Jeg håper lsk hever seg noe fra Fredrikstad kampen, den kampen var en blandet opplevelse for meg (og ikke bare fordi jeg satt blant ffk-fans og ble grafset på av en Fredrikstadinnvåner på 40+ hver gang ffk hadde en sjanse). jeg ser gjerne Ruben på midten igjen, og som vanlig vil jeg ha Ringen på banen. spissparet sier seg selv for meg, Ujah og Bjørn. håper Ujah er mer "på" enn han var mot ffk, der gjorde han lite av seg utenom målet (okay da, det er vel kanskje et litt for stort forbehold det også) mener jeg.
LSK - Molde 16. mai kl 18:00
Collapse
X
-
Flott oppladning av RB.no: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5605295.ece
Langt intervju med Gilbert, gullgutten. Kjenner jeg savner ham sterkt, håper for guds skyld at han kommer tilbake i den gule trøya snart.
Dessuten Tom Lund! Blir nesten i sakral stemning. Håper han gir flere intervjuer gjennom sesongen.Kommentar
-
Skader/karantener Tippeligaen
LILLESTRØM -
MOLDE
Mandag 16. mai kl. 18:00
ÅRÅSEN STADION – DOMMER: SVEIN ODDVAR MOEN (HAUGAR)
LILLESTRØM SKADER: Youssef Sekour (mb) mister hele vårsesongen med en kneskade. Stefan Gislason (mb), Edwin Eziodawe (a), Arild Sundgot (a) og Mathis Bolly (mb) er ute med skader.
MOLDE SKADER: Børre Stenslid (f) mister vårsesongen med en kneskade.Kommentar
-
... enda godt de ungikk å røyke ut av Cupen.
Jeg håper forøvrig Nosa blir klar, men at han samitidig har vett til å si ifra dersom magen fortsatt plager ham i morra. Et revansjesugent Molde krever innsats fra gutta, spesielt bakover. Det holder ikke å dasse rundt mens en venter på ballen.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg mener at Nosa må spille sentralt denne kampen. Mot Moldes gode og ballsikre midtbane må vi også ha en som klarer å holde på ballen. Verken Espen eller Ruben er i nærheten av Nosa der. Flytt derfor Nosa inn sentralt og Ringen ut på venstre flanke.Kommentar
-
Kom igjen nå fugla!!!!!Kommentar
-
Sundgodt på benken :-) dagen joker tipper jeg. Vært hærlig å se han score igjen.Kommentar
-
Markeringene glipper TOTALT ved et par anledningen innenfor egen 16 meter, livsfarlig og skikkelig dårlig!Kommentar
-
Synes ikke dette ser så bra ut, Molde kommer for lett til avslutninger synes jegKommentar
-
faen så mye rom vi gir dem fremover......Kommentar
-
Jeg registrerer at vi har byttet ut den rosa keeperdrakta som Jan Thomas anbefalte til fordel for Felleskjøpet sin dress. Logi mangler nå bare den grønne capsen med gul brem.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Fair play sa hvem? Piss meg i øret!!! Fallesyken har tydeligvis slått ut for full blomst i Molde.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Faen, vi fortsetter med å IKKE KAN TA EGNE innkast,igjen mister vi ballen på noe så enkelt som et innkast!Kommentar
Kommentar