Så andre lag spiller aldri i regn, sur vind, på dårlig bane, mot defensive lag? Det der er pisspreik! Det handler om å kunne lese en kamp fra sidelinjen og gjøre grep for å vinne kampen. Man kan ha kontroll på kampen så mye man vil, men Berg burde vite at Sogndal sin taktikk går ut på å legge seg lavt, og prøve seg på scoringer mot slutten. Alle målene deres i år har kommer i det siste kvarteret av omgangen.
Er ikke noe krise, men de er akkurat så ræva som jeg forventet at de skulle være før sesongen. 0-7 og 5-0 satt til side, og vi er et skikkelig bunnlag. Er bare glad jeg fikk oppleve noe moro denne sesongen før realitetene tok oss igjen. Og når det gjelder Berg; heller ingen overraskelser der... Dessverre...
Er ikke noe krise, men de er akkurat så ræva som jeg forventet at de skulle være før sesongen. 0-7 og 5-0 satt til side, og vi er et skikkelig bunnlag. Er bare glad jeg fikk oppleve noe moro denne sesongen før realitetene tok oss igjen. Og når det gjelder Berg; heller ingen overraskelser der... Dessverre...
Kommentar