LSK - Molde 16. mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
    Ikke stødig dømming av Moen
    Overrasket over det? Synd med sånne dommere som absolutt skal påvirke kamputfall og som heller ikke følger regelboka til punkt og prikke. Det er pinlig å ikke tørre å vise ut Berg Hestad i første omgang. Du er feig, Moen!
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Vi leverer en helt ok første omgang der vi mangler konsentrasjon innenfor begge boksene, men har god kontroll på banespillet. Molde skaper noen farligheter, får tildelt en billig straffe og er heldige som får fullføre 1 omgang med 11 mann.

      Andre omgang starter ok, vi får etterhvert uheldig 0-2 i trynet på et selvmål. Da faller lufta litt ut og når ballen nok en gang spretter Moldes vei på 3-0 er det kjørt. Molde har dyktige ballspillere og kunne enkelt trille kula rundt et resignert LSK de siste 20 minuttene. Kampen bærer jævlig preg av at ballen spratt Moldes vei og at de hadde noen viktige dommeravgjørelser med seg. Straffa er i grenseland og Hestad er i grenseland. Når de først får 3-0 er løpet kjørt.

      Positivt i dag er Ruben og Espen som utgjør en bra midtbaneduo, spesielt i 1 omgang. Ruben viser at han er god nok til å spille på dette nivået. Både Ringstad og Fredrik får verdifull spilletid, mitt råtips er at Stian starter neste match.

      Viktig at LSK glemmer denne matchen så fort som mulig, men det er viktig å skjerpe konsetrasjonen fram mot neste match. Kippe har ingen god kamp i dag, Steinar er heller ikke på sitt beste. Lasse leverer omtrent som vanlig og Karim lykkes heller ikke spesielt godt. Nosa viser nok en gang at han takler motgang særdeles dårlig, hverken Anthony eller Björn får til det helt store, selv om de er nære en del ganger. Erling gjør en bra match og viser at han er i veldig god form. Nå gjelder det å ta revansj i neste match, det kommer antagelig ikke til å bli mye finspill på Fosshaugane så vi er nødt til å krige godt.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        Ble dessverre mye nesten. Spille- og sjansemessig var 1. omgang jevn. Molde får to billige mål på straffe og et selvmål, og feilene forplanter seg. Det kunne endt helt annerledes om det isteden var vi som scoret først, for eksempel på den store sjansen som nesten førte til et Molde-selvmål før pause.

        Mye slurv bakover og massevis av rom mellom midtbane og forsvar. Det aggresive presset vi tidligere hadde av hele laget og det trygge og "stand-by"-spillet med Gislason og Søgård er borte. Da faller brått litt av poenget med å ha Nosa driftene rundt på kanten bort også. Vi må finne tilbake balansen i spillet og fylle mellomrommet slik at motstanderne ikke får rettevende seg så mye som var tilfelle i dag.

        Alt etter 0-3 er analytisk sett uten verdi. Det handler bare om dårlig moral og lav selvtillit. Men vi gjør en god del bra før 0-2, og har et bedre spill enn i mange av matchene, men på den siste tredjedelen, som vi normalt er gode på, ble det altfor mye nesten. Lite distinkt. Like fullt moro å se Gabrielsen ta nivået så fort og gjør en hederlig kamp. God med ball og ekspert på komme vinnende ut av nærkampene.

        Pleier alltid å bli tap når LSK inviterer til fullt hus, stor kamp og "bryllup". LSK svikter ikke i dag heller. Bare så å si under Uwe vi vant "storkamper" på hjemmebane.

        Kommentar

        • Gjest

          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Erling gjør en bra match og viser at han er i veldig god form.
          Enig i konklusjonen din om hva LSK må gjøre videre, men er ikke enig i din bedømmelse av Erling. Han får ballen mye, er god defensivt og går på mye bra løp. Men både pasningene hans i dag og innleggene synes jeg er langt under pari. Totalen synes jeg er under middels.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            Quote self;
            Opprinnelig skrevet av mooph
            Jeg håper forøvrig Nosa blir klar, men at han samitidig har vett til å si ifra dersom magen fortsatt plager ham i morra. Et revansjesugent Molde krever innsats fra gutta, spesielt bakover. Det holder ikke å dasse rundt mens en venter på ballen.
            Gutten er tydeligvis dum...

            Forøvrig;
            Ikke skjønner jeg hvorfor LKE spiller. Jeg har prøv maaaange ganger og forstå det, men ikke f... om jeg får det til.
            EK var god, så også Råner'n. Gabrialsen ok (godt og se at vi har folk som kan gå inn der).
            Ujah var dårligere enn flaggstang, totalt blotta for smartness. Islendingen ok.
            Forsvars spillet er dårlig, men det er ikke noe nytt. Når det i tillegg blir en posjon uflaks er det slutt.

            Oppsummert;
            Molde spiller smart og lykkes, all honnør til dem.

            Ellers;
            Jeg er sur og kjærringa er undrelig stille i kveld. Sikkert fornuftig.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              Ikkenoe kriseerklæring etter denne kampen. Vil bare nevne et par ting.

              Straffa, skulle tro at etter kampen mot rosenborg at Molde skulle holde seg for god for filming, Angan fulgte visst ikke med på akkurat det.

              Det var ikke vår dag idag, vi hadde marginene imot, Molde hadde marginene med, fulgt tett opp med bra spill både offensivt og defensivt.

              LKE gjorde en helt ok jobb idag, slutt å klag på karen bare for å klage på noen. Det begynner å bli litt latterlig.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4384

                Søppel, rett og slett.. Billig straffe eller ikke.. Er ikke vits å prøve å lete etter forklaringer og unnskyldninger.. Vår egen feil at vi taper matchen.. Elendig innsats!
                ..................

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                  LKE gjorde en helt ok jobb idag, slutt å klag på karen bare for å klage på noen. Det begynner å bli litt latterlig.
                  Jaha... Svak bakover og tilfører nøyaktig zippo fremover (som vanlig), er altså "helt ok".
                  Noen må virkelig nøye seg med lite.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    LSK tapte denne kampen på grunn av egen innsats. Att dommeren moen gir molde en billig straffe er ikke overraskende for meg, da jeg synes moen stort sett dømmer dårlig mot LSK konsekvens(det jeg sa om moen før kampen står jeg fortsatt inne for). Og hva i helvete holder dem på med på andre målet til molde?? Ett latterlig selvmål, er jo ikke en moldespiller inne i boksen når ballen kommer inn, enda så blir den sendt inn i eget nett, rett og slett svakt.

                    Uansett, vinner vi de 2 neste kampene så er dette tapet glemt.

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2505

                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Er ikke vits å prøve å lete etter forklaringer og unnskyldninger.. Vår egen feil at vi taper matchen.. Elendig innsats!
                      Elendig innsats kan jeg være enig i, men dommer Moen kan ikke slippe unna all skyld. Vi skulle ha spilt over en omgang med en mann mer.
                      Det gule kortet Daniel Berg Hestad får etter åtte minutter er en advarsel, en advarsel om at hvis han gjør det igjen, blir han utvist. Han gjør akkurat det samme to ganger til, men får likevel spille videre. Feigt av dommer og kanskje kampavgjørende.

                      Kommentar

                      • fugla4ever
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jul 2005
                        • 212

                        I denne kampen er det altfor mye pasningsfeil fra LSK del, og vi ender opp med å løpe etter, noe som vi ikke håndterer veldig bra. Blir veldig tannløst angrespsmessig idag. Kanskje "uday" har et poeng når han sier at vi må bli bedre mot etablert forsvar, fordi det jeg ser idag er at gutta blir et helt "gele" når de ser at det ikke er en kontringsituasjon på bortebane, men heller angrep mot etablert forsvar på hjemmebane...
                        Last edited by fugla4ever; 16.05.2011, 20:50.

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 967

                          Hvor mange tilskuere var det i dag?

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Opprinnelig skrevet av WAK
                            Hvor mange tilskuere var det i dag?
                            ca 8500 var det vel?

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Patetisk kamp. Det inviteres til fest, og leveres møkk. Føles som om jeg har vært på "hjemme alene" fest hos Dominique Strauss-Kahn. Dette var total voldtekt av egne supportere.

                              Gislason må komme seg på beina ASAP. Hvis ikke rykker vi ned. Den sentrale duoen er totalt blottet for kreativitet og offensive fibre. For like og for dårlige. Gabrielsen er og blir en OK back, ikke en sentral dirigent. Ikke at jeg skal hogge huet av han (det er Berg sin feil), men han og Søgård er ikke en god kombo.

                              Vi er der vi har vært de to siste årene:
                              * Ingen offensiv plan
                              * Slappe dødballer (polere fra "Esset")
                              * Lemping fra forsvaret
                              * Slapp innsats
                              * Ingen bytter før det er for sent
                              * Osv.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                Legg til at Nosa oppførte seg som tidenes egoist på banen. Fy faen for en dust han var i dag. Knudzon og Sigurdarson fikk stå helt alene på kantene en haug med ganger uten at han gadd å gi dem pasninger som kunne sørget for STORE sjanser. Han er en fantastisk spiller, men fotball er en lagidrett!

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Det var i gamle dager LSK kunne gi ballen til nr.10 og la han ordne resten på egenhånd. Nosa er ikke på høyde med Tom Lund, dessverre.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7092

                                    8852 tilskuere.

                                    Vi rykker ikke ned. Molde var bedre enn oss, og hadde marginer så det ljomet i tillegg. Men det er skuffende at vi gir opp på 0-2. Nosa fortjener en bøtte med møkk for holdningen sin utover i kampen, ikke minst da han ble byttet ut og ikke gav Stian et klapp på skuldra engang idet han gikk av banen.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4563

                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Patetisk kamp. Det inviteres til fest, og leveres møkk. Føles som om jeg har vært på "hjemme alene" fest hos Dominique Strauss-Kahn. Dette var total voldtekt av egne supportere.

                                      Gislason må komme seg på beina ASAP. Hvis ikke rykker vi ned. Den sentrale duoen er totalt blottet for kreativitet og offensive fibre. For like og for dårlige. Gabrielsen er og blir en OK back, ikke en sentral dirigent. Ikke at jeg skal hogge huet av han (det er Berg sin feil), men han og Søgård er ikke en god kombo.

                                      Vi er der vi har vært de to siste årene:
                                      * Ingen offensiv plan
                                      * Slappe dødballer (polere fra "Esset")
                                      * Lemping fra forsvaret
                                      * Slapp innsats
                                      * Ingen bytter før det er for sent
                                      * Osv.

                                      Bitch please. kryp tilbake til det hølet du kom fra. kaller du deg virkelig supporter? Du kommer jo bare tilbake hver gang noe butter imot. forsvinner som dugg for sola når det går bra typ 5-0 mot Haugesund og 0-7 mot Stabæk. Skjønner at du liksom prøver å være den smarte dommedagsprofeten som setter spørsmålstegn ved alt, men du gulper jo bare opp svada. Rykke ned? Ligaen er rekordjevn og det er like langt opp til teten som ned til bunnen. Om et par uker kan for alt jeg vet Sogndal ligge på topp.

                                      Kommentar

                                      • Marit
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2010
                                        • 885

                                        Molde var bedre enn oss i dag, men det må da være mulig å ha et visst perspektiv også. det finns ikke tvil i min sjel om at laget reiser seg igjen. det er lov å være skuffet, det er jeg ihvertfall selv, men ingen vits i å grave seg helt ned. ikke faan om vi rykker ned.
                                        Andas in och andas ut
                                        Orkar jag så orkar du

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Å klage på Gabrielsen, er å klage på feil mann. Han og Søgård (på tross av veldig mange feilpassninger) var blant de mindre dårlige i dag.

                                          0-1 er ei lettkjøpt straffe, men se nå til helvete å få ballen ut - klarer!
                                          0-2 er rett ut ei jævla blemme av Nosa som ikke gidder å jobbe hjem.
                                          0-3 er uhell.

                                          Berg ser også handlingslamma ut til tider. Hvor blir det av byttene? Hu foran meg kommer nok til å få tinitus pga mine rop etter bytter.

                                          Flau prestasjon i dag. Trøsta er at de fleste andre gjør det ræva også - les Stabæk, Søpla og RBK.
                                          Last edited by Gjest; 18.05.2011, 08:18. Begrunnelse: Blanda sammen 0-2 og 0-3.... Korrigert opp.

                                          Kommentar

                                          Working...