Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

Opprinnelig skrevet av andersmm
    Jeg henger meg ikke helt på krisa. På en ordentlig bane hadde vi tatt denne. Vi förer kampen og kommer til store sjanser för Sogndals förste corner. "Dessverre" så spiller vi ikke en fotball som er tilpasset disse forholdene. Pissregn og potetåker. Bedrövelig å se på. Hovedgrunnen til at vi ikke klarte å ha flere trekk i laget er jo pissrävva underlag og det faktum at spillerne gikk på trynet hele jävla tida. Trist kamp, som vi sikkert hadde vunnet om vi hadde lagt opp en spillestil som handlet mer på å lempe baller på to store spisser.
    Så andre lag spiller aldri i regn, sur vind, på dårlig bane, mot defensive lag? Det der er pisspreik! Det handler om å kunne lese en kamp fra sidelinjen og gjøre grep for å vinne kampen. Man kan ha kontroll på kampen så mye man vil, men Berg burde vite at Sogndal sin taktikk går ut på å legge seg lavt, og prøve seg på scoringer mot slutten. Alle målene deres i år har kommer i det siste kvarteret av omgangen.

Er ikke noe krise, men de er akkurat så ræva som jeg forventet at de skulle være før sesongen. 0-7 og 5-0 satt til side, og vi er et skikkelig bunnlag. Er bare glad jeg fikk oppleve noe moro denne sesongen før realitetene tok oss igjen. Og når det gjelder Berg; heller ingen overraskelser der... Dessverre...

Kommentar

• Helguson
      Medlem
      Bøffel
      • Jul 2009
      • 36

Rævafotball. Rævabane. Rævatrener. Rævabenk. Ræva første 11'er. Så lurer folk på hvorfor jeg drekker......

Kommentar

• Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

Sett på TV2 så ser man hvordan en tippeligabane skal se ut, ikke potetåkern til Saftkokera. Nytter jo ikke spille fotball der, hadde passa LSK anno 2005 mye bedre.
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• LSK N/B
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 830

Opprinnelig skrevet av lskgogo
          Flott! du kan regne. Noe mer du vil dele? Vi var bedre enn Sogndal i 70 min i dag. Er virkelig ikke bekymret for nedrykk. En plass på nedre halvdel skremmer nok.
          Ja vi var bedre en Songdal i 70 min i dag, men vi taper. Virker det kjent?
          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

Sitter å ser Start-RBK nå. Gruer meg til søndag, start spiller faktisk fotball!

Å skylde på regn og tung bane - gjelder det kun LSK"?

Kommentar

• Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

Hvis du ser på hvordan fotball vi spiller så er ikke en åker akkurat optimalt.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Hel1017
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2008
                • 196

Full kontroll, Berg? På hva da?

Et 0-0 resultat mot Tippeligaens desidert dårligste lag?
                Var det taktikken? Uavgjort???

Det holder faen ikke for meg.

LSK skal spille for å vinne alle kamper uansett bane og værforhold, motstander, dommer, og alle andre ubetydelige ting.

Men det skal sies at det har ligget noe negativt i luften en stund nå.
                Det begynte med cup kampen mot FUVO.

Nå MÅ det bli tre poeng mot start ellers ser det fort fryktelig mørkt ut!!!
                Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

Kommentar

• lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

Det skjønner vel jeg også. Men ser ikke poenget med å sitte her å svartmale situasjonen heller. Vi er der vi ble forventet å være. Folk skriker i pausa om at Ringen må ut, "INN MED OHI!". Jaha, han skal lage skape noe på egenhånd eller? Siden når?

Ja, jeg er enig i at Berg burde bytta mtp at spillera ble slitne og vi mista grepet i matchen. Men at vi har en frelser på benken blir litt søkt å tro...

Dette var en møkkamatch, det kunne man se fra starten. Vi er uheldige og taper. Kjiipt...
                  Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

Opprinnelig skrevet av Paddis

Nei det gjelder LSK på fossaugen campus. Du skal nesten ned i 2.div for å finne en bane som er like dårlig som den i dag.
                    Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• ap4
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 271

Opprinnelig skrevet av Paddis

Hva skal vi skylde på for forrige kamp tro? Bra bane, hjemmekamp, sol og mye folk?

Kommentar

• A.Bilet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2005
                        • 808

Veldig bittert tap. Vi hadde fortjent bedre. Er irriterende å se hvordan vi blir kjempet i senk utover i 2. omgangen. Berg må gjøre grep tidligere når han ser hvor mange av nærkampene vi taper. Vi har blitt et lag som er en medaljekandidat når vi har flyt i spillet, dessverre virker det ikke som vi er et lag som kan fighte seg til gode resultater lenger. Likevel, jeg synes ikke det er så stor krise som folk skal ha det til. Det er mye potensial i laget vårt! Dette snur på søndag

Godt å se PSA tilbake. Han spilte godkjent i dag. God innsats av KFL, pent av dere som dro opp.
                        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                          Det skjønner vel jeg også. Men ser ikke poenget med å sitte her å svartmale situasjonen heller. Vi er der vi ble forventet å være. Folk skriker i pausa om at Ringen må ut, "INN MED OHI!". Jaha, han skal lage skape noe på egenhånd eller? Siden når?

Ja, jeg er enig i at Berg burde bytta mtp at spillera ble slitne og vi mista grepet i matchen. Men at vi har en frelser på benken blir litt søkt å tro...

Dette var en møkkamatch, det kunne man se fra starten. Vi er uheldige og taper. Kjiipt...
                          Tror folk bare etterlyste noen friske bein utpå der. Meg inkludert. F eks; sett inn på Arild og forsøk med lange baller siste 10 minuttene. Ingenting som funka etter 65 minutter uansett. Eller sleng inn noen av de andre som kan jage litt. Med så tett kampprogram, syns jeg det var merkelig å ikke bytte i denne kampen.

Kommentar

• tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

Berg mener LSK styrer kampen helt fram til Songdals scoring og at resultatet hadde vært anderledes dersom LSK hadde putta på sine sjanser. Eureka & jeeezez føkkin kraist! Her bedriver du først coaching i verdensklasse, etterfulgt av en medieopptreden som ville fått Liv Signe Navarsete til å fremstå som en person med dyp selvinnsikt. Det lå et Saftkokermål i lufta minst 10 minutter før dem fikk gållen som forøvrig må lastes keepern med lasersynet, feltets conan, den islandske supermann, Logi.

Og for en sykt dårlig kamp. Lavt tempo, uendelig av feilpasninger. Greit at matta er rævva og beina tunge men herregud.
                            Og til de her inne som til stadighet har tatt fram trekkbasunen og blåst taktfast på Ringstad, dere har vel fått roa ompaen drastisk ?

Videre er det vel strengt talt bare å innse at Tippeligaen er en forbanna lottoliga og at vi enda et år må lide oss igjennom en lang sesong på nedre halvdel. På mandag brukte jeg 600 spenn på 2 kremplasser på Åråsen og i dag svei jeg 199 kroner på et Sumo-abonement. De penga ser jeg aldri igjen og hadde jeg vært lur hadde jeg brukt dem på diarèpiller og dasspapir. Same shit.
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

Noe positivt: Pål Steffen. Synes han var en av våre bedre i dag. Det er imponerende av en kar som ikke har spilt TL ball på 2 år.
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

Gutta vil ikke vinne, pusegjeng som får vondt i lankene i regnet. Kunne tatt tak i detta tidlig, men gidder ikke. Håpløst. Hadde jeg trent dem kunne dem få gått hjem.
                                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                  Noe positivt: Pål Steffen. Synes han var en av våre bedre i dag. Det er imponerende av en kar som ikke har spilt TL ball på 2 år.
                                  Det er ikke imponerende, det er skremmende fordi det forteller jæ..a mye om resten utpå der.
                                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Gjest

Ester Søgaard, Kari Essediri, Linda Christine Eriksen, Stine Pedersen, Ellen Knutzon,,Pia Stephanie Andresen, Stine Ringstad, Nusse Igebor,Tone Ujah, Stephanie Magnusson, Bente Dvergmann Sigurdarson og trener Hege Berg jeg har en beskjed til dere.
                                    Dette er IKKE godt nok!!!

Kommentar

• KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

Opprinnelig skrevet av mooph
                                      Det er ikke imponerende, det er skremmende fordi det forteller jæ..a mye om resten utpå der.
                                      Så jævla negativ er det ikke vits i å være da. Pål Steffen Andresen er en kjempe kar, og jeg har venta lenge på at han skal bli frisk. At han da spiller så godt som han gjør da så kan man i hvetfall gi han litt cred.

Jeg regner med at han har jobba som en gud for å bli 100% og da fortjener han det.

Kommentar

• Stan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1099

Opprinnelig skrevet av daf
                                        Ester Søgaard, Kari Essediri, Linda Christine Eriksen, Stine Pedersen, Ellen Knutzon,,Pia Stephanie Andresen, Stine Ringstad, Nusse Igebor,Tone Ujah, Stephanie Magnusson, Bente Dvergmann Sigurdarson og trener Hege Berg jeg har en beskjed til dere.
                                        Dette er IKKE godt nok!!!
                                        Så, så, så. Den der var litt drøy. Dra den heller fram igjen når vi ryker ut av cupen på bekostning av Sandefjord.

Kommentar

• brisbane-kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 598

Horribelt feltspill av Logi igjen. Han er god på streken, men duger ikke i feltarbeidet.. han er mer opptatt av å måke en sogndalspiller foran seg på corneren så han feilberegner ballen totalt og er utspilt når den detter ned på en tilfeldig sogndalspiller.
                                          Dårlig posisjonering på 2-0 målet også.
                                          Kontringen som førte til 2-0 målet kunne dog vært forhindret dersom Nosa hadde turt å tråkke til i duellene. I stedet trekker han seg og Sogndal vinner ballen og setter full fart framover

Kommentar

Working...