LSK - Molde 16. mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #41
    hvorfor i helvete får ikke Hestad gult kort for de felleingene sine, man skal ikke holde IGJEN gule kort fordi dem har et fra før, jævla horedommer
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      #42
      Men når skal Moen vise ut Berg Hestad???
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #43
        I bestefall et konstruert straffespark av Angan.
        I verstefall ren og skjær filming av Angan.

        Så får vi bare velge. Uansett en katastrofe av Moen og dømme straffespark på noe slikt noe.

        Kommentar

        • KEBABavSVIN
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 594

          #44
          "Do you think it's correct that Molde is 1-0 up?"

          Uhm.. No!
          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #45
            1 omgang er dårlig av oss, bare piss hvor vi gir molde enorme rom og spille på, og slipper dem alt for lett inn i egen 16, vi rygger og rygger, SLUTT MED DET!
            Vi trenger 2 mål, og det SKAL og MÅ vi ha. Ujah vil nok en gang sette navnet sitt på scoringslisten, også trenger vi at BBS slutter å miste ballen hver helvetes gang han prøver å komme til en avslutning!

            vi får ikke til spill i det HELE TATT mot etablert forsvar, vi er faen meg nødt til å gi dem ballen og la dem angripe for at vi skal kunne få muligheten til en overgang.

            Dette vil vi ikke være bekjent med, regner med full skjerping etter tordentale fra HB i pausen, og enveiskjør og 2 eller 3 mål til fugla etter pause, Ujah minst ett, muligens 2
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #46
              Han blir utvist når han har fortjent det. Vi må også hjelpe litt til, sånn er gamet.

              LSK er ikke effektive, mye å lære av Høgmo & co. Mangler sårt en Pål Strand-type. Harde presise innlegg, og en tøffere/høyere spiss på topp så hadde vi vært der. Nå blir det vanskelig...

              Når kommer første skudd fra vår sentrale duo?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #47
                Jeg har sagt det før og sier det igjen, det er kontringsfokuset vårt som setter passiviteten i spillerne. Selv på Åråsen er det ikke vi som skal ta kontrollen, men alltid la motstanderen gjøre første trekk. Hver eneste gang Molde er over midten føles det farlig, rett og slett fordi man veit de kan spasere opp til vår egen sekstenmeter før de møter noe press. Det er helt vanvittig!

                Skal vi bli et topplag må dette tas tak i pronto! Ikke et lag i verden som vinner nok kamper ved å la motstanderen få boltre seg med plass på egen banehalvdel.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                  1 omgang er dårlig av oss, bare piss hvor vi gir molde enorme rom og spille på, og slipper dem alt for lett inn i egen 16, vi rygger og rygger, SLUTT MED DET!
                  Vi trenger 2 mål, og det SKAL og MÅ vi ha. Ujah vil nok en gang sette navnet sitt på scoringslisten, også trenger vi at BBS slutter å miste ballen hver helvetes gang han prøver å komme til en avslutning!

                  vi får ikke til spill i det HELE TATT mot etablert forsvar, vi er faen meg nødt til å gi dem ballen og la dem angripe for at vi skal kunne få muligheten til en overgang.

                  Dette vil vi ikke være bekjent med, regner med full skjerping etter tordentale fra HB i pausen, og enveiskjør og 2 eller 3 mål til fugla etter pause, Ujah minst ett, muligens 2

                  Hva faen har du røyka? Seriøst mer provoserende å lese innleggene dine enn å se Berg Hestad tusle av banen etter at pausesignalet har gått. Vi gjør en helt ok omgang, men vi er for ukonsentrerte i begge ender. Svake klareringer og dårlige innlegg/for dårlig sistetouch gjør at vi ikke kommer til de helt store sjansene. Vi er nære og kommer helt sikkert til å produsere nok sjanser til at vi kan vinne kampen.

                  Straffa er nok billig, men grei nok. Kippe står med et bein ute, Angan oppsøker det og faller. Det er risikoen ved å la Molde-spillerne litt for ofte stå lenge med kula i beina innenfor vår 16 meter. Den største skandalen er at Berg Hestad ikke er utvist etter to identiske taklinger som den han fikk gult for. Det skal dog sies at både Espen, Erling og Ruben også muligens burde vært tildelt det gule kortet.

                  Vi får satse på at gutta er mer konsentrerte i 2 omgang, det er lite som skal til for at vi bryter igjennom, vi kan fort putte 2-3 mål på dette Molde-laget.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #49
                    Skal vi vinne her må vi presse KNALLHARDT og HØYT! kjøre agressivt som faen. ikke gi dem tid og rom til noe som helst.
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #50
                      Björn hadde også sjansen til å få straffe. Men falt ikke for fristelsen.

                      Og Søggen må lære å bruke energien på det som er viktig, mye å lære av Grode hehe.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Vi gjør en helt ok omgang, men vi er for ukonsentrerte i begge ender. Svake klareringer og dårlige innlegg/for dårlig sistetouch gjør at vi ikke kommer til de helt store sjansene. .
                        hva faen da mann, du sier jo selv her at vi er for dårlige, å være ukonsentrert på dette nivået er for dårlig, det er samme sak.
                        Og hvis du mener vi IKKE rygger så må du ta av deg de gule brillene, vi rygger helt til egen 16 før vi gjør noe som helst! ukonsentrert i begge ender er for DÅRLIG, det slipper inn mål og scorer ikke mål...........

                        du sier vi gjør en ok omgang men at vi er for dårlige :-) samtidig er du uenig med meg når jeg sier vi ikke gjør det bra nok :-)
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

                          #52
                          Nosa og Ujah må også finne ut hvor BBS er.
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #53
                            satan da!! NÅ må det kjøres på , 3 mål!
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              #54
                              Nå gidder jeg ikke høre på dumme unskyldninger lenger.. Se til pokker å få disse gamlinga ut av laget og få innpå noen med litt fart og trøkk!

                              Kommentar

                              • Jan Banan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 809

                                #55
                                Fy faen ... Litt av en jubileumskamp.
                                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                Stuart Baxter har forstått det.

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  #56
                                  fittt møkkamøkk!

                                  Etter at gisle forsvant ut, har vi ikkno igjen jo!!??

                                  er opp til hb detta. NÅÅsa inn i midten for f.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4563

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Nå gidder jeg ikke høre på dumme unskyldninger lenger.. Se til pokker å få disse gamlinga ut av laget og få innpå noen med litt fart og trøkk!
                                    haha, hva faen?! Kippe du sikter til? han har eid moldespillerne i alle dueller. Maks uflaks det selvmålet. Molde er griseheldige idag. Idag får vi nok "betale" for effektiviteten vi har hatt så langt i sesongen.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                      hva faen da mann, du sier jo selv her at vi er for dårlige, å være ukonsentrert på dette nivået er for dårlig, det er samme sak.
                                      Og hvis du mener vi IKKE rygger så må du ta av deg de gule brillene, vi rygger helt til egen 16 før vi gjør noe som helst! ukonsentrert i begge ender er for DÅRLIG, det slipper inn mål og scorer ikke mål...........

                                      du sier vi gjør en ok omgang men at vi er for dårlige :-) samtidig er du uenig med meg når jeg sier vi ikke gjør det bra nok :-)
                                      Tullpreik. Du slenger ut om at vi ikke får til en dritt, at Björn mister ballen hele tiden og at vi bare er pur elendighet. Vi er en billig straffe og et uheldig selvmål bak, tydelig at enkelte utelukkende baserer sin oppfatning av kampen på resultatet. Vi er helt på høyde med Molde, men de har fått to enkle goaler.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #59
                                        fy faen de innlegga er dårlig, ut før første stolpe liksom...
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #60
                                          Denne kampen har vi spilt opp i hendene til Molde, og nå skal det et lite under til for at vi ikke skal få smake egen medisin.

                                          Kommentar

                                          Working...