2. runde cup: Gjøvik FF - Lillestrøm 11. mai

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2994

Er det noen som vet når de andre rundene i cupen spilles? Datoer gjerne. Greit å vite når man skal legge opp sommeren
    I år så tar vi alt

Kommentar

• Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

Kommentar

• Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

Artig lesning, en som virkelig ikke liker Lillestrøm ser det ut som.
        Et sitat så man ser hva man kan forvente :
        Ser vi bort i fra cupgullet til Lillestrøm i 2007, hvor de møtte askeladden Haugesund i finalen, og hvor de jukset seg til denne finalen gjennom Arild Sundgot sin hands i semifinalen mot Stabæk
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2509

Opprinnelig skrevet av Xavi
          en som virkelig ikke liker Lillestrøm ser det ut som.
          Jepp.

Fra en annen artikkel han har skrevet om Hvem skal man holde med?:

Se for deg serieåpningen hjemme mot Lillestrøm søndag den 20.mars 2016 på vår nye arena på Vardalplassen. Alle 12500 setene er utsolgt og hele byen er klar for den første toppseriekampen på Gjøvik siden 1963. Hvor befinner du som har "holdt med" Lillestrøm i alle år? Er du sammen med Foreninga, eller står du i bortesvingen sammen med Kanarifansen?

Eller hvor befinner vi Vålerengagutta oss lørdag den 20.august samme år når vi tar imot Vålerenga i kvartfinalen i cupen. Er vi sammen med Foreninga, eller står vi i bortesvingen sammen med Klanen?

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7134

Ja, denne Jaran er visst VIF-supporter. Antar det er han som står bak hjemmefansens knippe med VIF-ripoff-sanger også.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Eriksve
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 885

Opprinnelig skrevet av trigz
              Ja, denne Jaran er visst VIF-supporter. Antar det er han som står bak hjemmefansens knippe med VIF-ripoff-sanger også.
              Jaran har skrevet den første saken her (intervjuet med Morten som jeg la inn), men som dere ser er det ikke han som har skrevet de to siste sakene det linkes til her....

Kommentar

• norskpoker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 399

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Jepp.

Fra en annen artikkel han har skrevet om Hvem skal man holde med?:

Se for deg serieåpningen hjemme mot Lillestrøm søndag den 20.mars 2016 på vår nye arena på Vardalplassen. Alle 12500 setene er utsolgt og hele byen er klar for den første toppseriekampen på Gjøvik siden 1963. Hvor befinner du som har "holdt med" Lillestrøm i alle år? Er du sammen med Foreninga, eller står du i bortesvingen sammen med Kanarifansen?
                [/I]
                Hele Norge vet i det minste at fugla alltid kommer til å spille i toppdivisisjonen!

Kommentar

• mats
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 621

Redd vår sentrale midtbane kommer til å bli tynn utover med Gislason og bolly ute! Mye kamper! håper ruben spiller mot Gjøvik sammen med espen, så blir Nosa trukket inn på sentral mot Molde!

Kommentar

• trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7134

Opprinnelig skrevet av Eriksve
                    Jaran har skrevet den første saken her (intervjuet med Morten som jeg la inn), men som dere ser er det ikke han som har skrevet de to siste sakene det linkes til her....
                    Får ikke all verdens inntrykk av denne Bent. Litt stusslinstugun, som kona sier. Endelig får han muligheten til å lufte VIF-skjerfet sitt på Gjøvik stadion, og så renner det helt over for ham. Dette var trist lesning.

Kommentar

• och
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • May 2011
                      • 1

Håper dere kommer mye folk, med det været som er nå er det vel rom for å møtes både før og etter matchen. Totos er en grei "fotball"pub, det er kanskje også åpnet på Chaplin. Bussparkering vil jeg anbefale ved FASTLAND eller evt TENNISHALLEN (2-300 m fra Stadion). Talas!

Kommentar

• trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7134

Og til de som kjører bil, kom tidlig. Det er trangt om plassen rundt Gjøvik stadion.

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Og til de som kjører bil, kom tidlig. Det er trangt om plassen rundt Gjøvik stadion.
                          Tidenes selvimotsigelse at det skal være trangt på Gjøvik...
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7134

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Tidenes selvimotsigelse at det skal være trangt på Gjøvik...
                            Ja, hva skal jeg si? Du kan selvsagt gå ut fra at jeg bare skrøner, men...

Kommentar

• JaranP
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • May 2011
                              • 3

En ære å bli nevnt på forumet deres men liker ikke helt linken mot VIF. Jeg er definitivt ikke Vålenga supporter.
                              Når det gjelder ripoff sanger så kunne det vært artig med en presisering på hvilke sanger du mener.

Vi er en 3. div klubb for pokker, la oss få skinne litt og være breiale. LSK har også rotet rundt nede i bedriftsfotball land en gang i tiden. For oss er LSK kampen gull verdt både økonomisk og et løft for klubben ift å vise oss frem for Gjøvik!

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7134

Sorry Jaran, my bad. Skjønner at du ikke vil ha DET stempelet! :-)

Kommentar

• perrern80
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 603

Mens vi har deg her Jaran, må jeg bare få presisere at det var vel ikke akkurat "hand of the Legend" som avgjorde cup semifinalen mot stabæk i 07. Ledet og kjørte den kampen ganske ettertrykkelig, før Sundgot vinket med seg ballen, og satte spikeren i en ned gravd kiste.

Og litt ON topic: jeg tar turen til Gjøvik, syns disse tidelige kampen er ordenlig morsome.
                                  Og se hvilket engasjement og dugnadsånd som legges grunne når elitelag kommer på besøk, og det i tilegg er noe og spille om. Ja, til folkefest på Gjøvik.
                                  Last edited by perrern80; 09.05.2011, 14:57.

Kommentar

• JaranP
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • May 2011
                                    • 3

Opprinnelig skrevet av perrern80
                                    Mens vi har deg her Jaran, må jeg bare få presisere at det var vel ikke akkurat "hand of the Legend" som avgjorde cup semifinalen mot stabæk i 07. Ledet og kjørte den kampen ganske ettertrykkelig, før Sundgot vinket med seg ballen, og satte spikeren i en ned gravd kiste.

Og litt ON topic: jeg tar turen til Gjøvik, syns disse tidelige kampen er ordenlig morsome.
                                    Og se hvilket engasjement og dugnadsånd som legges grunne når elitelag kommer på besøk, og det i tilegg er noe og spille om. Ja, til folkefest på Gjøvik.
                                    Velkommen til Gjøvik!
                                    Ta med penger til pølse og vaffel!

Kommentar

• *46*

De to første rundene av cupen er virkelig en fest for lagene i de lavere divisjone. Alle som har holdt med et lag i de lavere divisjonene som har møtt TL lag i første eller andre runde, vet hvor stort det er - virkelig en fest! Dessverre mange år siden mitt lokale lag var i første runde i cupen, men jeg husker Vålerenga var her på siste halvdel av 80-tallet. Full fest!

Lykke til Gjøvik FF, men selvsagt håper jeg LSK vinner.

Kommentar

• lega66
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2006
                                        • 57

Jeg er sikkert litt blond, men nå har jeg vært inne på hjemmesiden til Gjøvik, og finner ikke noe adr til banen dems. er det noen som vet adr, jeg kjører selv oppover, og det er greit å finne frem
                                        http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2994

Hva er billettprisen til denne kampen?
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...