede i bedriftsfotball land en gang i tiden. For oss er LSK kampen gull verdt både økonomisk og et løft for klubben ift å vise oss frem for Gjøvik!Kommentar
-
Mens vi har deg her Jaran, må jeg bare få presisere at det var vel ikke akkurat "hand of the Legend" som avgjorde cup semifinalen mot stabæk i 07. Ledet og kjørte den kampen ganske ettertrykkelig, før Sundgot vinket med seg ballen, og satte spikeren i en ned gravd kiste.
Og litt ON topic: jeg tar turen til Gjøvik, syns disse tidelige kampen er ordenlig morsome.
Og se hvilket engasjement og dugnadsånd som legges grunne når elitelag kommer på besøk, og det i tilegg er noe og spille om. Ja, til folkefest på Gjøvik.Last edited by perrern80; 09.05.2011, 14:57.Kommentar
-
Mens vi har deg her Jaran, må jeg bare få presisere at det var vel ikke akkurat "hand of the Legend" som avgjorde cup semifinalen mot stabæk i 07. Ledet og kjørte den kampen ganske ettertrykkelig, før Sundgot vinket med seg ballen, og satte spikeren i en ned gravd kiste.
Og litt ON topic: jeg tar turen til Gjøvik, syns disse tidelige kampen er ordenlig morsome.
Og se hvilket engasjement og dugnadsånd som legges grunne når elitelag kommer på besøk, og det i tilegg er noe og spille om. Ja, til folkefest på Gjøvik.
Ta med penger til pølse og vaffel!Kommentar
-
De to første rundene av cupen er virkelig en fest for lagene i de lavere divisjone. Alle som har holdt med et lag i de lavere divisjonene som har møtt TL lag i første eller andre runde, vet hvor stort det er - virkelig en fest! Dessverre mange år siden mitt lokale lag var i første runde i cupen, men jeg husker Vålerenga var her på siste halvdel av 80-tallet. Full fest!
Lykke til Gjøvik FF, men selvsagt håper jeg LSK vinner.Kommentar
-
Jeg er sikkert litt blond, men nå har jeg vært inne på hjemmesiden til Gjøvik, og finner ikke noe adr til banen dems. er det noen som vet adr, jeg kjører selv oppover, og det er greit å finne fremKommentar
Kommentar