Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ville bare nevnet at http://www.lsk.no har noen flotte bakgrunnsbilder, og skjermsparerer hvis dere ikke har fått det med dere.
Jeg har seff bildet av oss som bakgrunnn nå!
Skjermspareren i 3d anbefaler jeg ikke. Den har en veldig rar/kvalmendes effekt hehe.
Men så at det ene bakgrunnsbildet hadde feil navn.
Stod Mato Grubisic,men er vel bilde av Sasa Radulovic.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Fint tiltak det der....håper det kommer noen større bilder etterhvert....alle bakgrunnene er jo i miniatyr-oppløsningen 1024x768.....er jo den nest laveste oppløsninga jeg kan ha på skjermen min....
...men jeg får vel fyre opp Photoshop, og mekke litt på dem.....
Ser ut til at Mato er byttet ut med Sasa. Ser ut til at noen oppdaget feilen.
Det er ikke dårlig :-)
De der 3D skjermsparerene var helrå. Anbefales på det sterkeste.
Den derre diverse fila på 11 megg har Fugla spillende også. Jævli kult å la den spille når jeg går til lunsj. Har noen såpeenga supportere som kolleger. Døds kult! Veldig bra!
LSK har lagt ut 1280 størrelser også 8)
Snakker om sola !
LSKLSKLSK
Opprinnelig skrevet av KimFL
Fint tiltak det der....håper det kommer noen større bilder etterhvert....alle bakgrunnene er jo i miniatyr-oppløsningen 1024x768.....er jo den nest laveste oppløsninga jeg kan ha på skjermen min....
...men jeg får vel fyre opp Photoshop, og mekke litt på dem.....
Det skjer et eller annet galt med maskinen når skjermspareren (Diverse) går på. Vet ikke hva, men den låser seg ihvertfall fullstendig.
Så da har jeg slått av skjermspareren, og koser meg med bakgrunnsbildet i stedet...
Kommentar