LSK - Molde 16. mai kl 18:00
Collapse
X
-
-
Vi leverer en helt ok første omgang der vi mangler konsentrasjon innenfor begge boksene, men har god kontroll på banespillet. Molde skaper noen farligheter, får tildelt en billig straffe og er heldige som får fullføre 1 omgang med 11 mann.
Andre omgang starter ok, vi får etterhvert uheldig 0-2 i trynet på et selvmål. Da faller lufta litt ut og når ballen nok en gang spretter Moldes vei på 3-0 er det kjørt. Molde har dyktige ballspillere og kunne enkelt trille kula rundt et resignert LSK de siste 20 minuttene. Kampen bærer jævlig preg av at ballen spratt Moldes vei og at de hadde noen viktige dommeravgjørelser med seg. Straffa er i grenseland og Hestad er i grenseland. Når de først får 3-0 er løpet kjørt.
Positivt i dag er Ruben og Espen som utgjør en bra midtbaneduo, spesielt i 1 omgang. Ruben viser at han er god nok til å spille på dette nivået. Både Ringstad og Fredrik får verdifull spilletid, mitt råtips er at Stian starter neste match.
Viktig at LSK glemmer denne matchen så fort som mulig, men det er viktig å skjerpe konsetrasjonen fram mot neste match. Kippe har ingen god kamp i dag, Steinar er heller ikke på sitt beste. Lasse leverer omtrent som vanlig og Karim lykkes heller ikke spesielt godt. Nosa viser nok en gang at han takler motgang særdeles dårlig, hverken Anthony eller Björn får til det helt store, selv om de er nære en del ganger. Erling gjør en bra match og viser at han er i veldig god form. Nå gjelder det å ta revansj i neste match, det kommer antagelig ikke til å bli mye finspill på Fosshaugane så vi er nødt til å krige godt.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Ble dessverre mye nesten. Spille- og sjansemessig var 1. omgang jevn. Molde får to billige mål på straffe og et selvmål, og feilene forplanter seg. Det kunne endt helt annerledes om det isteden var vi som scoret først, for eksempel på den store sjansen som nesten førte til et Molde-selvmål før pause.
Mye slurv bakover og massevis av rom mellom midtbane og forsvar. Det aggresive presset vi tidligere hadde av hele laget og det trygge og "stand-by"-spillet med Gislason og Søgård er borte. Da faller brått litt av poenget med å ha Nosa driftene rundt på kanten bort også. Vi må finne tilbake balansen i spillet og fylle mellomrommet slik at motstanderne ikke får rettevende seg så mye som var tilfelle i dag.
Alt etter 0-3 er analytisk sett uten verdi. Det handler bare om dårlig moral og lav selvtillit. Men vi gjør en god del bra før 0-2, og har et bedre spill enn i mange av matchene, men på den siste tredjedelen, som vi normalt er gode på, ble det altfor mye nesten. Lite distinkt. Like fullt moro å se Gabrielsen ta nivået så fort og gjør en hederlig kamp. God med ball og ekspert på komme vinnende ut av nærkampene.
Pleier alltid å bli tap når LSK inviterer til fullt hus, stor kamp og "bryllup". LSK svikter ikke i dag heller. Bare så å si under Uwe vi vant "storkamper" på hjemmebane.Kommentar
-
Enig i konklusjonen din om hva LSK må gjøre videre, men er ikke enig i din bedømmelse av Erling. Han får ballen mye, er god defensivt og går på mye bra løp. Men både pasningene hans i dag og innleggene synes jeg er langt under pari. Totalen synes jeg er under middels.Kommentar
-
Quote self;
Forøvrig;
Ikke skjønner jeg hvorfor LKE spiller. Jeg har prøv maaaange ganger og forstå det, men ikke f... om jeg får det til.
EK var god, så også Råner'n. Gabrialsen ok (godt og se at vi har folk som kan gå inn der).
Ujah var dårligere enn flaggstang, totalt blotta for smartness. Islendingen ok.
Forsvars spillet er dårlig, men det er ikke noe nytt. Når det i tillegg blir en posjon uflaks er det slutt.
Oppsummert;
Molde spiller smart og lykkes, all honnør til dem.
Ellers;
Jeg er sur og kjærringa er undrelig stille i kveld. Sikkert fornuftig.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Ikkenoe kriseerklæring etter denne kampen. Vil bare nevne et par ting.
Straffa, skulle tro at etter kampen mot rosenborg at Molde skulle holde seg for god for filming, Angan fulgte visst ikke med på akkurat det.
Det var ikke vår dag idag, vi hadde marginene imot, Molde hadde marginene med, fulgt tett opp med bra spill både offensivt og defensivt.
LKE gjorde en helt ok jobb idag, slutt å klag på karen bare for å klage på noen. Det begynner å bli litt latterlig.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
LSK tapte denne kampen på grunn av egen innsats. Att dommeren moen gir molde en billig straffe er ikke overraskende for meg, da jeg synes moen stort sett dømmer dårlig mot LSK konsekvens(det jeg sa om moen før kampen står jeg fortsatt inne for). Og hva i helvete holder dem på med på andre målet til molde?? Ett latterlig selvmål, er jo ikke en moldespiller inne i boksen når ballen kommer inn, enda så blir den sendt inn i eget nett, rett og slett svakt.
Uansett, vinner vi de 2 neste kampene så er dette tapet glemt.Kommentar
-
Det gule kortet Daniel Berg Hestad får etter åtte minutter er en advarsel, en advarsel om at hvis han gjør det igjen, blir han utvist. Han gjør akkurat det samme to ganger til, men får likevel spille videre. Feigt av dommer og kanskje kampavgjørende.Kommentar
-
I denne kampen er det altfor mye pasningsfeil fra LSK del, og vi ender opp med å løpe etter, noe som vi ikke håndterer veldig bra. Blir veldig tannløst angrespsmessig idag. Kanskje "uday" har et poeng når han sier at vi må bli bedre mot etablert forsvar, fordi det jeg ser idag er at gutta blir et helt "gele" når de ser at det ikke er en kontringsituasjon på bortebane, men heller angrep mot etablert forsvar på hjemmebane...Last edited by fugla4ever; 16.05.2011, 20:50.Kommentar
-
Patetisk kamp. Det inviteres til fest, og leveres møkk. Føles som om jeg har vært på "hjemme alene" fest hos Dominique Strauss-Kahn. Dette var total voldtekt av egne supportere.
Gislason må komme seg på beina ASAP. Hvis ikke rykker vi ned. Den sentrale duoen er totalt blottet for kreativitet og offensive fibre. For like og for dårlige. Gabrielsen er og blir en OK back, ikke en sentral dirigent. Ikke at jeg skal hogge huet av han (det er Berg sin feil), men han og Søgård er ikke en god kombo.
Vi er der vi har vært de to siste årene:
* Ingen offensiv plan
* Slappe dødballer (polere fra "Esset")
* Lemping fra forsvaret
* Slapp innsats
* Ingen bytter før det er for sent
* Osv.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Legg til at Nosa oppførte seg som tidenes egoist på banen. Fy faen for en dust han var i dag. Knudzon og Sigurdarson fikk stå helt alene på kantene en haug med ganger uten at han gadd å gi dem pasninger som kunne sørget for STORE sjanser. Han er en fantastisk spiller, men fotball er en lagidrett!Kommentar
-
Det var i gamle dager LSK kunne gi ballen til nr.10 og la han ordne resten på egenhånd. Nosa er ikke på høyde med Tom Lund, dessverre.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
8852 tilskuere.
Vi rykker ikke ned. Molde var bedre enn oss, og hadde marginer så det ljomet i tillegg. Men det er skuffende at vi gir opp på 0-2. Nosa fortjener en bøtte med møkk for holdningen sin utover i kampen, ikke minst da han ble byttet ut og ikke gav Stian et klapp på skuldra engang idet han gikk av banen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Patetisk kamp. Det inviteres til fest, og leveres møkk. Føles som om jeg har vært på "hjemme alene" fest hos Dominique Strauss-Kahn. Dette var total voldtekt av egne supportere.
Gislason må komme seg på beina ASAP. Hvis ikke rykker vi ned. Den sentrale duoen er totalt blottet for kreativitet og offensive fibre. For like og for dårlige. Gabrielsen er og blir en OK back, ikke en sentral dirigent. Ikke at jeg skal hogge huet av han (det er Berg sin feil), men han og Søgård er ikke en god kombo.
Vi er der vi har vært de to siste årene:
* Ingen offensiv plan
* Slappe dødballer (polere fra "Esset")
* Lemping fra forsvaret
* Slapp innsats
* Ingen bytter før det er for sent
* Osv.
Bitch please. kryp tilbake til det hølet du kom fra. kaller du deg virkelig supporter? Du kommer jo bare tilbake hver gang noe butter imot. forsvinner som dugg for sola når det går bra typ 5-0 mot Haugesund og 0-7 mot Stabæk. Skjønner at du liksom prøver å være den smarte dommedagsprofeten som setter spørsmålstegn ved alt, men du gulper jo bare opp svada. Rykke ned? Ligaen er rekordjevn og det er like langt opp til teten som ned til bunnen. Om et par uker kan for alt jeg vet Sogndal ligge på topp.Kommentar
-
Molde var bedre enn oss i dag, men det må da være mulig å ha et visst perspektiv også. det finns ikke tvil i min sjel om at laget reiser seg igjen. det er lov å være skuffet, det er jeg ihvertfall selv, men ingen vits i å grave seg helt ned. ikke faan om vi rykker ned.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Å klage på Gabrielsen, er å klage på feil mann. Han og Søgård (på tross av veldig mange feilpassninger) var blant de mindre dårlige i dag.
0-1 er ei lettkjøpt straffe, men se nå til helvete å få ballen ut - klarer!
0-2 er rett ut ei jævla blemme av Nosa som ikke gidder å jobbe hjem.
0-3 er uhell.
Berg ser også handlingslamma ut til tider. Hvor blir det av byttene? Hu foran meg kommer nok til å få tinitus pga mine rop etter bytter.
Flau prestasjon i dag. Trøsta er at de fleste andre gjør det ræva også - les Stabæk, Søpla og RBK.Kommentar
Kommentar