Denne kampen er glømt fra min side nå, nå er det Sogndal som gjelder og der skal vi ha 3 poeng,med 3 poeng hjemme mot start og borte mot sarpsborg så er vi helt i toppen....Men Henning så lenge Gislason ikke kan spille må Nosa inn i midten og Ringstad på kanten. 9 poeng på de neste 3 kampene skal vi greie....God 17 mai kanaris.
LSK - Molde 16. mai kl 18:00
Collapse
X
-
Bitch please. kryp tilbake til det hølet du kom fra. kaller du deg virkelig supporter? Du kommer jo bare tilbake hver gang noe butter imot. forsvinner som dugg for sola når det går bra typ 5-0 mot Haugesund og 0-7 mot Stabæk. Skjønner at du liksom prøver å være den smarte dommedagsprofeten som setter spørsmålstegn ved alt, men du gulper jo bare opp svada. Rykke ned? Ligaen er rekordjevn og det er like langt opp til teten som ned til bunnen. Om et par uker kan for alt jeg vet Sogndal ligge på topp.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvor har man det fra at vi har et mannskap som tilsier at vi skal gruse lag som Molde? Har vi plutselig blitt soleklare gullkandidater som kun hindres på vår vei av ubrukelige disposisjoner av trenerteamet? Alltid så mye mas om hvor ræva byttene var, hvor dårlig taktikken var og ditt og faens datt. Noen ganger møter man lag som i utgangspunktet er minst like gode (for ikke si bedre), og man taper en rimelig jevnspilt kamp som utvikler seg i mot oss. Hold tåta og ta et tap uten å gnure og kjate om alt som er grunnleggende feil, satans bedrevitende dramaqueens. Hrmf.runarMKommentar
-
Patetisk kamp. Det inviteres til fest, og leveres møkk. Føles som om jeg har vært på "hjemme alene" fest hos Dominique Strauss-Kahn. Dette var total voldtekt av egne supportere.
Gislason må komme seg på beina ASAP. Hvis ikke rykker vi ned. Den sentrale duoen er totalt blottet for kreativitet og offensive fibre. For like og for dårlige. Gabrielsen er og blir en OK back, ikke en sentral dirigent. Ikke at jeg skal hogge huet av han (det er Berg sin feil), men han og Søgård er ikke en god kombo.
Vi er der vi har vært de to siste årene:
* Ingen offensiv plan
* Slappe dødballer (polere fra "Esset")
* Lemping fra forsvaret
* Slapp innsats
* Ingen bytter før det er for sent
* Osv.
Vi tapte mot et bedre lag som i tillegg hadde alle marginer på sin side og fikk 2-0 helt gratis. Hadde Forren scoret selvmål hadde vi vært lykkelige i kveld.
Kort oppsummert: Om du ikke har noe hyggelig å si kan du holde kjeft.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvissomatte, dersomatte osv. Er vel like før man beskylder Mossad for å stå bak Molde-seier i dag. Eller var det kanskje Mossa fra Rorbua?
Ni poeng på sju kamper. Niendeplass. Møkkafotball i kamp nummer 1000. Skaper null og niks på eget gress. Fakta stinker.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Synes du skal ta det litt med ro med disse ukontrollerte utblåsingene du har her på forumet, selvfølgelig har du truffet en gang i blant med din kritikk, men denne gangen så bommer du skikkelig med utblåsningen. Se på tabellen en gang til å se hvordan den ser ut, alle slår alle. det er bare 4 poeng opp til de 5 lagene som ligger på topp med lik antall poeng.Kommentar
-
Laget, klubben og omgivelsene(les fansen) klarer faan ikke takle medgang. Det er helt utrolig. Hver gang vi nærmer oss medgang går det rett vest. Å snakke om vinnermentalitet i veggene på Åråsen er pissprat. Det VAR vinnerkultur i veggene på Åråsen.
Er så dritt lei å se at hver gang vi begynner å skape en entusiasme rundt klubben igjen og det kommer flere enn 8000 på matchene ser det ut som spillergruppa driter i buksa når dem skal ut på Åråsen og spille ball. Hvem kan huske sist gang vi storspilte(ikke når vi kjempa for nedrykk) med flere enn 8000 på kamp?
Jeg har alltid vært en stor tilhenger av å støtte laget 110% uansett resultat, men jeg er jaggu ikke sikker om dette er veien til Rom lenger. Det virker som at klubben har falt seg til ro med at uansett hvordan det går så støtter fansen oss likegyldig uansett.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Trodde att tribunelivet er det viktigste og att det som ser ute på banen og resultat ikke er fullt så viktig for ufc!!! Men det kan vel hende jeg har misforstått.Kommentar
-
Tribunelivet er ikke ensbetydende med å være likegyldig og alltid være fornøyd med å være ett midt på treet lag. Jeg snakker for meg selv, ikke UFC.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kan du ikke si noe objektivt, så hold kjeft.
Hvissomatte, dersomatte osv. Er vel like før man beskylder Mossad for å stå bak Molde-seier i dag. Eller var det kanskje Mossa fra Rorbua?
Ni poeng på sju kamper. Niendeplass. Møkkafotball i kamp nummer 1000. Skaper null og niks på eget gress. Fakta stinker.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Synes ikke vi var spillemessig på høyde med Molde i denne kampen.
Igjen mister vi utrolig mange baller på EGNE innkast, hva faen, det skal da være lett å kaste ballen til en medspiller!
innlegg som aldri når frem til feltet.... innlegg fra kanten, spillerne slå ballen ut FØR første stolpe, og det etter dem har hatt tid til å stoppe opp med ballen, se inn i feltet, for så å slå innlegget ut over linja!
Slike enkle ting gir balltap, balltap som ved bedre utførelse kunne gitt sjanse eller kansje mål, skal vi henge med på dette nivået er slike idiotfeil uaktuellt, og man kan risikere og bli hardt straffet.Kommentar
-
Jeg kom med opptil flere objektive argumenter, som f.eks. at vi har et offensivt spillemønster, at dødballene våre ofte blir mål, og at Ruben gjorde en helt godkjent kamp. Jeg tror det må være helt legitimt sånn rent objektivt sett å hevde at kampen ville fortont seg ganske annerledes om Molde hadde scoret selvmål i stedet for oss, men jeg går utifra at du synes billig og tendensiøs allitterasjon trumfer alt, så hurra for deg.
Passiviteten var enda mer åpenbar enn vanlig, bortelaget fikk matchen spilt opp i fanget. Men neste kamp er heldigvis bortekamp.Kommentar
-
Etter å ha sovet på det....
Etter å ha sovet på det er min oppsummering denne:
- Laget er og vil fortsatt være ustabilt også i år, og nivået og konkurransen i Tippeligaen er slik at Haugesund samtidig slår RBK på Lerkendal, Sogndal slår Stabæk i gymsalen, og "alle slår alle". Det er forklaringa på at også våre resultater svinger fra 7-0 og 5-0 til 1-4 mot Brann og 0-3 mot Molde nå.
- Dommeravgjørelser påvirker ofte kampene, også her, med et gult kort nr 2 mot Berg Hestad som ikke kom, men som også Solskjær syntes fort kunne kommet (derfor også byttet til pause), og et tvilsom straffespark.
- Hovedårsaken til at det gikk så galt resultatmessig i går var imidlertid at vi skapte fint lite framover, og det skyldtes at våre tre farligste angrepsvåpen svikta. Jeg har lenge kritisert Nosa for egoisme og sviktende forsvarsarbeid, og skrytt av ham når dette har vært mye bedre hittil i år. Nå var han tilbake til gamle, dårlige, takter. Heller ikke Ujah og Björn fikk til samspillet de har hatt i år, men var tilbake til svakhetene fra i fjor.
- Resten av laget spilte fra OK til ganske bra (selv Lasse, som jeg som kjent er meget kritisk til, gjorde mye bra i går, men også noen stygge feil). Espen jobba godt sentralt, og Ruben forsvarte plassen sin, selv om Gislason nok har bedre offensive kvaliteter. Jeg har fortsatt mye å si på innkast, Frodes avklaringer på huet, Karims dødballer og innlegg når han ikke er skjerpa, men totalt ble vi på ingen måte utspilt i banespillet av et Moldelag med langt flere kjente og profilerte (=dyrere) spillere, slik det skjedde i noen kamper i fjor.
- Byttene kom kanskje seint, men vi skal huske på at benken/stallen ikke er full av erfarne toppspillere, vi har bare atten-nitten tilgjengelige, og sentrale spillere som Gislason og Bolly var alt ute med skader. Byttene som kom, var greie, men ga oss en snittalder* på de seks fremste på under 19 år (unntatt Espen - 31). Det er en konsekvens av økonomien og ungdomssatsinga. Da blir vi lett løpende i mellom de siste tjue minuttene.
(*Anthony 20, Fredrik 18, Stian 19, Espen 31, Ruben 19, Ohi 17.)
gilbertKommentar
-
Enig med Gilbert(nær sagt som vanlig), men jeg vil nå likefullt påpeke at Bergmann kom alene med keeper to ganger og hadde en kjempeavslutning som Bugge fort er den eneste keeperen i landet som tar(sammen med Hirschfeld). Han var ikke like bra i lufta som han har vært, men utover det synes jeg faktisk han var bra. Ujah var heller ikke ille, men traff ikke like godt med avslutningene som han har gjort tidligere, og da svekkes inntrykket. Nosa... Vel, det defensive var fraværende, og han kunne gjort bedre offensive valg, men her er det viktig å påpeke at Molde var ekstremt dyktige på å dekke rom bakover. Det var rett og slett flere ganger det ikke var plass til å gjøre annet enn å gå selv.
Etter gårsdagen føler jeg meg ganske sikker på at Molde vil hevde seg helt i toppen, for de var virkelig, virkelig gode selv om de fikk ledelsen gratis.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar