Når LKE kommer oppover, blir det ikke farlig. Så enkelt er det!
LSK - Molde 16. mai kl 18:00
Collapse
X
-
ujjjah har tapt de fleste huedueller. Søgg og Gabbe er for like. Lasse er i bedre form, men det hjelper ikke. Vi MÅ ha inn en venstrefot, hvis Ringo er på benk da. Ruben kan spelle vback, vi må ha huestyrke. Får ikke kontra nå likavæl.
Kjeppe på topp etterhvert.Kommentar
-
Tullpreik. Du slenger ut om at vi ikke får til en dritt, at Björn mister ballen hele tiden og at vi bare er pur elendighet. Vi er en billig straffe og et uheldig selvmål bak, tydelig at enkelte utelukkende baserer sin oppfatning av kampen på resultatet. Vi er helt på høyde med Molde, men de har fått to enkle goaler.
Jeg synes ikke vi får til mye, er bedre nå i 2 omgang synes jeg. men i 1 synes jeg det rett og slett er for dårlig, se hvor mye rom vi ga dem i 1 omgang, markeringer som var fraværende ved flere anledninger (bedre nå), innleggene er lomper eller går faktisk ut før dem kommer til feltet. personlig synes ikkr jeg det er bra nok.Kommentar
-
Kommentar
-
er vi fortsatt bra nok!?Kommentar
-
-
Eriksen ja... fy faaaen!
Men seriøst... ta ut Hoseth kanskje? med to defensive midtbanespillere burde ikke det være umuligKommentar
-
vi ligger under 0-3 og Molde er mere på hugget enn det vi er...... dette er latterligKommentar
-
Du fikk rett. Vi tok tre i arslet dessverre.
Dette suger.
Laget er ikke voksent når dette er det de leverer i vår 1000. kamp i toppen.
Hvis Berg noengang skal vurdere å ta en Rösler med straffetrening rett før 17. mai, så er dette rett anledning.
La de stå igjen til kl. 22:00 og øve. Alternativt kjør en lønnstrekk. For dette er komplett rævva.LSK Norges beste lagKommentar
-
Vi har tydeligvis problemer hjemme mot lag som er ballsikre og har gode individualister...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar